Over shotjes gesproken...
Degene die ik ken:
De brandgang (met de handen in elkaar gevouwen, jointje in mond met brandpunt naar binnen en BLAZEN)
Mond-aan-mond (^ alleen dan zonder de handen)
De Bongshot (iemand zuigt een bong vol rook, zet daarna zijn mond om de chillum van de bond met een nog flink stuk joint erin, iemand anders zet z'n mond op het mondstuk van de bong en begint met inhaleren terwijl de ene in de chillum shot. k Moet zeggen, je moet er tegen kunnen, maar imho zeker de moeite waard mocht je 'm kunnen houden. Mocht je 'm niet kunnen houden, dan is er:
De waterval (handen opengevouwen, plat of in een wig-vorm, vanaf je polsen OF er schuin op, of er overheen shotten en de ander ademt 't gewoon in.. klinkt raar, maar 't werkt wel)
Daarnaast zijn er nog een reeks persoonlijke shotjes enz. in de groep, maar dit zijn de meest gangbare/herkenbare/sterkste over het algemeen
OT:
henkdevries zei:
yo,
ik ben een fan van shotjes maar hoe stoned wordt je er nou van?
want het kan ook gewoon komen door een harde nicotine shot of zo...
bij shop joints zit bijna niets achterin heb ik wel eens gehoord, hebben shotjes dan ook geen zin?
want ooit gehoord dat de thc ook aan de shag gaat hechten als je het rookt of zo.
tnx
Stonedheid zijn is zozo al het effect van de combinatie wiet-shag, dan zal nicotine er wel wat mee te maken hebben, ja.
Dat de thc zich aan de shag zou hechten heb ik ook gehoord, maar da's alsnog niks om mee te shotten (weet zeker dat er nog genoeg wiet inzit, dan is 't pas de moeite waard imho.)
Daarnaast, de enige keer dat ik een shopjointje gebruikte om te shotten eindige de vloei in m'n mond, de tip op de grond en de inhoud (shag met een lekker dikke brandpunt, btw) in de nemer z'n keel.. :')
Zozo niet proberen is mijn advies

Het is het lijden niet waard (tenzij je de gever bent en je mag de nemer niet, natuurlijk

)