Festiv
Newbie
Ik gebruik best regel matig 3mmc en heb dan ook echt wel veel verschil gemerkt in de soorten. Heb mij zelf wel gewoon onder controle en doe het circa om de week. Maar ik heb nu echt de ergste 3m ooit gehad. Ik had 3m gehaald bij de dealer (een goede bekende). Die gaf aan dat het hele goede 3m was zoals eerder (dit zegt elke dealer volgends mij). Maar goed lekker feestje gepakt en ook die 3m gehad rond 6uur s’avonds . Ik dacht direct als wat is dit voor spul. Het brandde niet in de neus en er zat een smaak van baksoda. Totaal zo’n 0,5-0,75 gram gehad (Dit valt voor mij best mee op een feestje). In het begin ging ik best lekker samen met een paar vrienden van mij alleen was het anders als normaal. Rond een uur of 1 gingen wij allemaal echt niet lekker meer. Wij hebben toen de dealer geapt wat het was. Hij gaf aan dat het een “nieuwe soort 3m is” is. Dit was het meest onprettige wat ik ooit met drugs heb meegemaakt. De werking is totaal anders. Je wordt meer paranoïde en ziet allemaal vage dingen. Verder kan ik normaal best wel slapen met 3m. Dit was onmogelijk. Om 23.00 de laatste sleutel gehad. Ik kon pas slapen rond half 12 de volgende dag en ik lag al sinds 3 uur in de nacht in mijn bed. Verder ook gewoon alcohol gehad en kan dan normaal wel goed slapen.
Als je deze 3m wilt herkennen het heeft een iets andere kleur als normale 3m, het brand niet en het ruikt naar baksoda.
Naar mijn mening ( en de rest van mijn vrienden) is het echt troep en kan ik mijzelf niet indenken dat mensen deze 3m fijn vinden.
Voor mij de komende tijd even geen drugs meer.
Iemand dit het ook wel is mee heeft gemaakt dat 3m echt slecht kan vallen terwijl je het in relatief kleine hoeveelheden gebruikt?
Als je deze 3m wilt herkennen het heeft een iets andere kleur als normale 3m, het brand niet en het ruikt naar baksoda.
Naar mijn mening ( en de rest van mijn vrienden) is het echt troep en kan ik mijzelf niet indenken dat mensen deze 3m fijn vinden.
Voor mij de komende tijd even geen drugs meer.
Iemand dit het ook wel is mee heeft gemaakt dat 3m echt slecht kan vallen terwijl je het in relatief kleine hoeveelheden gebruikt?