serotonine

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
Phreakingout zei:
Fishhead07 zei:
Simpelweg 2 maanden zonder red ik momenteel niet dus ik ga maar meer nemen om toch nog lkkr te kunnen genieten van me X.

Zou het niet doen als ik jou was, verpest je alleen maar meer je hersenen mee zonder dat je een optimaal effect hebt. Ik ken ook een jongen die begon met 2, toen 3/4 nu pakt hij ongeveer 8 pillen op een feest. Dat is dus echt NIET normaal meer.

Ik hou het nog steeds bij 2 max. op een feest, als ik hier weinig van merk... ( zoals ik al vertelde in paar posts hierboven ) dan stop ik dus gewoon eventjes een tijdje. :)

ik altijd een hele of soms een halve gebruikt en meestal nooit bijgepakt en nooit meer dan 2 op een avond gepakt. Meer als ik nu een hele neem voel ik weinig alleen koppijn. Maar als ik nu bijvoorbeeld 2 pille neem voel ik zeker wel wat :) en ja eigenlijk zou ik moeten stoppen maar het is de engiste drugs die ik gebruik en als iedereen wappie is en jij niet is niet relaxd :rolleyes:

dat heet discipline :wink:

is juist leuk als iedereen wappie is, grappig om naar te kijke + zelf gewoon pakkie sos halen + bier dan vermaak je je echt wel :)

Fishhead07

Wijs gebruiker
GabberSnoePie zei:
Fishhead07 zei:
Phreakingout zei:
Fishhead07 zei:
Simpelweg 2 maanden zonder red ik momenteel niet dus ik ga maar meer nemen om toch nog lkkr te kunnen genieten van me X.

Zou het niet doen als ik jou was, verpest je alleen maar meer je hersenen mee zonder dat je een optimaal effect hebt. Ik ken ook een jongen die begon met 2, toen 3/4 nu pakt hij ongeveer 8 pillen op een feest. Dat is dus echt NIET normaal meer.

Ik hou het nog steeds bij 2 max. op een feest, als ik hier weinig van merk... ( zoals ik al vertelde in paar posts hierboven ) dan stop ik dus gewoon eventjes een tijdje. :)

ik altijd een hele of soms een halve gebruikt en meestal nooit bijgepakt en nooit meer dan 2 op een avond gepakt. Meer als ik nu een hele neem voel ik weinig alleen koppijn. Maar als ik nu bijvoorbeeld 2 pille neem voel ik zeker wel wat :) en ja eigenlijk zou ik moeten stoppen maar het is de engiste drugs die ik gebruik en als iedereen wappie is en jij niet is niet relaxd :rolleyes:

dat heet discipline :wink:

is juist leuk als iedereen wappie is, grappig om naar te kijke + zelf gewoon pakkie sos halen + bier dan vermaak je je echt wel :)

Ja dat is inderdaad discipline maar kijk ik wil wel minder maar heb geen goede rede dus ga je sneller toch weer iets nemen.

Het is inderdaad leuk als je "nuchter" bent en om jeheen iedereen wappie. Maar als me meisie ook gebruikt vind ik het moeilijk het niet te doen :flushed: neemt zij niet dan is het relatief simpel :)

Maar plak sos is inderdaad lkkr. Dan met een biertje en een wietje erbij lijkt me een goede combo :grin: het wordt alleen erg duur dan ben maar arme student :( en denk dat ik dan sos verslaafd raak :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Delirium zei:
Afgifte en opname van serotonine gebeurt in hersencellen, niet in je bloed :P

Er is ooit een film geweest met een alien die junkies volspuit met heroine.
Zodra hun hersenen dopamine aanmaken zuigt de alien het uit de hersens en vangt het op in ee klein glazen buisje. Deze buisjes verkoopt hij back home ..., voor veel poen.
De junkies blijven overigens dood achter liggen.

Geinig idee !!!

Stonie

Fishhead07

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
Delirium zei:
Afgifte en opname van serotonine gebeurt in hersencellen, niet in je bloed :P

Er is ooit een film geweest met een alien die junkiews volspuit.
Zodra hun hersenen dopamine aanmaken zuigt de alien het uit de hersens en vangt het op in ee klein glazen buisje. Deze buisjes verkoopt back home ..., voor veel poen.
De junkies blijven overigens dood achter liggen.

Geinig idee !!!

Stonie

whaha weet neit wat voor films jij kijkt :P maar klinkt wel erg gruwelijk haha :grin:

na hoeveel pillen is je serontine gehalte dan naar de klote? heb 4 pillen in januari/feb gehad en dan nog vorige maand 1tje en vorig weekend een halve en heb zaterdag feessie denken jullie dat dan een halve niet gaat werken?

J0rrit

Badass junkie
Als je denkt dat je meer wilt nemen omdat het effect tegenvalt, valt het ook tegen als je gewoon meer gaat nemenm, je verlebgt het effect bijna alleen, en het zal wel iets heviger worden, maar niet veel.

Je kunt dan beter als je normaal 1 pil neemt, 2 tegelijk nemen, of zelfs 3 tegelijk, dan zal het effect zeker sterk en lekker zijn, ook al dacht je dat het bijna niet meer werkte, maar zo dus wel.

Fishhead07

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Als je denkt dat je meer wilt nemen omdat het effect tegenvalt, valt het ook tegen als je gewoon meer gaat nemenm, je verlebgt het effect bijna alleen, en het zal wel iets heviger worden, maar niet veel.

Je kunt dan beter als je normaal 1 pil neemt, 2 tegelijk nemen, of zelfs 3 tegelijk, dan zal het effect zeker sterk en lekker zijn, ook al dacht je dat het bijna niet meer werkte, maar zo dus wel.

Tja dat is neit de oplossing dan help je helemaal je lichaam naar de klote :P maarja inderdaad als je nu vele neemt voel je het wel ongeacht je serotonine gehaalte.

Ik bouw toch liever af naar eens per maand en dan los gaan.

:hearteyes: :hearteyes: :wave:

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Delirium zei:
Gister was voor mij al XTC dag :)

Na twee maanden een pilletje genomen, dacht dat me serotonine wel weer aangevuld was. Heb me twee uur lekker gevoeld en daarna crashte het gevoel. Toen ik na 2 uur bijnam had die pil ook helemaal geen effect meer :(

Ik snap niet hoe mensen daar altijd zulke problemen mee krijgen, ik heb er zelf nooit last van. Heb precies 20 dagen geleden voor het laatst XTC gebruikt, 3 en halve pil, en vandaag doe ik weer. Ben benieuwd of ik wat merk van mijn aangetaste serotonine-gehalte.

acidboy

Badass junkie
^Lol.. je snapt het niet, maar je moet het zelf nog eerst ervaren. Leuk, op voorhand conclusies trekken.

J0rrit

Badass junkie
acidboy zei:
^Lol.. je snapt het niet, maar je moet het zelf nog eerst ervaren. Leuk, op voorhand conclusies trekken.

precies, 20 dagen is ook niuet echt weinig he. Doe het maar eens 2 maandjes elke week.

J0rrit

Badass junkie
Delirium zei:
Fishhead07 zei:
GabberSnoePie zei:
je doet t pas 3 a 4 maanden en je vind er nu al niks meer aan.... dan MOET je t wel erg misbruikt hebbe :P in mijn eerste 4 maanden had ik het pas 2 keer gebruikt, goeie tijden :hearteyes: :hearteyes: een half jaartje later was het lovegevoel ook weg...... :rolleyes:

ja erg he :flushed: ik heb het ook erg misbruikt want ja in het begin is het geweldig he :grin: dus steeds vaker doen en nooit aan de 2/3 maanden regeln gehouden. Maar de eeste 5 keer waren ook geweldig hoor :grin: en dat was in 1,5 / 2 maande tijd :flushed: :) nu krijg ik meestal alleen koppijn en werkt het niet chill en pas laat :(

De eerste keren waren geweldig en denk dagelijks terug aan die geweldige ervaringen :grin: wetende dat ik dat waarschijnlijk nooit meer zal ervaren :flushed: dus ja vind er nu geen reet meer aan omdat het effect niet chill is :) maarja of ik meot nu helemaal stoppe of gewoon mee nemen misschien dat ik dan chiller effect krijg..

Ik was net zoals jij, iets meer een half jaartje geleden. Pillen waren helemaal het einde en geweldig. Die tijden waren best vertiefd als ik er zo op terug kijk :P (bijna elke avond X in de kerstvakantie + bijna elke dag werken toen). Nu vind ik MDMA maar saai, het gevoel is minimaal en het duurt superkort (2 uurtjes ofzo), waarna er maar een leegte overblijft. Zelfs na een pauze van twee maanden was het gister maar een matige ervaring. Ik ben een beetje uitgekeken op die shit :wave:

Dat dacht ik zelf ook, maar wachtte 3 maanden, toen was het toch wel weer magisch moet ik zeggen. Misschien als ik een half jaar stop dat het weer zo vet is.

hallotje

Bewuste gebruiker
Serotonine en voortijdig klaarkomen

Ongeveer 30% van de mannen heeft last van Voortijdig Klaarkomen (ejaculatio praecox). Dit kan als oorzaak meerdere reden hebben. Het kan tussen de oren zitten, als gevolg van stress. Maar het kan ook het gevolg zijn van een overgevoelige eikel. Dit kan komen door een tekort aan Serotonine. Paroxetine (Seroxat®) is een oplossing om dit tekort aan te vullen, echter kan paroxetine (Seroxat®) verslavend werken en is eigenlijk een anti-depressivum. Er wordt gezocht naar een middel dat het tekort aan Serotonine aanvult, maar niet schadelijk is. Bij zowel vrouwen als mannen die dit probleem niet hebben maar wel antidepressiva slikken komt het vaak voor dat ze meer moeite hebben met klaarkomen.
(wikipedia)

Je gaat me niet zeggen dat niemand hier last heeft :mrgreen:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ok ik ga bijdehand snotneuzen maar als je serotenine OP is heb je toch wel een enorm probleem :)

Het is tot een minimale hoeveelheid gedaald, dat kan.

Sorry zodra ik in het xtc forum kom krijg ik preek- en zeikneigingen :mrgreen:

AnOniem:)

Experimenterende gebruiker
Ben nou ook aan het recoveren, de magie was gewoon weg :openmouth:. 1 maandje gestopt nou (met alles!). nog paar maandjes te gaan, + elke dag voor het slapen gaan L-tryptofaan, en dan maar kijken of de magie terug komt.

Detroit303

Bewuste gebruiker
Mijn vorige xtc-nacht is ondertussen bijna 4 maanden geleden. Bewust zolang gewacht zodat ik volgende keer nog is zoiets magisch kan voelen :openmouth:

Khoop dat het even succesvol is als vorige keer, maar heb er wel vertrouwen in :grin:

Erik

teebo

Bewuste gebruiker
mijn serotonine is al 6 maand aan het bijladen
het perfecte moment heeft zich nog steeds niet voorgedaan

Bovenaan