staffordlover
Newbie
kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
lol!Frisko zei:geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
mzzls![]()
![]()

Haha, heb lach kick.Frisko zei:geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
mzzls![]()
![]()
lol,merk jij dit niet dan?Pkoeiaard zei:Haha, heb lach kick.Frisko zei:geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
mzzls![]()
![]()
onmogelijk, speed breekt juist creatine afFrisko zei:geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
mzzls![]()
![]()
staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
naja ik doel eig gewoon op regelmatig druggebruik(om het even welke)...Jeller zei:onmogelijk, speed breekt juist creatine afFrisko zei:geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
mzzls![]()
![]()

Jeller zei:onmogelijk, speed breekt juist creatine afFrisko zei:geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...staffordlover zei:kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
mzzls![]()
![]()
naja vertel me dan maar hoe het komt dat mn nagels op de 5 dagen door de week lang niet zo snel groeien als in het weekend dat ik drugs gebruik 1 a 2 dagen(vroeger 2 nu 1)???Jeller zei:haar kan mss nog maar nagels kan ik moeilijk geloven.. zeker niet bij speed, bij coke weet ik het nie