staffordlover
Newbie
kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notitie: This feature may not be available in some browsers.
geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
lol!Frisko zei:geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
mzzls![]()
![]()

Haha, heb lach kick.Frisko zei:geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
mzzls![]()
![]()
lol,merk jij dit niet dan?Pkoeiaard zei:Haha, heb lach kick.Frisko zei:geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
mzzls![]()
![]()
onmogelijk, speed breekt juist creatine afFrisko zei:geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
mzzls![]()
![]()
staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
naja ik doel eig gewoon op regelmatig druggebruik(om het even welke)...Jeller zei:onmogelijk, speed breekt juist creatine afFrisko zei:geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
mzzls![]()
![]()

Jeller zei:onmogelijk, speed breekt juist creatine afFrisko zei:geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
mzzls![]()
![]()
naja vertel me dan maar hoe het komt dat mn nagels op de 5 dagen door de week lang niet zo snel groeien als in het weekend dat ik drugs gebruik 1 a 2 dagen(vroeger 2 nu 1)???Jeller zei:haar kan mss nog maar nagels kan ik moeilijk geloven.. zeker niet bij speed, bij coke weet ik het nie