• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia 0,25 gram

fun

Bewuste gebruiker
hoi,

gister heb ik met 3 vrienden voor het eerst salvia gerookt, ik had een have gram 5x extract en een halve gram 10x extract.

Ik rookte voor het eerst via een pijpje, en misschien niet iedere teud daardoor helemaal goed gebruikt helaas.
Ik voelde na één diepe teug me wel lekker high, maar ging door omdat ik de tripeffecten wilde meemaken.

Kreeg wel flinke lachkicks die ik niet echt onder controle had, maar ik voelde me niet veel anders dan van het roken van (veel) wiet.
Wel had ik even dat als ik mijn ogen sloot, het gevoel had "harder" te gaan, en als ik mijn ogen samenkneep en keek naar een kaars, zag ik die schittering wat mooier.
Opeens viel me op dat er tussen 2 stralen van deze schittering een soort videoclip aan het afspelen was met allemaal dansende mensen, alsof het beeld in de lucht geprojecteerd was.

Ik moest daar wel mn best voor doen, dus erg duidelijk was het niet maar toch het begin van een lichte trip :)

Nadat de salvia op was, hebben we een pure joint erbij gerookt, dit leek het effect iets te versterken/ verlengen, terwijl ik ervan overtuigd was dat dit niet zou kunnen...

Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen, maar ik hoor van vele dat de eerste keer vaak tegenvalt en je gewoon meer en goed moet roken, eventueel een zwaarder extract.
Ben het wel van plan nog eens te doen want ik wil wel verder dan stadium 1 van de 6 salvia stadiums komen :wave:

Enigmatique

Belezen gebruiker
Is met veel drugsen zo ,dat de eerste keer niet leuk is..kijk maar naar heroine..weed(als je teveel rookt..)
Bij de anderen daarintegen is het vaak je beste keer ,zoals xtc en paddos..

fun

Bewuste gebruiker
geen idee hoelang het duurde ik schat niet al te lang 20 min hoogstens...

Ik wil wel eens echt goed trippen met salvia, maar die manier van roken, via een pijpje en dan 3/4 van je longen volzuigen is toch af en toe te scherp... vooral salvia heeft nogal n scherpe smaak.
Dan kuch je het weer uit en wil je weer opnieuw, maar je kunt van een halve gram (=normale portie) maar een paar goede teugen nemen :cry:

Dus het zou fijn zijn als er iemand wist of je het ook op andere manieren kan innemen, er bestaat een soort salvia-extract die je volgens de smart-shop gewoon onder je tong kunt leggen, na 10 min moet je dan gaan spacen :)

fun

Bewuste gebruiker
nee met een gewone aansteker...

Ik weet dat het beter is met een goede hete, maar deze had k helaas niet.

Scheeld dat egt zoveel?

fun

Bewuste gebruiker
nee met een gewone aansteker...

Ik weet dat het beter is met een goede hete, maar deze had k helaas niet.

Scheeld dat egt zoveel?

spacekonijn

Badass junkie
je leest overal - waterpijp+stormaansteker....

maar het maakt volgens mij niks uit , salvia is gewoon een lastige om een goede trip mee te krijgen maar als je het niet opgeeft krijg je hem sowieso.
en salvia blijft branden ik steek het meestal aan neem een hijs daarna nog een maar dan heb je al helemaal geen aansteker meer nodig

Waterpijp

Bewuste gebruiker
Maar is 20 minuten te kort? Ken wel iemand die het een keer wou proberen, maar ik weet niet.. geef mij maar iets dat lang duurt, zodat je niet meteen weer iets nieuws moet opsteken :wink:

fun

Bewuste gebruiker
ja de trip duurt erg kort, vaak 5 minuten tot 15 minuten echt vol trippen, en daarna tussen de 15min tot 45min lekker stoned/high nagenieten.

Ik kan me voorstellen dat je iets wilt wat langer duurd, maar je hebt onder invloed van salvia geen idee van de tijd meer, en die 5 min kunnen dus als jaren aanvoelen.
In de reports lees ik van iedereen die het heeft gedaan dat ze het lang genoeg vonden, omdat het veel langer leek te duren.

salvia intresseert me vooral omdat je er écht helemaal gek van kunt worden, ik heb redelijk wat ervaring met paddo's en zelfs met extreem hoge doseringen voel ik me nog steeds op deze wereld.
Ik wil een keer meemaken hoe het is om helemaal los te gaan in een andere wereld, en met salvia zou dit mogelijk moeten zijn.

Effecten van salvia
-2-D zien (geen idee hoe ik dat moet voorstellen)
-een voorwerp worden (ik heb verhalen gelezen van iemand die dacht dat ie een tafelpoot was :smoke: of zijn eigen kaak)
-reizen naar andere werelden

etc.
Ik ga het over n maandje ofzo nog wel es proberen, alleen dan wel met n waterpijp en n goede aansteker, minimaal 0,5gram 10x

fun

Bewuste gebruiker
Waarom? misschien wel, maar ik wil het wel eens meemaken.

Gwoon t idee, hoe je je een voorwerp kunt voelen.. :rolleyes: :grin: :openmouth:

A

Anonymous

Gast
Een vriend vertelde me dat hij pas bij zijn 3e poging 'doorbrak'(in dromenland terechtkwam). Ik wil het ook graag proberen, maar de prijs schrikt mij af.

fun

Bewuste gebruiker
ja het is idd vrij prijzig, bij azurius 25€ per gram, hier in de shops betaal ik 17,5€ voor een halve gram dus bestel het wel bij azurius.
Maarja wel een aparte ervaring, en je hebt ook een omgekeerde tolerantie, dus hoe vaker je het gebruikt, hoe minder je nodig hebt om te gaan spacen :P

fun

Bewuste gebruiker
ja aan zelf kweken zat ik ook al te denken, je kunt van die stekjes kopen...

maar hoeveel stekjes zou je moeten kopen voor eigen gebruik en hoelang duurt het voordat je kunt oogsten?
En is het moeilijk?

En rook je dan gewoon de gedroogde bladeren of kun je er op de een of andere manier ook een extract van maken?

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
van_veen456 zei:
heb je t met een goeie hete aansteker geprobeerd?

Hoe kom je aan zo'n aansteker? Smart/headshop? Scheelt t echt?

Ik heb thuis nu nog steeds een zakje salvia 10x van eind 2004. Het is alleen zo oud dat het nog fijner spul is in de zin van dat de korrels nóg kleiner zijn. Wie kan mij vertellen hoe ik dit het best kan roken? Ik weet niet of er zulke fijne gaasjes zijn..

Ben ook nieuwsgierig naar het zelf kweken :wave:

BombSki

Bewuste gebruiker
fun zei:
maar hoeveel stekjes zou je moeten kopen voor eigen gebruik en hoelang duurt het voordat je kunt oogsten?
En is het moeilijk?

En rook je dan gewoon de gedroogde bladeren of kun je er op de een of andere manier ook een extract van maken?

tsja het kweken is vrij makkelijk, een verslagje van mn eigen kweek kan je vinden op mn site.
na een paar maanden kan je voor het eerst oogsten, en vanaf dan kan je eigenlijk continu oogsten (zolang de plant blijft groeien..)

je kan de bladeren roken, vaak hoor je dat extracten the only way to go zijn, maar ik heb hier sterk mn twijfels bij. er zijn genoeg mensen die van 1 hijs met bladeren net zo hard gaan. ik heb het zelf nog nooit geprobeerd, maar dat zal zeker nog komen (kweek het toch niet voor niets he)

Je kan ook wel zelf extract maken, maar dat is vergelijkbaar met hasjolie maken van knipafval; gevaarlijk en best veel werk. Hoe het precies moet kan je vast wel op internet vinden.

fun

Bewuste gebruiker
thanx bombski ik ga je site zeker checken binnenkort als ik even tijd heb!

ga denk ik wat spulletjes uitproberen, kweken=fun!

fun

Bewuste gebruiker
heb net je site gechect! Echt heel nuttige info en mooie site!
Ook de overige onderwerpen heb ik allemaal met veel belangstelling gelezen :mrgreen:

Hoeveel porties/gram haal je nou van die 3 stekjes salvia af?
En rook je de bladeren dan in een waterpijp?

Bovenaan