'S avonds paddo'en

Tietmans

Newbie
Heeft iemand al ervaring met s'avonds buiten paddo'en? Zoja, geef mij dan wat tips en vertel wat ervaringen.

paupie

Bewuste gebruiker
Ik heb 2 keer 's avonds buiten in een bos paddo's gedaan. Was beide keren gewoon goed. Alleen de 2de keer vond ik het bos op een gegeven moment niet zo leuk meer en toen zijn we op een pleintje gaan zitten ergens.
En als je het gaat doen zeker even naar lantaarnpalen enzo kijken. Daar komt echt extreem mooi en fel licht vanaf als je aan het trippen bent.

psilocybine

Bewuste gebruiker
ja .. vind het zo ie zo savonds leuker ..
buiten heb ik wel eens gedaan .. de laatste keer was met mijn beste vriendin .. maar goed dat zij erbij was want ik wist de weg niet in haar buurt :confused: .. maar voor de rest was het een zeer fijne en leerijke trip
ik was 1 met de nattuur en alles omme heen
de belangerijkste tip die ik je kan geve ..
AUTO'S ZIJN SLECHT EN NIET MOOI EN KNUFFEL BAAR !!
ookal lijkt het dan zo :)

paupie

Bewuste gebruiker
psilocybine zei:
buiten heb ik wel eens gedaan .. de laatste keer was met mijn beste vriendin .. maar goed dat zij erbij was want ik wist de weg niet in haar buurt :confused: .. maar voor de rest was het een zeer fijne en leerijke trip

Toen er tijdens me eerste trip een auto langs me reed vond ik dat eng. Leek wel een apparaat uit de verre toekomst of van een andere planeet ofzo, hij ging voor mijn gevoel ook echt extreem hard langs me, niet echt relaxt :P. En dat terwijl ik normaal gesproken een auto-liefhebber ben :grin:.

Qocaïne

Badass junkie
Ik trip liever buiten... overdag, lopend over een groot uitgerstrekt grasveld. Een strak blauwe lucht met hier en daar wat schapen wolkjes.

En uiteraard een mooi zonnetje!

Één voordeel snachts... Je valt minder op!

psilocybine

Bewuste gebruiker
paupie zei:
psilocybine zei:

Toen er tijdens me eerste trip een auto langs me reed vond ik dat eng. Leek wel een apparaat uit de verre toekomst of van een andere planeet ofzo, hij ging voor mijn gevoel ook echt extreem hard langs me, niet echt relaxt :P. En dat terwijl ik normaal gesproken een auto-liefhebber ben :grin:.

ha ja ken het ^^ kan iedereen gebeuren toch ^^

Intoxicated

Wijs gebruiker
's Nachts behoort de wereld tot een ander soort volk...
De wereld word ook stil en rustig, zolang je niet in Amsterdam ofzo zit.
De nacht heeft iets aparts.

Bovenaan