russian white als vervanging van mdma

skievn

Newbie
iemand al Russian white geprobeerd? zoja wa weet je er over? wat is de officieele naam?
in onze regio werd deze nieuwe drug ingevoerd omdat er geen mdma meer te vinden was wat nu al geen probleem meer is. ik heb het ondertussen al eens geprobeerd het heeft het gevoel deels van mdma en deels van sos. het stuiken en het zich voelen van sos. het duurt niet zo lang gelijk mdma ong klein uurke. het kost 10 - 20 gr. en het ziet eruit als sos aleen piekt het meer in de neus.

kan je me helpen meer informatie te geven over deze drug?
niet veel mensen kennen het ook en ik ben benieuwd als het voorkomt in jouw regio.

laat iets weten...
:openmouth:

endor

Badass junkie
Er zijn al veel te veel posts over deze soort drugs.
Genaamd rush , boeja (buya) , blijkbaar ook russian white.
Nog niemand weet wat het is.
Misschien zou het eens goed zijn moesten de flikken het ergens vinden en kunnen zeggen wat de stofnaam precies is.

skievn

Newbie
endor zei:
Misschien zou het eens goed zijn moesten de flikken het ergens vinden en kunnen zeggen wat de stofnaam precies is.

denk je dat ze dat dan zouden publiceren en onderzoeken misschien? heb men twijfels over...

tripkop

Belezen gebruiker
endor zei:

4methylmethcathinone is de stofnaam, op internet ook wel bekend als Mephedrone

daar had ge nu toch geen flik voor nodig zeker? :tongueout:

EDIT: En ja, de politie laat geregeld samples van in beslag genomen drugs uitgebreid testen in een labo om zich een beeld te kunnen vormen van de tendenzen qua drugsgebruik (wat er in omloop is) en te zien hoe de kwaliteit evolueert. Als ik me niet vergis stellen ze daar zelfs elk jaar een vrij uitgebreid rapport over op, maar of dat intern blijft of openbaar gemaakt wordt weet ik niet. (Ik heb het dan wel over hoe het hier in BE is)

Spor

Wijs gebruiker
Ik wou zeggen, ik geloof dat Rush sowiso Mephedrone is, en een klein uurtje sos achtig gevoel klinkt ook wel als Meph. Heb t zelf nog niet geprobeerd, maar heb er ook veel leipe shit over gelezen. Is ook een anders topic over in het RC gedeelte.

W.F.L.

Badass junkie
Rush is Mephedrone, dat stond hier al eerder ergens. Bij "Nieuwe drug: Rush".

viewtopic.php?f=37&t=22416

En bij Mephedrone natuurlijk. En het topic hieronder gaat ook al over Mephedrone. Jezus man, Misschien een sticky maken met al die kutnamen of andere namen in je topictitel erbijzetten, want er zijn zoveel dubbeltopics.

endor

Badass junkie
skievn zei:
endor zei:

denk je dat ze dat dan zouden publiceren en onderzoeken misschien? heb men twijfels over...

Denk je nou echt dat flikken door erop te kijken , gaan zien welke drugs het is?

Rendeo

Belezen gebruiker
bij ons verkopen ze het als mdma :confused: je hebt alleen zin in meer en voel je erna kut... werkt ook maar 10 min bij mij :confused:

Immo

Badass junkie
Spor zei:
Ik wou zeggen, ik geloof dat Rush sowiso Mephedrone is, en een klein uurtje sos achtig gevoel klinkt ook wel als Meph. Heb t zelf nog niet geprobeerd, maar heb er ook veel leipe shit over gelezen. Is ook een anders topic over in het RC gedeelte.

Ik ken een paar mensen die het gebruikt hebben, hoorde dat het effect erg fijn is. Maar de duur veel te kort is. Ook werd me verteld dat de craving achteraf lang niet zo erg is als overal vermeld word.

Boerkaman

Newbie
Ik heb het al verschillende keren gebruikt en vandaag nog kreeg ik te horen dan bij dosis hoger dan 800 mg binnen de 24 uur een hartstilstand kan veroorzaken.

Spor

Wijs gebruiker
Immo zei:
Spor zei:

Ik ken een paar mensen die het gebruikt hebben, hoorde dat het effect erg fijn is. Maar de duur veel te kort is. Ook werd me verteld dat de craving achteraf lang niet zo erg is als overal vermeld word.

Ik heb genoeg vermeldingen gelezen, en ik geloof ze wel :wink: Wat ik heb begrepen is het een RC die je makkelijk een mes in de rug steekt, net als met coke. Vrij ernstige cravings achteraf waar ik van heb gehoord, zelfs van de meest ervaren psychonauten die ik ken. Genoeg verhalen gelezen over ledematen die blauw en paars werden.

Kortgezegd lijkt het me dat gewoon niet waard. Waarom niet methylone ? gaat sowiso meer richting mdma en heb je al die nadelen niet bij. Geen cravings, geen afvallende ledenmaten. Waarom mephedrone ?

Bovenaan