snellere haargroei door coke?

Frisko

Badass junkie
staffordlover zei:
kan t zijn dat je haar sneller groeid door t gebruik van coke??
geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...

mzzls :grin: :grin:

Jeller

Badass junkie
Frisko zei:
staffordlover zei:
geen idee,maar ik heb wel het vermoeden dat het weekend ik drugs gebruik(speed,mdma,coke etc) dat mn nagels van mn vingers sneller groeien...

onmogelijk, speed breekt juist creatine af

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
staffordlover zei:

Dit is helemaal geen domme vraag,sterker nog het is waar.
Wanneer ik een avond flink aan de coke zit,zie ik de volgende ochtend
meer baardgroei dan normaal.

P.s. geen oerwoud door me boxershort hoor maak je geen zorgen.

Een wetenschappelijke verklaring zou je mischien kunnen vinden
in de stofwisseling?

Grz

Frisko

Badass junkie
Jeller zei:
Frisko zei:
staffordlover zei:

naja ik doel eig gewoon op regelmatig druggebruik(om het even welke)...
mijn drug naar keuze was de laatste tijc cocaine maar ben er inmiddels mee gestopt!(en ik merkte echt wel dat mn nagels ook sneller groeien de weekends dat ik onder invloed ben.. :wave:

p4r4n01d

Experimenterende gebruiker
Jeller zei:
Frisko zei:
staffordlover zei:

van speed gaat je haar echt wel sneller groeien .... nagels weet ik niet . haar iig wel!

toepiekloot

Belezen gebruiker
mss is de verklaring voor moest het waar kunnen zijn : je leeft sneller als je aan zulke dingen zit, je hart klopt dus sneller maar uiteindelijk leef je op een normaal tempo maar niet volgens je lichaam, dus hierdoor zal uw haar sneller beginnen groeien of nagels langer worden...
een vriend van mij had dit ooit eens gezegd en ik vond het eigl niet slecht klinken, want ik had het ook voor dat mijn haar steeds sneller en sneller groeide
nu ja, kan er naast zitten ook :)

Frisko

Badass junkie
mjah,haar merk ik sowieso bijna niks van,(groeien zo al snel)
maar nagels wel degelijk na ut weekend!!! :)

Jeller

Badass junkie
haar kan mss nog maar nagels kan ik moeilijk geloven.. zeker niet bij speed, bij coke weet ik het nie

Frisko

Badass junkie
Jeller zei:
haar kan mss nog maar nagels kan ik moeilijk geloven.. zeker niet bij speed, bij coke weet ik het nie
naja vertel me dan maar hoe het komt dat mn nagels op de 5 dagen door de week lang niet zo snel groeien als in het weekend dat ik drugs gebruik 1 a 2 dagen(vroeger 2 nu 1)???
:openmouth:

Bovenaan