sint janskruid

zijn er hier mensen die ervaring hebben met het nemen van st janskruid in combinatie met drugs ? iK ben nl aan een kuur begonnen maar leesde wel enkele verontrustende dingen op i-net :( ik dacht aanvankelijk van jah tis maar een kruidje maar de combinatie met xtc blijkt levensgevaarlijk vanwege het serotoninesyndroom.. Iemand de combinatie al eens uitgetest ? Over de combinatie met cannabis vind ik niet direct iets terug maar stoppen met blowen lijkt mij nu wel iets te veel gevraagd..

Dreamcatcher

Experimenterende gebruiker
Zelf nog nooit geprobeerd, maar aangezien st-janskruid de opname van serotonine en dopamine afremt, lijkt het me geen goeie combi met xtc

Met blowen geen probleem, met chemische shit, zou ik het zeker niet combineren.. St-Janskruid heeft een mao-remmende werking, en mag dus niet met middelen als anti-depressiva, XTC, speed,Ayahuasca, etc worden gebruikt. St Janskruid moet je ook niet gebruiken in combinatie met (andere) geneesmiddelen..

Als je mazzel hebt krijg je alleen knallende koppijn..

Spor

Wijs gebruiker
Mijn vader gebruikt het ook, haalt in duitsland soortgelijk iets, alleen dan 6× zo zwaar als sint janskruid geloof ik... Word hier om wat voor reden dan ook niet verkocht.

Heb inderdaad vaker gehoord dat het niet gebruikt moet worden met XTC, benzo's, ayahasca en nog een aantal dingen. Ik zou hier zeker per drug onderzoek naar doen voor je het gebruikt ! Gevolgen zijn in de meeste gevallen, zoals met XTC, de ervaring niet waard.

Wat ik je echter wel kan vertellen is dat mijn vader er ook gewoon bij blowd, en dat geen problemen opleverd.

icedhead

Experimenterende gebruiker
eyebeekaii zei:
Mijn vader gebruikt het ook, haalt in duitsland soortgelijk iets, alleen dan 6× zo zwaar als sint janskruid geloof ik... Word hier om wat voor reden dan ook niet verkocht.

Heb inderdaad vaker gehoord dat het niet gebruikt moet worden met XTC, benzo's, ayahasca en nog een aantal dingen. Ik zou hier zeker per drug onderzoek naar doen voor je het gebruikt ! Gevolgen zijn in de meeste gevallen, zoals met XTC, de ervaring niet waard.

Wat ik je echter wel kan vertellen is dat mijn vader er ook gewoon bij blowd, en dat geen problemen opleverd.

niet perse alle benzo's zijn verkeerd, want tetra-lora- of alprazolam hebben geen grote invloed op de serotonine-werking, dus benzo's lijken me relatief veilig ( behalve de anti depressiva )

Spor

Wijs gebruiker
jcutter123 zei:
DMT is veel beter dan alle anti depressieva van de wereld.

Maar ik denk niet de klachten die stelselmatig SSRI gebruik oplossen, ook door DMT verholpen kunnen worden....

htweeoo

Bewuste gebruiker
Neem GEEN St Janskruid met XTC. Ik wist dit niet. Dus ik had zo een 5 tabletten gebruikt en dan 10 xtc pillen. Ik ben een week kapotgegaan, echt net of ik doodging ik wist niet hoe het kwam.

Dus na dagen brak is het voorbij gegaan.

Spor

Wijs gebruiker
htweeoo zei:
Neem GEEN St Janskruid met XTC. Ik wist dit niet. Dus ik had zo een 5 tabletten gebruikt en dan 10 xtc pillen. Ik ben een week kapotgegaan, echt net of ik doodging ik wist niet hoe het kwam.

Dus na dagen brak is het voorbij gegaan.

beter ff informeren de volgende keer dan :wink:

jcutter

Badass junkie
eyebeekaii zei:
jcutter123 zei:
DMT is veel beter dan alle anti depressieva van de wereld.

Maar ik denk niet de klachten die stelselmatig SSRI gebruik oplossen, ook door DMT verholpen kunnen worden....
Nee, dan zou je eens aan zware medicijnen en vlees injecties moeten gaan denken. Sport zou je ook veel goed doen!

Bovenaan