De schadelijkheid van verschillende soorten drugs volgens drug experts:
http://www.sciencedirect.com/science?_o ... ae89e00748
http://www.sciencedirect.com/science?_o ... ae89e00748
Dat hebben ze speciaal voor jou gedaan.Exceptional Insight zei:Wow, alcohol doet wel 72 schade! Gevaarlijke shit.
Maar dat wordt procentueel het meest gebruikt, wat nou als alle drugs evenveel werden gebruikt?[ERROR] zei:Heb een afkeer op alcohol gekregen sinds ik met hard drugs ben begonnen.
En daarbij vind ik dat alcohol meer mensen kapot maakt op aarde dan wat voor andere drugs ook.
Inhale zei:Cool, dus eigenlijk kan ik paddo's,lsd,xtc,keta,ghb en pep tegelijk nemen
Petrovic zei:Maar dat wordt procentueel het meest gebruikt, wat nou als alle drugs evenveel werden gebruikt?[ERROR] zei:Heb een afkeer op alcohol gekregen sinds ik met hard drugs ben begonnen.
En daarbij vind ik dat alcohol meer mensen kapot maakt op aarde dan wat voor andere drugs ook.

Baas.Chris Pontius zei:Op dit forum ben je pas de shit als je anti-alcohol bent, elke dag blowt en je in het weekend helemaal kapot snuift.
Die mensen snappen het.
Soort van.![]()
Ik dacht dat de anti-alcohol hype al afgelopen was. Maar hij bloeit weer op zie ik.Chris Pontius zei:Op dit forum ben je pas de shit als je anti-alcohol bent, elke dag blowt en je in het weekend helemaal kapot snuift.
Die mensen snappen het.
Soort van.![]()
Exceptional Insight zei:Ik dacht dat de anti-alcohol hype al afgelopen was. Maar hij bloeit weer op zie ik.Chris Pontius zei:Op dit forum ben je pas de shit als je anti-alcohol bent, elke dag blowt en je in het weekend helemaal kapot snuift.
Die mensen snappen het.
Soort van.![]()
Chris Pontius zei:Klopt. En niemand vind het eigenlijk écht leuk. Ze willen alleen een beetje 'anders' doen.
d'r zullen zat mensen zijn die zo zullen denken .. maarjaInhale zei:Cool, dus eigenlijk kan ik paddo's,lsd,xtc,keta,ghb en pep tegelijk nemen en dat is niet eens heel veel schadelijker dan alcohol!!!
is wetenschappelijk bewezen dat het kanMeh, knikkeren vond ik wel echt leuk. Samen met flippo's de enige echt leuke hype!Chris Pontius zei:Klopt. En niemand vind het eigenlijk écht leuk. Ze willen alleen een beetje 'anders' doen.
Chris Pontius zei:Op dit forum ben je pas de shit als je anti-alcohol bent, elke dag blowt en je in het weekend helemaal kapot snuift.
Die mensen snappen het.
Soort van.![]()
Exceptional Insight zei:Meh, knikkeren vond ik wel echt leuk.