• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Roze volkswagenlogo XTC live

drugsgebruiker

Experimenterende gebruiker
Tot nu toe heb ik 4 keer eerder xtc genomen, waarvan 3 op een groot feest.
Ik heb net 1 pil waarvan ze zeggen dat hij 120 mg MDMA bevat (moet nog laten testen), genomen.
Ik heb hem alleen thuis genomen, omdat ik eens wil weten hoe hij dan werkt, zonder drukte, muziek en lasers om me heen.

Noemenswaardige veranderingen in mijn gemoedstoestand en fysiek zal ik hier posten met de tijd erbij:

14.15 inname na het eten van wat pasta. Om de tijd te doden ga ik wat lezen en misschien zo even de stad in.

14.45 Ik zat net te lezen en de pil komt nu al heel snel opzetten. Ik voel m'n gezicht stak trekken en voel een raar soort spanning in mijn hersenen. Alsof er een trilling in mijn hersenen zit, ook merk ik dat mijn hartslag omhooggegaan is. Ik ga nu een rond in de stad lopen.

15.15 Woow de stad was echt een sensatie. Heerlijk warm met een klein spetterregente op mn huid:P Elke vrouw die ik zie is voor mij echt een godin. Ik ben echt botergeil en liefdevol.
Ik was net naar een speelgoedwinkel en daar was z'n lief meisje. Volgens mij was ze een beetje onzeker. Toen ik weg ging zei ik: " je ziet er mooi uit en ik ga weer" en toen lachde ze zo lief terug. Ik weet zeker dat ik haar dag echt leuk heb gemaakt, met zo;n klein gebaar. Ik heb net een smsje gekregen dat mijn bestelde boek van Alex Grey is binnengekomen bij de boekenwinkel, dus die ga ik nu ophalen. Ik zweet me nu trouwens de tering en loop te kauwen op mn eigen kiezen, maar dat ik juist wel chill. Ff wat water drinken en hop, dat boek halen. Daarna wordt denk ik de volgende sensatie: dochen!

16.20 Net de stad nog een keer ingegaan, naar een paar winkels gegaan en me gextreem geinteresserd laten voorlichten of een shirtje. Mannen heb ik heel veel succes met de wikel gewenst. De vrouwen zei ik dat ze er mooi uit zagen. Ik zag zelfs een oudere vrouw in een scootmobiel met heeel lang grijs haar en ik zei: ik vind dat u mooi haar heeft, en ze lachte heel lief terug en bedankte me. Ik bezorg zoveel mensen een goede dag. Nu lijkt zo'n kleine opmerking misschien niet belangrijk, maar ik heb zelf heel vaak wel dat zo iets aardigs een hele positieve wending aan mn dag geeft. Wat ik wel mis zijn mn vrienden, maarja ik heb ervoor gekozen om het dit keer eens alleen te proberen en ik vind ik het ook niet chill als bekende mijn spaced op een dinsdagmiddag zien (voor hun is dat vercrackt, voor mij niet, ik doe het zelden en ik heb nu vakantie. Daarnaast kan ik nu uitstekend op mijn rust, eten en drinken letten, wat op een groot feest minder is.

16.30 Haha ok dit ik misschien wel vercrackt: ik voelde me zo goed, maar het werd iets minder. Ik heb er net nog 2 genomen. Over een half uurtje reken ik dat ik echt compleet strak sta.

18.30 Ik heb net anderhalf uur gedouched, wat een hemel. Het was net alsof ik alle negatieve gevoelens door het douchegaatje liet stomen. De 2 andere pillen sloegen er onder de douche ook in, maar dit was minder spannend als die eerste pil, omdat ik al een beetje Waus gevoel had. Toch beukte ze er hard in. Ik dachte hele gesprekken uit met mensen die er niet waren en kwam er een paar keer achter dat ik toch echt alleen was. De douche was een plezier, omdat ik geil als een malle ben, maar ik kon niet een echte erectie krijgen. Ik ga nu wat water drinken en met mn zeiknatte lichaam in de zon zitten :)

19.40 Ik heb net ongeveer 6 vrienden/vriendinnen gebeld, van wie ik er 3 erg lang niet gesproken heb. Was erg gezellig en ze vonden het allemaal heel spontaan dat ik ze belde. Ik zweet me helemaal gek en heb een droge muil. Ik heb net nog 2 pillen genomen, dus de teller staat op 5. Enige geruststelling is wel op zijn plaats; ze zijn nu op. Ik herinner me nu weer dat elke vrouw op straat iets sexy voor me had. Een blote arm of een leuk kapsel kan me nu al opgewonden maken. Ik heb nog niet veel gegeten vandaag, ik heb ook geen honger, maar ik moet wel proberen iets te eten straks: pizza.

20.30 Damn die pizza was niet weg te krijgen! Zo'n droge bek, zelfs na water drinken. De laatste twee zijn aan het inslaan, al merk ik er minder van als bij het opkomen van de 1e pil.Ik zit nu lekker Hardstyle te luisteren. Het voelt alsof ik heel fragiel ben. Als ik ga staan voel ik me net Bambi die net op de wereld is gezet. Ik heb ook behoorlijke trilhandjes en ik kauw nog steeds. Ik ga zo op de fiets naar een vriend die weet dat ik aan het spacen ben. Met deze gast kan ik altijd hele lange gesprekken voeren en dat komt me wel goed uit, want ik wil lullen.

2.30 Ben best wel lang bij mn vriend gebleven, was hartstikke gezellig. Ben me wel gaan afvragen of ik het niet gewoon bij 1 pil had kunnen laten. De love-feeling is nu helemaal weg en ik sta alleen nog keistrak. Ik ben bang dat slapen niet gaat lukken. Ik moet alleen dan nog een andere bezigheid vinden dat zo interessant is dat ik het een paar uur kan doen, maar niet te moeilijk, omdat ik me slecht kan concentreren momenteel. pffff

twee dagen later om 11.00 uur. Ik heb (nog) niet veel last gehad van een dip. Gisteren was ik een klein beetje down, maar ik ben gaan zwemmen met vrienden, veel gelachen en ik was meteen vrolijk. Vandaag voel ik me ook in orde. Conclusie die ik hieruit kan trekken. Thuis XTC kan wel leuk zijn, maar het is leuker met vrienden. Op feesten heb ik nog nooit 5 pillen genomen, en ik denk ook niet dat ik dat ga doen. In mijn eigen omgeving kon ik de snelheid en strakheid net aan, maar ik denk dat de drukte en harde muziek me teveel zouden worden. Daarnaast ik het thuis wel fijn als je je geilheid kan afreageren op iemand die er ook "last" van heeft, misschien gecombineerd met douchen want dat is opzich al een top ervaring.

Pravim

Newbie
Nooit geprobeert in mn eentje maar het klinkt wel leuk :mrgreen:
Hoe is het nu dan, voel je al wat van de andere 2?
:wave:

maiskorrel

Bewuste gebruiker
van die laatste 2 zal je niet zo heel veel meer voelen, het effect kan helaas niet voor eeuwig door blijven gaan. :grin: Maar je hebt iig een vet chille dag gehad dat zeker.

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Haha die waus gesprekken met mensen die er niet zijn, altijd geweldig.
Verder hoor ik vaker van mensen dat douchen onder invloed van MDMA geweldig is, binnenkort toch maar eens een keertje proberen. Verder leuk report, duidelijk geschreven en je leest er zo doorheen! Jammer dat het niet langer was. Alvast good luck met je dip!
:wave:

soldiermoney

Bewuste gebruiker
Waow pittig dagje! Misschien had je het beter bij 3 kunnen laten :P
Wel vet hoe jij je mening over drugs vergelijkt met die van anderen, erg herkenbaar zelfs

trippelh

Bewuste gebruiker
mooi stuk en je omschrijft je gevoelens ook goed.

Ik douch ook als ik een pil op heb en dat is zo geweldig lekker :beer:

yxes

Bewuste gebruiker
Klinkt wel goed, vroeg me eigenlijk af, als je nog een pil neemt voordat het waus gevoel begint biljft het love gevoel dan meer, want laatste keer op defqon had ik de 2e pil beetje laat genomen en van de 1,5 pil die ik totaal na de 1e had genomen voelde ik eigenlijk niks meer dan dat ik me "waus" voelde, aka voor mij dat ik het allemaal ff niet helemaal meer snapte en ik ook niet wist of ik het wel zo fijn vond. (zat wel iets minder in mn vel die dagen dus heeft ook meegespeeld)

Noizzee

Experimenterende gebruiker
Haha geweldig chill report, als je dat zo leest herken je er veel van wat je zelf ook doet als je op MDMA aan het spacen bent :grin:. Thanks man voor het report!

Bovenaan