Sixty-Nine Original

boels

Belezen gebruiker
daarmee dak ok zei HIER IN DE GEBUREN weetk da der kleur en smaakstoffen worden aan toegevoegd, en zonder da sommige het beseffe breke ze hun spul af...

Bloob

Newbie
ik vraag mij af wa die gast uiteindelijk gedaan heeft met zijn flesje ...

misschien heeft hij gelezen wat hier gepost heeft, heeft hij het genomen, was het iets giftig en ligt hij nu in een kist onde de grond :confused:

is misschien toch wa te ver gezocht, ik heb wa wa teveel gesmoord :stoned:

c&m

Belezen gebruiker
ik had al in een ander topic iets nee gekwakt ..maar zie ineens dit topic en deze moet ik hebben original 69 ...dus

weten jullie de werking hiervan ? ,en hoe lang dat werkt ?
dus het is vloeibare xtc ? is het gevaarlijker dan ghb ? of ligt dat n beetje hetzelfde ?

en nog even terug te komen op de vreemde gozer ==> eikel !
wij hebben een 1000% vertrouwend maatje die ook altijd met ons meedoet :grin: en hij probeerdt het eerst zelf uit en zeg dat wat en hoeveel ik nodig heb ....dit is juist en niet zomaar stiekum in een glas gieten en misbruik maken ..weet je niet wat het met zòn meisje doet als ze bij is ??? jij hebt de lol maar haar leven is verziekt ...

maare info ????? graag

xxx chas

boy

Bewuste gebruiker
Original 69 is een vloeistof bestaande uit een blauwe likeur (Blue Curacao) en 125mg MDMA-HCL.

c&m

Belezen gebruiker
ga je daar hard van ???
ik bedoel als ik een pilentje neemt neem ik eerst een halve en na een half uur weer een halve ..anders ga ik te snel ....is dit ook zo met die 69 ??

Drazzic

Bewuste gebruiker
weten jullie de werking hiervan ? ,en hoe lang dat werkt ?
dus het is vloeibare xtc ? is het gevaarlijker dan ghb ? of ligt dat n beetje hetzelfde ?

De werking is zowat gelijk aan die van XTC. Want hier zit ook de werkzame stof van XTC in namelijk MDMA.
Werkt ongeveer net zolang als XTC. Werkt wel wat sneller omdat een vloeistof sneller wordt opgenomen door het lichaam. Stopt denk ik eerder omdat het ook eerder wordt afgebroken.
Het is base MDMA, en dat is een vloeistof ja.
Het is niet met GHB te vergelijken het heeft niks met elkaar te maken.

Als je normaal een halve pakt zou ik hier ook een halve van pakken en dan afwachten. Er zit 125mg base MDMA in dus reken uit.. weet niet hoeveel normaal je pillen zijn.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Hij zei niet dat ie het ongevraagd zou doen.. als het wel zo zou zijn ben je ziek in je geest; je misbruikt een vriendin toch niet zo?

Als je het eerst overlegt zie ik er geen probleem in, maar ik zou het gewoon samen nemen zodat jullie dan allebei botergeil worden :grin: als dat al gebeurt tenminste.. van mdma krijg ik me grote vriend niet meer omhoog namelijk :cry:

scratchtraxx

Belezen gebruiker
Bloob zei:
ik vraag mij af wa die gast uiteindelijk gedaan heeft met zijn flesje ...

misschien heeft hij gelezen wat hier gepost heeft, heeft hij het genomen, was het iets giftig en ligt hij nu in een kist onde de grond :confused:

is misschien toch wa te ver gezocht, ik heb wa wa teveel gesmoord :stoned:
maar had hij het aan z'n vriendin gegeven was zij het wel..? :smilingimp: :wave:

Saivy zei:
Wel wat zielig dat je zoiets nodig hebt om je vriendin zo ver te krijgen, niet?? :rolleyes:
misschien zijn eerste keer en bang voor haar reactie? :P

dat soort mensen trekt zich toch niets aan van reacties op zijn vraag, dus maar hopen voor dat meisje van niet.. :confused:

proton

Belezen gebruiker
ik heb een flesje gehaald, om uit te proberen (half flesje, ik neem natuurlijk niet alles in 1x).
15 euro is niet goedkoop, voor dat bedrag krijg ik 10 XTC pillen, maar ben gewoon nieuwsgierig wat het doet :)

oja, vigje erbij en ik ga als een banaan op mdma hoor :)

MethodZen

Experimenterende gebruiker
Hier in Zwolle is die shit ook in de smart te koop, en degene die het heeft gedaan is opeens super agressief geworden... troep denk

proton

Belezen gebruiker
als er mdma in zit wordt je niet zomaar agressief, dat is ook iets wat in je zit... er zal wel meer aan de hand zijn geweest dan.

groeten van een andere blauwvinger :)

zommes

Badass junkie
Iedereen wordt wel flink para als iemand gewoon even een voorbeeld van het effect van een bepaalde drugs aanhaalt.

Uiteraard weet ieder gezond mens dat het niet de bedoeling is om meisjes drugs te geven, ook al vragen ze erom. Dus laten we er niet meteen vanuit gaan dat deze persoon een lunatic is.

MethodZen

proton zei:
als er mdma in zit wordt je niet zomaar agressief, dat is ook iets wat in je zit... er zal wel meer aan de hand zijn geweest dan.

groeten van een andere blauwvinger :)

Mja je kent die shop dan ook vast wel blauwvinger :grin: die lui gooien er volgens mij maar gewoon wat in en als je het vraagt verzinnen ze wat.

c&m

Belezen gebruiker
Nou het is dus fantastisch spullenje he ...wauwie ..

beter als een pillentje maar de volgende dag ben je behoorlijk stuk dat is het nadeel ....

enne als je dat in iemands drinken gooit hebbie gelijk een blauw oog ,want dat org69 is harstikke smerig ......

heb een fotootje van het flesje (leeg dan :grin: )

http://img207.imageshack.us/my.php?imag ... 604yv7.jpg

dit is de orginele ! er zijn er meer in de handel maar die zijn dus behoorlijke rotzooi ....

proton

Belezen gebruiker
niet alles wat een smartshop verkoopt wordt door hun ook zelf gemaakt.
o.a. Original 69, die maken ze niet zelf. Wat erin zit, tja, das een ander verhaal, ik lees zoveel verschillende verhalen erover. Dus kun je niet echt 100% erop vertrouwen dat wat ze zeggen ook waar is.

proton

Belezen gebruiker
c&m zei:

dit is de orginele ! er zijn er meer in de handel maar die zijn dus behoorlijke rotzooi ....

deze heb ik dus ook :mrgreen:
Ik wordt van meer dan 1.5 pil nogal passief en vaag, dus ik denk dat ik met een half flesje begin om te kijken wat het doet.
Nu nog ff afspreken met een bevriend stel zodat ik het achterover kan slaan... :mrgreen:

c&m

Belezen gebruiker
proton zei:
c&m zei:

deze heb ik dus ook :mrgreen:
Ik wordt van meer dan 1.5 pil nogal passief en vaag, dus ik denk dat ik met een half flesje begin om te kijken wat het doet.
Nu nog ff afspreken met een bevriend stel zodat ik het achterover kan slaan... :mrgreen:

had het forum weer gevonden ... :wave: ...had nog niet gereageerd op je berichtje ...sorry proton ....maar je hebt dus echt geen vi nodig hoor .... :grin: werkt een beetje hetzelfde als ghb enne als het goed is kom je grote smurf ook nog tegen ..enne owja geen geheimen hebben voor elkaar ........want je praat over alles :grin: ...ook langzaam opnippelen eerst een halve anders ga je te hard met SINAS/Fanta dat breekt de smaak een beetje (het is zo vies,smerig ,goor blehh maar wel lekker)en het duurt ong 30 tot 45 min voordat het gaat werken

slunse

Bewuste gebruiker
er zit 125 mg mdma in, en dat wordt verkocht in de smartshop? ofwel verandert de wetgeving iedere dag ofwel ben ik niet mee..

c&m

Belezen gebruiker
slunse zei:
er zit 125 mg mdma in, en dat wordt verkocht in de smartshop? ofwel verandert de wetgeving iedere dag ofwel ben ik niet mee..

blue curasou, amfetamine en 185mg MDMA :grin:

hm wij krijgen (nou ja kopen via vrienden) en niet via een smartshop ..je kan het proberen ??

MethodZen

Dzy zei:
slunse zei:

Bij de smartshop in Zwolle trekken ze zich niet zoveel aan van wetgeving :wink:

Er is ook al vaak genoeg skotu te vinden die ff komt kijken :P

proton

Belezen gebruiker
als dit spul echt lekker blijkt te zijn wil ik er natuurlijk wel meer van, maarja, 15 euro per flesje is me echt te zot....

proton

Belezen gebruiker
klopt, 10 pillen in mijn geval :)
ik wil het gewoon es proberen als expirimentje.
misschien dit weekend , nog niet zeker.

boy

Bewuste gebruiker
Voor dat geld kan je net zo goed een hele fles Blue Curacao en een halve gram MDMA halen. Het is leuk als het nog onbekend is, maar als je weet wat erin zit, dan voel je gewoon dat je genaaid wordt.

c&m

Belezen gebruiker
proton zei:
als dit spul echt lekker blijkt te zijn wil ik er natuurlijk wel meer van, maarja, 15 euro per flesje is me echt te zot....

ik betaal lekker n 10 tje! :grin: :grin:

maar voor soms is dat wel te doen hoor ....toch?

c&m

Belezen gebruiker
proton zei:

het spul is niet lekker ... :P ...maar de uitwerking wel ..... :openmouth: :wink:

sorry kon het niet laten ...... :wink:

proton

Belezen gebruiker
hier een foto die ik van het flesje heb gemaakt, de foto's die ik online zag waren niet echt super duidelijk vond ik.

proton

Belezen gebruiker
gisteren dus uitgeprobeerd: half flesje genomen.
na een 30-40 minuten begon ik iets te merken, maar de verhalen zoals hier verteld waren niet bij mij van toepassing...
Het gevoel was net als een normale XTC pil, wel bleef ik helder erbij.
Na een paar uur heb ik nog een witte smiley genomen en een vigje.
Ik vond em tegenvallen. de 15 euro absoluut niet waard.

Bovenaan