Schijnrelatie?

u17901

Newbie
Ik man van 30 jaar heb sinds 10 maanden in het weekend een soort relatie met een een moslimman van 33 jaar die in het weekend na veel bier coke snuift (doorde week snuift hij niet) Ikzelf heb dan aardig wat bier op. In het begin was het mij om de seks te doen en bij hem om een slaapplaatst (hij heeft een huis maar dat is toch wel 10 minuten lopen vanuit de stad). Na verloop van tijd zijn we steeds verder naar elkaar toegegroeid en hebben goede gesprekken (wel onder invloed). Hij vertrouwd mij volledig en verteld mij dingen die niemand weet zoals dat hij al 19 illegaal in nederland verblijft. We hebben zelfs aan elkaar verteld dat we echt gevoelens voor elkaar kregen en dat het bij hem in het begin om een slaapplaats ging. Hij heeft mij verteld biseksueel te zijn. In heel veel gesprekken met hem over zijn homoseksualiteit komt steeds naar voren dat het in zijn cultuur niet mogelijk is. Tijdens deze gesprekken neemt hij een snuifje extra om makkelijker te kunnen praten. Aan heel veel opmerkingen van hem merk ik dat deze relatie bij niemand bekend mag zijn. Zijn opmerking was: als die en die het weten kan ik net zo goed onder de trein springen. Omdat ik merkte dat het wel lekker liep tussen ons beide heb ik hem voor het blok gezet stoppen met de coke of je komt er niet meer in. Dit heeft hij geacepteerd. Hij heeft enkele dagen bij mij gelogeerd om even problemen op een rijtje te kunnen zetten. Tijdens deze dagen hebben we elkaar nuchter leren kennnen. Hij was wel een stuk afstandelijker. Helaas is hij niet naar de afspraak gegaan. Ik vermoed omdat hij daar zijn "probleem" met mij moet uitleggen. Hij is op een avond bij mij langsgeweest met de mededeling dat hij het zelf ging proberen. Tevens vertelde hij dat op vrouwen valt en dit met mij alleen gedaan heeft omdat hij onder invloed van coke was. Hij had er moeite mee om dit te vertellen. Ik heb het idee dat hij voor de familie eer en zijn geloof hiermee wil stoppen en dat het verhaal dat het door de coke kwam een leugen is. Naar mijn idee heeft de coke zijn gevoelens vergroot en heeft hij daardoor de familie eer opzij gezet en is hij geschrokken dat het tijdens een paar dagen logeren ook wel goed aanvoelde. Mijn vraag is dan ook kan iemand zolang de schijn ophouden dat hij echt verliefd is. Of probeert hij nu te stoppen met de coke en zijn familie eer te redden. Onder invloed van de coke heeft hij het er vaak over dat hij zichzelf haat en dat hij dood wil omdat hij al zijn problemen niet meer aan kan. Als hij nuchter is dan wil hij nergens over praten. Ik ben bang dat hij dadelijk in een rare bui voor de trein springt. Het is bij mij bekent dat zijn geaardheid in zijn cultuur een zeer groot probleem is en dat daarom meer moslims zelfmoord plegen. Mijn grootste vraag is: Als hij onder invloed is uit hij dan zijn ware gevoelens of is dit schijn? Ik kan me namelijk niet voorstellen dat je onder invloed van coke dingen doet waar je totaal niet achter staat. En zo ja dan had hij in nuchtere toestand langs kunnen komen om bijvoorbeeld te zeggen dat ik hem niet meer binnen moet laten als hij onder invloed is.

ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden.

Groeten,

Anoniem

Lana

Wijs gebruiker
Wat een rotprobleem joh.
Ik denk dat je vriend in een hele erge identiteitscrisis zit.
Hij weet niet wat hij moet. Ik denk niet dat het schijn is. Kan me ook zowat niet voorstellen dat je zo ver gaat met coke op, terwijl je daar niet achter staat. Lijkt me gewone snuifcoke niet de dope voor.
Het zal idd voor het allergrootste deel te maken hebben met eer en familie. Die moslimfamilies kunnen het elkaar zo fucking moeilijk maken. Mensen kunnen in dat geloof heel moeilijk zichzelf zijn. Worden absoluut niet getolereerd en geaccepteerd als ze afwijken van het standaard.
En dat heeft vaak verregaande gevolgen. Die mensen voelen zich echt kut.

Ik denk dat jij het qua gedachten bij het rechte eind hebt. Maar wat je eraan kan doen?
Misschien is het beter om zelf wat afstand te nemen en hem eens niet binnen te laten. Kijken wat ie dan doet. Stoot ´m eens af, en kijk of ie terug komt.

Succes. :)

A

Anonymous

Gast
Ja, het lijkt wel alsof de koran hun volgelingen dwingt een kudde te zijn, in plaats van in eigen geluk en vrijheid te geloven.

matthijs

Badass junkie
Lana zei:
BobG zei:
Ja, het lijkt wel alsof de koran hun volgelingen dwingt een kudde te zijn, in plaats van in eigen geluk en vrijheid te geloven.

Zeker te weten... Mooi gezegd. :)

Altijd zo kut deze verhalen. Zo krijgt de Islam zo'n slechte naam. Terwijl dit ook wel bij Christenen voorkomt...
Maargoed...wel een vreselijke kut-situatie voor je. Ik heb zelf nooit coke gebruikt maar ik denk dat je zeker wel dingen kan doen/zeggen waar je achteraf spijt van hebt en je eigenlijk niet achter staat.
Jij kan verder weinig voor hem doen behalve af en toe met hem praten.
Veel sterkte d'rmee

Misschien een beetje laat voor een reactie daar de originele post al effe geleden is.....

Mijn evaring met c is dat je de gevoelens die je hebt gaat uitvergroten, en ze ook véééél gemakkelijker bloot legt.
Toch wel opassen geblazen, als je iets voor iemand voelt kan dit met c precies ineens de ware zijn terwijl de dag erna het gewoon een goede vriend blijkt te zijn.....
Social drug........ Voorzichtig zijn!

Hoop dat je hiermee iets aan kan, en mss iemand anders nog....

Drugs are bad try not to do them!
(Als je het dan toch doet, doe het met mate!)

Sterkte....

Bovenaan