soon first time Paddos??

icftheycallme

Experimenterende gebruiker
hallo!!
ik heb al veel gelezen op dit forum maar nog niet egt gepost...

ok dit is de situatie...
ik en mijn neef en een buddy willen paddos pakken [ en meschein nog een paar nog niet zeker ]

De datum is perfect. vrijdag voor de herfstvakantie!
bij mij thuis! het is toeval dat mijn moeder in duitsland dan vertrekt en mijn vader naar italie!!... Bij mij thuis dus. Het huis word tog niet geTracht bij zo een situaties?

ik zou graag paar dingens weten...
wat soort paddos zouden goed zijn voor de eerste keer, geen te straf spull ofzo.. En de prijzen voor een portie. Ook hoe bereiden, een soep is mogelijk ik kan koken :sunglasses:. Kan ik er alle andere groenten bij indoen? of hoe kan ik het smakelijk berijden?
Thee is ook een optie. mag bij de thee dan suiker? of heeft dat invloed op het effect.

ook een tip voor de muziek, wat jijzelf zouw verkiezen... ik dacht aan iets waar je goed op kunt chillen. DUB & REGGEA en zo... Maar zouw voor wat afwisseling willen zorgen

dat is het zowat denk ik sorry voor de slechte zinsbouw.
ik hoop dat dit zeker doorgaat die vrijdag en dak een goede trip zal hebben. mercikes alvast salute :smoke:

matthijs

Badass junkie
Gewoon opeten, er thee van trekken of soep van maken is voor watjes! :PHet is juist leuk om allemaal te walgen van die smaak :wink: :mrgreen: (Ik vind het dus helemaal niet vies!!!:grin:)

Bal0n

Badass junkie
Muziek is helemaal aan jou. Ik zou persoonlijk gek worden van raggea, maar dat word ik nuchter ook :wink:.

Koop een portie cubensis (of Mexicaanse) en eet daar de helft van op, dat is zeker genoeg voor de eerste keer!

Mac...

Badass junkie
mathijs zei:
Gewoon opeten, er thee van trekken of soep van maken is voor watjes! :PHet is juist leuk om allemaal te walgen van die smaak :wink: :mrgreen: (Ik vind het dus helemaal niet vies!!!:grin:)

Niet voor het een of ander, maar ik heb toch wel één van mijn sterkste trips met paddo thee gehad. Moet je alleen absoluut geen suiker bij doen, maar als het te bitter is, kun je er wel wat honing bij doen.

matthijs

Badass junkie
Is het sterker als je er thee van zet??? hmm ok dan...dan zeg ik niets meer. Maargoed, de walging op de gezichten van mijn vrienden terwijl ik het prima te eten is echt erg leuk om te zien :P

Mac...

Badass junkie
Ja mijn mening is van wel, maar kan ook aan mijn lichamelijke conditie kunnen hebben gelegen. Wel weet ik zeker dat het sneller inslaat (en bij mij was de werking dus ook wat heftiger)

Mac...

Badass junkie
Daar had ik dus eerlijk gezegd geen last van. Duure zeker iets van 4 tot 5 uur, wat voor mij vrij normaal is op de paddo's

spacekonijn

Badass junkie
klinkt zeker goed..

zorg wel dat je wat verschillende soorten muziek in de house hebt.

muziek kan in trip behoorlijk beinvloeden.( check anders ff het topic muziek en trippen)

verder je huis blijft met paddos wel vrij netjes hoor... trippende mensen zijn geen dronken mensen

laatste tip: niet teveel nuchtere mensen erbij ( daar word je nuchter van) :P

Intoxicated

Wijs gebruiker
als je van elektronisch houd.... download eens wat van "Infected Mushroom" Had zelf nooit gedacht dat het wat was op paddos's, maar vorige maand met een portie paddos op een uur lang staan zweven, en maar rare bewegingen maken met mn armen op die muziek. Mn hele lichaam leek met elke beweging die ik met mn vinger maakte wel door te vloeien...

en veel plezier... eerste keer is vet

icftheycallme

spacekonijn zei:
laatste tip: niet teveel nuchtere mensen erbij ( daar word je nuchter van) :P
denk niet dat er nuchtere zullen zijn :confused: ik weet voor eerste keer een risico maar ik denk dat ik dat wel ga nemen... ook niet een heele portie voor de eerste keer dus :mrgreen:

infected mushroom hmm... heb al wat Goa opzij gelegd maar niet van hun :)
ook wat Jungle/Dnb :)

spacekonijn

Badass junkie
jep heb 2 dagen terug ook infected mushroom geluisterd op paddos idd erg vet!!

maar ook jungle/dnb is heel vet. ( tip : ltj bukem )

maarja muziek smaken verschillen gewoon enorm dus is moeilijk daar advies over te geven.

ik ging zelf heel erg hard op Gotan Project .

maar mijn hoogtepunt had ik dan weer op een nr van John lee hooker en miles davis.

dus je moet zelf maar een beetje opzoek gaan als je maar genoeg muziek hebt :)

laatste tip : muziek die je nog niet zoveel geluisterd hebt ( of nog helemaal niet ) is vaak wel extra speciaal vind ik

Intoxicated

Wijs gebruiker
beste shroomtrip die ik heb gehad. (qua muzikale shit dan) was met een of ander vaag new-age reiki cd-tje met allemaal hele rustige nummers. kraakte in een trans op de bank op mn kamer en heb zo stil gelegen tot t weer afgelopen was....

fantastisch, nog nooit zo muziek gevoeld,
had echt het gevoel dat ik vloog over een surrealistisch, onbeschrijfbaarlandshcap dat met elke verandering in de muziek soort draai maakte waar alles in eens weer anders was... damn... wish i could go back to that evening

Jeller

Badass junkie
ik zou ook voor goa gaan om op te trippen.. het is nu eenmaal psychedelic trance wat goed overeen stemt met psychedelic drugs :wink: , maar dub en zo kan ook wel lekker zijn volgens mij

icftheycallme

zo als altijd loopt er bij mij alles in een paar richtigen...

de dude die voor mij champignons gaat halen vraagt of ik het niet ga pakken bij een andere vriend van mij op zijn verjaardag op een goa.... de mensen die het met mij gaan doen vinden het daar ok. ik weet het nog niet voor de eerste keer...

eerste keer op een goa of
eerste ker thuis....

maakt het egt zo veel uit waar de eerste keer is? ook al is het een onbekende omgeving??
wel met mooite versieringen (fluo) en mooie muziek.

de keuze waar ligt aan mij natuurlijk ik financier alles.

wour zou jij het doen?
goa <<<<>>>> thuis??

BTW. het feestje is in een kerk... in de kelder goa de rest van de kerk van toren tot platvloer chillout

Intoxicated

Wijs gebruiker
hmm eerste keer weet ik niet.. ik zou nou wel lekker chillen op n goa maar of k dat de eerste keer prettig had gevonden... ik zou voor thuis gaan

Bal0n

Badass junkie
paddo's op een feest lijkt me sowieso niet erg leuk. Paddo's zijn daar veel te spiritueel voor.

Marcel

Belezen gebruiker
Ik zou ZEKER thuis doen. Pas als je een ervaren tripper bent zou je een minder rustige omgeving kunnen proberen.

In de zomer is in de natuur ook lekker maar thuis is toch het fijnst. Kun je alles perfect afstemmen. Ik ruim mijn huis extra op, zorg voor mooie bloemen, lekker muziekje, leuke mensen.....dan is het super!

Eerlijk gezegd denk ik dat het al heftig genoeg is thuis. Tijdens mijn eerste trip werd het me al bijna teveel toen er een auto voorbijreed. Zei ik tegen mijn vriend "WOOOOOOW, er moet niet veel meer gebeuren zeg!"

Een goede vriend van mij heeft op een feest voor het eerst getript en die heeft het zo verschrikkelijk gehad dat hij nooit meer wil trippen. Volgens mij geen aanrader.

Have a nice trip!

spacekonijn

Badass junkie
als je trouwens een halve portie truffels pakt kun je wel goed naar een feest.

wacht ff totdat de piek voorbij is daarna krijg je zo ontzettend veel vrolijke energie , heerlijk om dan te dansen

Mac...

Badass junkie
Eerste keer, 10e keer, voor mij was het allemaal heel erg goed.
Paddo's is ook echt de enige drug waarbij ik geen last heb dat ik meer moet gebruiken om het zelfde effect te krijgen. Behalve 2 dagen 8er elkaar

spacekonijn

Badass junkie
Mac... zei:
Eerste keer, 10e keer, voor mij was het allemaal heel erg goed.
Paddo's is ook echt de enige drug waarbij ik geen last heb dat ik meer moet gebruiken om het zelfde effect te krijgen. Behalve 2 dagen 8er elkaar

het is dus nooit fout gegaan?

Mac...

Badass junkie
nopes, maar dat is volgens mij heel makkelijk te verklaren.
een bad trip ontstaat meestal doordat mensen het niet geregeld krijgen, het is ze allemaal net iets te heftig en dan gaan ze vaak de fout in. Ze proberen hun trip tegen te werken. Zodra je daarmee begint zul je je alleen nog maar in de nesten werken. Een trip houd je (in je eentje) niet tegen. Het enige wat je kan doen is je volledig over te geven aan je trip en ervan proberen te genieten.

Ikzelf vind het hoe gekker, hoe beter. Het kan voor mij in principe niet hard genoeg gaan. Ik kan er echt zo waanzinnig van genieten als ik niks meer onder controle heb, als ik zelfs nog geen volledige zin kan denken. Hmm, echt als je dat kan, zul je niet snel een bad-trip krijgen.

spacekonijn

Badass junkie
dat is wel fijn ja.

ik ben zelf wel 1 keer bad gegaan ik had toen voor het eerst een portie colombiaanse op die wel een stuk sterker waren dan de truffels die ik daarvoor gedaan had.

maar alles ging eerst nog goed totdat mijn vader ineens belde dat hij mij wou spreken , er ging vanalles door mn hoofd en ik dacht dat hij me echt NU moest spreken dit en dat.

denk je dat jij in zo'n sitautie had gedacht : 'och boeie die bel ik later wel terug is vast niks aan de hand' of ook wel was gaan flippen?

mijn vader belde namelijk nooit naar dat huis waar ik was en het is sowieso ontzettend wazig om plots uit het niets je vaders stem te horen door een antwoord apparaat.
daarna begon de hel :wave: ik heb mezelf toen laten zweren het nooit meer te doen, gelukkig heb ik me daar niet aan gehouden :mrgreen:

icftheycallme

ik ben blij dat ik geen antwoord apperaat heb :P.
en de kans dat ze mij gaan bellen is gering wij beginnen pas om 1 na midnight

Marcel

Belezen gebruiker
spacekonijn zei:
nee serieus TELEFOONSTEKKER ERUIT :)

en dan ook ff checken of er nog ergens rare antwoordapparaten in de kamer staan :flushed:

Precies...alles eruit! Ik heb eens boven een telefoon erin laten zitten, beneden was alles eruit. Toen die foon boven ging snapte ik er helemaal niks meer van :)

Ik heb overigens in 10 jaar trippen ook nog nooit een bad trip gehad. Bij mij kan het trouwens ook nooit hard genoeg gaan.

Bovenaan