Solo xtc live report

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Hou hier even bij hoe het verloopt.
220mg eerste keer dat ik zoiets helemaal alleen doe. 14 maanden geleden dat ik nog mdma heb gedaan.

20.40
Pil binnen

+0.45
Hij komt eindelijk naar boven. Heel rustig. Voel me ontspannen en liefdevol. Dekentje is lekker zacht. Vind iedereen op DF heel lief.

+0.50
Tanden beven. De piek komt eraan. Ga ff rustig neerliggen. Hoor jullie cuties straks wel.

+1.30
Voel me zo verschrikkelijk happy en ontspannen. Er was ook geen harde piek ofzo. Maar normaal neem ik 350mg mdma dus nu wat minder. Voel me enorm happy. Ontspannen. Absoluut niet eenzaam! Lekker zacht dekentje dat me liefdevol knuffel.

Laatst bewerkt:

CuriousExplorer

DF-koning
Toch zou ik me persoonlijk met 220mg mdma op niks aantrekken van andere hun problemen. Maar dat is voor mijn eigen dat ik spreek natuurlijk 😅

Snuffelaar

Badass junkie
Tripreporter
Nee maar het zakte wel lichtjes.

Dank je 😍

Ik weet dat ik met zogoed als alle drugs overdrijf met dosering. Maar de gevolgen neem ik er wel altijd bij.

Jaloers! Wat een goeie kerel zeg. Lekker bambam muziek

Gevolgen kunnen ook pas veel later optreden bij misbruik he, zeker in het geval van MDMA :wink:
En zeker! Mis de hardcorefeestjes echt hoor, ff lekker helemaal uit je dak gaan en losgaan en alles verder vergeten en rondjes lopen en met iedereen lullen en en en... Stomme Corona :coldsweat::coldsweat::coldsweat:

Bovenaan