Anoniem zei:
Onderschat het maar mensen, het is niet zo gevaarlijk!!
Wat ik heb gezien wens ik niemand toe..
Ja wees maar anoniem want je lult echt onzin
Heb me maar even aangemeld hier omdat ik gewoon even mijn verhaaltje over keta kwijt moet hier.
Ik heb zelf al behoorlijk vaak keta gebruikt en het is echt alles behalve gevaarlijk. Ik weet niet of je het weet maar ketamine is een verdovings middel om dieren mee plat te leggen bv katten, de dieren arts zal genoeg vloeibare keta hebben (voor de dieven onder ons).
Wel eens van de K hol gehoord? Daar kom je in als je een max grote dosering neemt wat ik zelf bij elke keta ervaring probeer te bereiken omdat ik het anders simpel weg zonde van de keta vind. Het is in de meeste gevallen geen goedkoop middel dus het is wijsheid om het goed te gebruiken.
Oke. een grote dosering kan misschien hard aankomen voor de eerste keer maar voorbereiding is het halve werk he met drugs, daar zullen de meeste mensen wel bekend mee zijn.
En over de schade. De eerste paar keer dat ik keta gebruikte was ik de volgende dag juist frisser als dat ik normaal ben. Echt gewoon het tegenovergestelde als een kater hebben. Na wat onderzoek gedaan te hebben op internet kwam ik er achter dat ik niet de enige was die ketamine de eerste paar keren als een soort opfrisster ervaart.
Gevaarlijk is dit middel echt gewoon niet! Het is bijna onmogelijk over te doseren en ook al neem je superveel je zal misschien even keihard gaan maar na twee uur is het effect zo goed als weg.
Volgensmij is dit een van de veiligste drugs die er zijn.
Ketamine is veilig en geeft geen kater! Wat wil je nog meer? nah oke dat het goedkoper zou zijn!