Snuiven?

Laura

Newbie
Heeej Allemaal...

Ik ben een meisje van 17 en sinds mijn 13e blow ik regelmatig... Met uitgaan heb ik wel is een pilletje geslikt en ook een keer GHB gebruikt... Ik wil een keer snuiven, gewoon om te kijken hoe ik het vind... Maar waar kan je dit halen? Hoe duur is het? Hoe lang voel je er iets van? Als mensen het me afraden wil ik dat ook graag horen... Ik weet van mezelf dat ik dit soort dingen gewoon een keer wil proberen, maar misschien is het wel heel erg verslavend... Ik hoop dat jullie mij meer kunnen vertellen... Alvast bedankt!

XxX Laura :wave:

nielsdw

Newbie
Heeee, ik zou t hierbij laten als ik jou was... er zijn zooo veel drugs die je zou kunnen proberen dat je je kunt afvragen waarom je eraan zou beginnen. Je wordt er niet beter van, er is niet 1 drug die je gelukkiger maakt op een termijn buiten die van de werkingsduur. Het hele idee is gewoon dat je stoffen die je hersenen aanmaken (de hele dag en nacht) extra doet vrijkomen of zorgt dat ze minder snel weer verdwijnen, maar je lichaam verzet zich hiertegen en dus is het effect tijdelijk en steeds minder sterk: verslaving is het gevolg. Je hebt het middel eigenlijk al na 1 of 2 keer nodig om je normaal te blijven voelen en voelt je er niet meer beter door. Zeker voor cocaine geldt dit. Daarbij voel je de eerste keer niet veel van coke en moet je het dus vaker doen. Al met al geen handig idee. Waarom niet gewoon lekker wat drinken en lachen tot je ervan omrolt :wink:

Laura

Newbie
mmh dank je wel voor je reactie. Ik heb er zelf ook nog een keer over nagedacht en er meer info over gezocht... En ik denk ook maar dat ik het niet doe!! Want het is toch wel gevaarlijk... Af en toe een jointje dat kan toch ook :)

xxx Laura

nielsdw

Newbie
ook dat kun je je afvragen... je kunt ook heel hard lachen zonder jointje hoor, check www.erowid.com kun je lekker kiezen :tongueout:
Bedenk nou maar dat alle drugs uiteindelijk alleen maar een aanslag op je leven zijn. Je moet handige drugs kiezen als je toch wel wilt gebruiken, alcohol is heel langzaam verslavend en is een hele sterke drug (gewoon harddrug zegmaar) blowen is klote voor je longen en je hersenen (geheugen, denkvermogen etc etc, dit effect blijft wekenlang na die ene joint gewoon aanwezig)
there's no drug like no drugs at all
weet je wel watvoor drug adrenaline, serotonine en endorfine is, ik zou me daar maar op richten als ik jou was, het goedkoopst en best in alle opzichten :wink:

bo

Newbie
Ik ben net 30 en wilde ook al vanaf mijn 17de een keer snuiven. Ik heb het volgehouden tot mijn 30ste verjaardag. Nu heb ik verstand genoeg om het maar af en toe te doen. Ik zou ook wachten als ik jou was. Je bent er nog niet sterk genoeg voor. Linke mik meid!!![/quote]

Jeller

Badass junkie
echt niet doen, hou het maar bij weed en paddo's af en toe, de enigste drugs die je niet zo verneuken, cocaïne is te duur (50e de gram) en je haalt er ongeveer 8 lijnen uit en daar zit je 40 minuten ongeveer scheef van (hangt er van af), het is een makkelijk drug, waarbij je geen afkik hebt, maar je neus gaat er wel zwaar kapot van.. Blijf best bij de natuurlijke drugs zou ik zeggen

Bal0n

Badass junkie
Jeller zei:
echt niet doen, hou het maar bij weed en paddo's af en toe, de enigste drugs die je niet zo verneuken, cocaïne is te duur (50e de gram) en je haalt er ongeveer 8 lijnen uit en daar zit je 40 minuten ongeveer scheef van (hangt er van af), het is een makkelijk drug, waarbij je geen afkik hebt, maar je neus gaat er wel zwaar kapot van.. Blijf best bij de natuurlijke drugs zou ik zeggen

Geen afkick? Lichamelijk bedoel je?

Geestelijk is cocaine namelijk zwaar verslavend.

Henkfloid

Newbie
Re:

Laura zei:
mmh dank je wel voor je reactie. Ik heb er zelf ook nog een keer over nagedacht en er meer info over gezocht... En ik denk ook maar dat ik het niet doe!! Want het is toch wel gevaarlijk... Af en toe een jointje dat kan toch ook :)

xxx Laura

Bovenaan