salvia extract kauwen?

tripkikker

Experimenterende gebruiker
ik heb nu meerdere keren salvia gerookt maar ik wil nou ook eens een salvia ervaring hebben door er op te kauwen. weet iemand of het zin heeft om salvia extract te kauwen? want ik heb hier alleen nog maar x 20 staan en ik heb geen verse of gedroogde bladeren. en er worden ook geen verse bladeren verkocht bij smartshop euphoria waar ik vlakbij woon en de andere smartshops zijn mij net iets te ver. ik wou graag weten of iemand hier ervaring mee heeft want ik kan er niks over vinden op google. en als het geen zin heeft is het natuurlijk zonde van mijn kostbare extract :P

alvast bedankt greets tripkikkertjuh

Kan je poeder kwauwen dan? :grin:

Voor te kauwen heb je echt wel de bladeren nodig (gedroogde), waar je dan een soort van bal mee moet maken en daar erg lang moet op kauwen. Lijkt me niet de meest prettige manier om salvia tot zichzelve te nemen. Smaakt niet al te best me dunkt. De trip daarentegen zou dan wel weer wat langer duren.

tripkikker

Experimenterende gebruiker
ja dat mag jij dan weer doen... :P

en het is ook bedoelt om te roken natuurlijk maar er zit dezelfde werkzame stof in extract (logies) dus dan zou het tog echt ook door je slijmvlies opgenomen moeten kunnen worden.

Um

Belezen gebruiker
ik denk het niet

je moet de rook ook heel lang in je longen laten wil het werken

dus ik zou het niet proberen en gewoon roken

Bovenaan