Sixty-Nine Original

Ech0

Newbie
Aye mensen,
ik was laatst bij wat matties van mij en ze kwamen opdagen met een klein
flesje met een blauwe vloeistof erin. Het spul heet Sixty-Nine Original.
Ik had er nog nooit eerder van gehoord maar ze zeiden dat als je het aan een meisje geeft, ze elke jongen die zich in de kamer bevind een leuke tijd geeft. kweet wat er allemaal in zit maar voordat ik het wou gaan proberen op een vriendin van me , wou ik ff wat van jullie ervaringen weten en of het effect wel zo goed is als ze zeggen.

Choke on

melissa

Wijs gebruiker
en t meisje in kwestie weet dat je dit op haar gaat uitproberen...... :openmouth: :openmouth:
kerel ik zou zeggen neem ff zelf een flinke slok,dan weet je ook of t werkt.......
als ik t meisje in kwestie was geweest en ik had nergens wat van af geweten dan........ :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:

Qocaïne

Badass junkie
Probeer het eerst lekker op jezelf uit!! Als je dan in het zieknhuis terecht komt weet je zeker dat je het niet moet doen.

Dit is niet slim.. je hebt geen idee van de hoeveelheid e.d.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
test het eerst bij jezelf als je het wil doen, je gaat toch niet zomaar een meisje iets geven zonder dat je weet wat een normale dosis is en dan nog! zoiets doe je niet als je een beetje zelfrespect hebt :angry:

minn

Badass junkie
t meisje weet het tog wel eh?
anders ist n kutstreek

zoek dan wat op op t internet
of probeer t idd zelf en pak een maat van je ofzo :confused:

minn

Badass junkie
"Sixty Nine Original bevat vloeibare MDMA (XTC). Sixty Nine Original is onlangs getest en dat druggmonster bevatte uitsluitend vloeibare MDMA. Dat wil niet zeggen dat andere buisjes dezelfde inhoud hebben. De sterkte kwam overeen met een redelijk hoog gehalte MDMA.

dit vond k op een vraag-antwoord site

minn

Badass junkie
DarkScope zei:
oh zo, maar vloeibare mdma ( xtc ), zo wordt gbh tog vaak genoemd?

weet 'k veel :P
ben niet thuis in harddrugs, maar dit vond ik gewoon ergens :)
was en nmlk wel nieuwsgierig naar

BombSki

Bewuste gebruiker
idd vleoibare xtc is een verkoperspraatje voor GHB, goede vraag-antwoord site :P zal wel van het drugsteam zijn..
maarja als je echt een flesje met mdma hebt dan wil ik hem wel kope:P

Mac...

Badass junkie
Ten eerste: Je bent echt een loser eerste klas als je iemand ongevraagd iets toedient.
Ten tweede: Volgens mij ben je gewoon flink in de zeik genomen door je vrienden.

Deranged

Badass junkie
Dit zou echter wel eens een heuse ''troll'' kunnen zijn, als dat zo is het ook nog eens een succesvolle troll.

melissa

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Ten eerste: Je bent echt een loser eerste klas als je iemand ongevraagd iets toedient.
Ten tweede: Volgens mij ben je gewoon flink in de zeik genomen door je vrienden.

mdma :openmouth: :openmouth:
als t meisje in kwestie hier niks vanaf weet vind ik t gewoonweg EEN FUCKING KLOOTE STREEK :angry: :angry:
iemand zonder weten volstoppen met drugs om aan je pleziertje te komen terwijl zo een meisje mischien anders niks van je had moeten hebben.........
das wel heel zielig en verkeerd
ik ben de rust zelfe maar nu :smilingimp: :smilingimp: :smilingimp:

Deranged

Badass junkie
Ik denk dat hij echt gewoon maar wat zit te fucken. Hoe dan ook een kansloos figuur dat al deze aandacht en energie niet waard is.

caatje

Badass junkie
iedereen loopt nou wel te zeuren over het stiekem toedienen maar hij zegt toch niet dat hij het doet?

@topicstarter, ik ken t goedje niet maar zoals al eerder gezegt; probeer t eerst eens zelf dan weet je wat t met je doet

Bollie

Bewuste gebruiker
DarkScope zei:
t zou wel gbh zijn of niet dan, want jij zegt dat ie maat zei dat dat wijf geil wordt dus

ghb is toch niet blauw ??? Tzal wel iets anders zijn dan. Was explosion van tijdje geleden niet blauwachtig ?

melissa

Wijs gebruiker
Ech0 zei:
maar voordat ik het wou gaan proberen op een vriendin van me , wou ik ff wat van jullie ervaringen weten en of het effect wel zo goed is als ze zeggen.

dit klinkt best wel alsof hij serieuse plannen heeft t wel te doen :rolleyes: :rolleyes:
ze hebben t mij ook is geflikt op een feestje,weet bij god niet wat t was......
daarna hebben ze me voor de deur van mijn huis afgezet en aangebeld....
mijn moeder totaal over de rooie,en ik ziek.....
ik weet nu nog niet wat er allemaal gebeurd is.....
14 was ik toen geloof ik.........
en geloof me,je voelt je wel degelijk heel erg genaaid en misbruikt.......
echt niet leuk........
voor mij is t net zoiets als misbruik,als je van niks weet.............
en dingen doet die je anders bij je gezonde verstand niet zou doen.......
omdat iemand je wat toedient waarvan je niet op de hoogte bent......

HDA

Bewuste gebruiker
Zelf testen i.p.v. op een meisje uitproberen...

het op iem. uitproberen zonder dat hij/zij er iets van af weet zou gewoon SICK zijn...

minn

Badass junkie
melissa zei:
Ech0 zei:
maar voordat ik het wou gaan proberen op een vriendin van me , wou ik ff wat van jullie ervaringen weten en of het effect wel zo goed is als ze zeggen.

dit klinkt best wel alsof hij serieuse plannen heeft t wel te doen :rolleyes: :rolleyes:
ze hebben t mij ook is geflikt op een feestje,weet bij god niet wat t was......
daarna hebben ze me voor de deur van mijn huis afgezet en aangebeld....
mijn moeder totaal over de rooie,en ik ziek.....
ik weet nu nog niet wat er allemaal gebeurd is.....
14 was ik toen geloof ik.........
en geloof me,je voelt je wel degelijk heel erg genaaid en misbruikt.......
echt niet leuk........
voor mij is t net zoiets als misbruik,als je van niks weet.............
en dingen doet die je anders bij je gezonde verstand niet zou doen.......
omdat iemand je wat toedient waarvan je niet op de hoogte bent......

het is gewoon verkrachting, of het nou een vriendin is of niet!! misbruik is dan gewoon verkrachting..
'k zal eerlijk zeggen, heb ook zo'n ervaring gehad, en het is niet prettig! denk er liever niet aan terug, maar als ik dit dan lees moet ik me inhouden om niet uit mn slof te schieten :)

BillyBilo

Badass junkie
Mac... zei:

Ten derde: Hoe wanhopig ben je als je dat doet? of je moet gewoon lelijk zijn natuurlijk.

dallandra

Wijs gebruiker
caatje zei:
iedereen loopt nou wel te zeuren over het stiekem toedienen maar hij zegt toch niet dat hij het doet?

@topicstarter, ik ken t goedje niet maar zoals al eerder gezegt; probeer t eerst eens zelf dan weet je wat t met je doet

nouja,t lijkt me niet dat je als meisje zijnde zoiets uit gaat proberen met allemaal gasten in de kamer..toch?

caatje

Badass junkie
dallandra zei:
caatje zei:

nouja,t lijkt me niet dat je als meisje zijnde zoiets uit gaat proberen met allemaal gasten in de kamer..toch?

nee maar dan is t aan haar zelf of ze wil ja of nee. Persoonlijk ben ik niet zo in voor een gang bang maar wie weet zij wel? Das ieder voor zich zou ik denken

Drazzic

Bewuste gebruiker
Daar zit 125 mg base mdma in opgelost in Blue Curacoa. Verder niks dus geen GHB zoals sommige beweren. Hebben die flesjes hier ook. En idd triest als je dat ongevraagd aan een meisje gaat voeren en of ze er geil van wordt verschilt echt per persoon. Ken genoeg mensen die helemaal niet geil worden van MDMA.

Rain

Bewuste gebruiker
Smeerlap! Dus echt niet dat jij een vriend bent van haar.

ps. lekker zelf nemen zodat je jezelf een leuke tijd kan geven.

boels

Belezen gebruiker
Ech0 zei:
Aye mensen,
ik was laatst bij wat matties van mij en ze kwamen opdagen met een klein
flesje met een blauwe vloeistof erin. Het spul heet Sixty-Nine Original.
Ik had er nog nooit eerder van gehoord maar ze zeiden dat als je het aan een meisje geeft, ze elke jongen die zich in de kamer bevind een leuke tijd geeft. kweet wat er allemaal in zit maar voordat ik het wou gaan proberen op een vriendin van me , wou ik ff wat van jullie ervaringen weten en of het effect wel zo goed is als ze zeggen.

Choke on

Is gewoon liquid met blue caraçau hier in de geburen,
werkt zelf ni goe, is het zelfste als paar jaar geleden aan vele discotheek poorten die rozige brij in 40 ml vorm, iedereen dacht ooooh meer voor minder geld, was gewoon grenadine, en suiker verslapt de werking van liquid dus pfff kindersap zouwek zegge

:beer:

Drazzic

Bewuste gebruiker
boels zei:
werkt zelf ni goe, is het zelfste als paar jaar geleden aan vele discotheek poorten die rozige brij in 40 ml vorm, iedereen dacht ooooh meer voor minder geld, was gewoon grenadine, en suiker verslapt de werking van liquid dus pfff kindersap zouwek zegge

Onzin.

boels

Belezen gebruiker
Drazzic zei:
boels zei:

Onzin.

sja...

Bovenaan