GabberSnoePie
Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:Phreakingout zei:Fishhead07 zei:Simpelweg 2 maanden zonder red ik momenteel niet dus ik ga maar meer nemen om toch nog lkkr te kunnen genieten van me X.
Zou het niet doen als ik jou was, verpest je alleen maar meer je hersenen mee zonder dat je een optimaal effect hebt. Ik ken ook een jongen die begon met 2, toen 3/4 nu pakt hij ongeveer 8 pillen op een feest. Dat is dus echt NIET normaal meer.
Ik hou het nog steeds bij 2 max. op een feest, als ik hier weinig van merk... ( zoals ik al vertelde in paar posts hierboven ) dan stop ik dus gewoon eventjes een tijdje.![]()
ik altijd een hele of soms een halve gebruikt en meestal nooit bijgepakt en nooit meer dan 2 op een avond gepakt. Meer als ik nu een hele neem voel ik weinig alleen koppijn. Maar als ik nu bijvoorbeeld 2 pille neem voel ik zeker wel waten ja eigenlijk zou ik moeten stoppen maar het is de engiste drugs die ik gebruik en als iedereen wappie is en jij niet is niet relaxd
![]()
dat heet discipline
is juist leuk als iedereen wappie is, grappig om naar te kijke + zelf gewoon pakkie sos halen + bier dan vermaak je je echt wel