Soft en dan hard?

speedygirl

Experimenterende gebruiker
Iedereen lijkt altijd eerst met soft drugs te beginnen :confused:
Wat kwam er bij jouw eerst?

Bij mij

XTC
Wiet
Speed

Ben ik zeker een buitenbeentje :mrgreen: :wave:

natalia

jups bij mij was t toch ook eerst soft hoor!!! :hearteyes: derna xtc :hearteyes: ,speed nog nooit geprobeerd in mijn leven en coke vind ik maar niks.

MystiX

:smoke: Bij mij begon het met softdrugs (wiet), maar dat was omdat het makkelijk te verkrijgen was. Zou ik nou makkelijker aan coke zijn gekomen dan wiet dan zou ik met coke begonnen zijn want het enigste wat mij interesseerde was hoe ik in een roes kon komen, met welk middel dat zou zijn interesseerde me niet.

natalia

speedygirl zei:
needlefreak zei:
eerst wiet, laatste smack.

vriend van me zijn eerste drug was LSD. :openmouth:

ben eigenlijk wel wat bang van lsd :(

ja amai ik ook :smilingimp: ,k ben al op voorhand ah denken dat ik een badtrip ga hebben,dus ja ook ni vree bien,heb ik mor de wijselijke beslissing genomen om nooit lsd te proberen :P :P

needlefreak

Bewuste gebruiker
ik heb net hetzelfde. :mrgreen:
ongeveer 5 jaar geleden heb ik veel LSD gebruikt maar de laatste keer heel erg bad gegaan. :openmouth:
soms heb ik nog eens zin om te trippen met LSD maar ik doe het toch niet. een goeie trip is zalig maar zoals natalia zou ik op voorhand al denken dat ik bad ga nog voor ik begin te trippen en dan doe je het beter niet hé. :)

Spanker

ik ben ook eerst met soft drugs begonnen, en ik wou meer dan blowen. toen kwam de pilletjes en het snuiven. Daarna nog ghb gehad, en coke :flushed:

:stoned: eerst vet veel blowen en daarna ging ik pas pillen slikken en snuiven (speed, coke) Maar ik ga nooit aan de ghb of het spuiten. XXX SNATSERTJE :mrgreen:

Bovenaan