Rotste ervaring met weed/hasj

Purple haze

Bewuste gebruiker
Wat is je rotste ervaring/ met weed/hasj?

Die van mij is dat ik een paar pilsjes op had en daarna een blow ging roken en toen enorm over m'n nek ging. :cry:

LiquidFantasy

Belezen gebruiker
ehm. 2 jaartjes terug had ik een joint gerookt. daarna wat rare shit gedronken en toen daarna nog wat rode vodka. toen ben ik in een steegje tegen de muur gezakt. heb daar de hele nacht gezeten met nog iemand die bij me bleef. heb die hele steeg onder lopen kotsen. en ben uiteindelijk met iemand mee naar huis gegaan en heb toen heerlijk geslapen.

het kwam denk ik door de drank. maar de wiet was gewoon de druppel.

MetaalKonijn

Badass junkie
Slechte ervaringen met wiet heb ik inderdaad bijna alleen in combinatie met drank d'r bij.

Soms wel eens vaag paranoid stoned worden, en heel gespannen zijn, in plaats van relaxed.

Jeller

Badass junkie
de mijne was toen ik nog niet zo gewend was om veel in een keer te roken.. ik had een heel dikke joint van uit een coffeshop op mezelf opgerookt en ik was zo stoned dat ik alleen maar kon liggen of ik voedle me slechtkomen.. heeft een paar uur geduurd en dan was het over..

kheb ook 1 keer moeten overgeven van veel drank en beetje wiet, maar dat was zo erg nog niet.. na het overgeven was ik weer in orde

maar over het algemeen echt weinig slechte ervaringen met weed gehad, in combinatie met drank is het wel al een paar keer op het randje geweest, maar dan ging ik gewoon feesten en ging het al vlug over..
je mag er gewoon niet aan toegeven eigenlijk

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
dat is bij mij ook het overgeven na een dikke joint, dit kwam alleen omdat ik gevoon veel ste veel gedronken had, en de joint was de ''druppel'' die de emmer deed overlopen :kots:

minn

Badass junkie
Met drank erbij, paar keer grandioos over m'n nek gegaan, laatste keer was het maar met één biertje erbij :openmouth:
Ben beetje uitgekeken op wiet.

Mr.jiho

Wijs gebruiker
hehe osi, ik begrijp je volkomen
nog nooit slecht gegaan met de combinatie alcohol+weed
is juist leuke combinatie

Lana

Wijs gebruiker
Para worden. Maar dat was wel in een slechte tijd dat ik al een jaar lang een erge stalker had, jaloerse ex. Spanning alom als ik een joint rookte.
Maar die spanning was er zoiezo.

Verder alleen maar mooie en leuke ervaringen, zeker met drank erbij.

caatje

Badass junkie
Mijn rotste ervaring: De dag dat ik merkte dat ik allemaal klote gedachtes ging krijgen waneer ik aan een jointje had gesabbeld. NBu ik niet zo heel veel en vaak meer blow, is dat gelukkig niet meer.

xtaz

Wijs gebruiker
Heb ik ook meegemaakt..
Ik was een jaar geleden 11 maand clean, en ben dan terug herbegonnen.. :rolleyes:

Jeller

Badass junkie
Mr.jiho zei:
hehe osi, ik begrijp je volkomen
nog nooit slecht gegaan met de combinatie alcohol+weed
is juist leuke combinatie
het kan echt een kutcombinatie zijn, maar over het algemeen is het wel een zeer leuke..

maar als je echt strontzat bent en dan de eerste joitn van de dag rookt en passief wordt, dan kan je wel eens slechtgaan.. maar zelf nog maar 1 keer voorgehad

Martijnnn

Experimenterende gebruiker
Ben een paar keer heel erg misselijk geweest, van te veel alcohol en wiet. Ik drink nooit zo veel, dus ik kan niet zo super veel hebben. (2-3 biertjes kan nog wel, maar niet veel meer icm wiet)

Kotsen van de alcohol is echt klote, blijft maar doorgaan tot alles uit je gal is... :rolleyes:

jasper

Wijs gebruiker
ben een paar keer misselijk geworden van de weed
ben tegewoordig ook paranoide dus kga er ffe mee stoppen denk ik
heb ook woordvindingsproblemen en heb deze volgens mij ook van de weed gekregen

Deep Blue

Bewuste gebruiker
Para worden is idd cut, heb ik soms als ik op mn eentje heb ligge paffe.
Dan ga je je ook nog raarder gerdragen, en dan beginnen andere mensen nog meer te kijken, waardoor je paranoidheid nog toeneemt.

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Heb een paar keer gehad dat het zwart werd voor mijn ogen, dat ik helemaal bleek werd en bijna moest flauwvallen. Dat is nooit echt gebeurd omdat ik steeds op de grond ging zitten. Ik heb daardoor helaas wat stukken van concerten gemist, maar op de grond kan het ook wel leuk zijn.

Jeller

Badass junkie
Sweet_Shadow zei:
Heb een paar keer gehad dat het zwart werd voor mijn ogen, dat ik helemaal bleek werd en bijna moest flauwvallen. Dat is nooit echt gebeurd omdat ik steeds op de grond ging zitten. Ik heb daardoor helaas wat stukken van concerten gemist, maar op de grond kan het ook wel leuk zijn.
idd rechtstaan+weed is niet leuk

ZI09

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
Sweet_Shadow zei:
idd rechtstaan+weed is niet leuk
Lage bloeddruk + opstaan + wiet :mrgreen:

Dat geeft ook klappen.
Sowieso komt het al hard aan als je gaat lopen/staan na zitten blowen, maar met ene lage bloedruk erbij, hehe, spacey<3

Jeller

Badass junkie
idd maar daar moet ik zelfs nie voor blowen, als ik uit bad kom ist ook van da :)

maar lang rechtstaan zonder beweging kan echt ambetant zijn op wiet :(

Jadi

Bewuste gebruiker
Me rotste ervaring? Ik denk dat dat de momenten waren waarop ik beter geen weed had genomen :P En ik heb me vaak ook heel erg dom gevoeld toen ik stoned was.

qinn

Bewuste gebruiker
ik heb niet echt een slechte ervaring van weed zelf,

maar eerder in combinatie met alcohol...

bv: een paar weken geleden was er een feestje bij een goede vriend van mij, ik had 2 flessen sambuca gehaald, dus beginne met zuipe maar, in het begin voelde ik vrij weinig dus ik besloot om in een korte tijd (ongeveer 1 uur) die heele fles leeg te zuipe, ik was na dat uur best vroolijk en hyper en had een coole lachkick, maar toen er meerdere vrienden kwamen (met wiet) begonne we te smoke, waarna ik me eige niet meer kon inhoude, waarna ik begon te koste :kots:

opzich best een naare ervaring omdat (door de weed) ik me eige niet meer kon inhoude en in een diepe coma viel... :( :P

mja, dat is dus mijn slechtste ervaring van weed in combinatie met alcohol...

Mulholland Drive

Bewuste gebruiker
Rotste ervaring met weed.

Idd, dat het opgaat.

Dat het voor mij heel verslavend is: Ik vind het echt supercoole drugs om heel af en toe te gebruiken, zeg: een keer per maand.

Maar iets in mij neigt naar een dagelijks gebruik, en het is zo makkelijk te krijgen. Heel vaak teruggevallen in elke dag smoken, en alles zonder wiet heel saai vinden, zelfs de dingen die ik het leukst vind. Dat vind ik ook wel rot eraan.

Lichamelijk nooit problemen gehad, behalve dat bij een zwaar gebruik van 2 of meer gram per dag ik zeer erge slapeloosheid kreeg, en pas 6 uur in de ochtend naar bed kon.

xtaz

Wijs gebruiker
Ik kamp nu ook met slapeloosheid, al een hele week, maar ik heb enkel gisteren gesmoord.
Overdag kan ik zomaar in slaap vallen, maar als ik volhou tot 's avonds word ik klaarwakker. :confused:

sjaaktrekhaak

Belezen gebruiker
Helemaal paranoia geworden, denkend dat mensen me in elkaar wilden schoppen en me achtervolgden.

Een soort tunnel-vision gekregen en daarna een complete blackout gehad en knock-out gegaan op het eerste bed dat ik tegen kwam

Met erge hartkloppingen in bed gelegen, denkend dat ik dood zou gaan. Helemaal doorgedraaid.

Mijn ergste drugs ervaringen heb ik wel met THC gehad, al dan niet in combinatie met alcohol.

En mensen maar roepen dat wiet en hasj zo ongevaarlijk zijn :wave:

HolySmoke

Experimenterende gebruiker
Ben wel eens heftig gaan trippen na een paar biertjes en een jointje, toen ik er nog niet zoveel ervaring mee had. Het trippen was wel weer fijn, maar op een gegeven moment brak het zweet me uit en werd ik kotsmisselijk. Heb een half uur boven de plee gehangen.
Overigens voel ik me nooit prettig als ik blow in een omgeving met veel mensen.

ZI09

Bewuste gebruiker
HolySmoke zei:
Overigens voel ik me nooit prettig als ik blow in een omgeving met veel mensen.

:grin: Gisteren ook het uitgaans leven na een tijdje uitgevlucht.

Normaal, alleen gare lamme rustige muziek, nu tyfus druk in alle cafés, en over snelle drukke muziek.
Ook niet ideaal als je zo lam als een sudoku puzzel bent van de wietjes.

Bovenaan