Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zijn wel 2 hele verschillende spullen die je noemt! Ik heb wel wat mensen op een feest flink fout zien gaan op K. Valt ook nogal op als je je nauwelijks nog kunt bewegen. Zou ik dus erg mee oppassen.
Ikzelf ben meer fan van mdma als ik naar een feest ga...is wat socialer!
Keet is wel heel erg gaaf, maar draagt hele grote risico's met zich mee. Je moet echt wel een heel ervaren gebruiker zijn om dat te gebruiken en dan nog maar minimaal. Coke is idd een hele andere wereld, daar word je in tegenstelling niet lekker wazig van, maar wel strak (als met speed) en opgefokt en je kan zuipen wat je wilt. Niet relax voor feesten.
ik vind het goed te doen alleen heb ik in ieder geval nooit de leukste tijd. daar kom je achteraf dan weer achter. Je beleefd de hele avond veel minder intens en naarmate je meer gebruikt hebt wordt je minder socialer. en idd om het half uur naar de wc gaan is ook niet alles.
Neem wel genoeg mee want asl je halverwege de avond niks meer hebt wordt je chagerijnig en wil je weg. Ik tenminste wel.
ik vind het goed te doen alleen heb ik in ieder geval nooit de leukste tijd. daar kom je achteraf dan weer achter. Je beleefd de hele avond veel minder intens en naarmate je meer gebruikt hebt wordt je minder socialer. en idd om het half uur naar de wc gaan is ook niet alles.
Neem wel genoeg mee want asl je halverwege de avond niks meer hebt wordt je chagerijnig en wil je weg. Ik tenminste wel.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.