Rode pep?

BacingsPen

Badass junkie
Mijn dealer vraagt me net of ik wel eens heb gehoord van roodgekleurde pep. Hij vond een paar stukjes in zijn nieuwe voorraad die best rood was en dat heeft hij nog niet eerder mogen meemaken (ontdekken.)

Wat zou dit kunnen beteken.(knalpep verder zei die.)

Ik heb het hem nog niet verteld... maar Ik hoop niet dat dit is wat ik denk dat het is? (wat een rot zin trouwens.)

BacingsPen

Badass junkie
Dat begrijp ik, maar het zat tussen een aardige hoeveelheid witte pep.

Nou goed mss zegt het niets..

Ik moest iig gelijk denken aan Jaba (meth.) maar dat kan je volgens mij niet eens snuiven dus ok nevermind dan :P

Aalpoepert

Badass junkie
Ik heb inderdaad wel eens gehoord van roze pep, of fluogroene pep.

De enige gekleurde pep die ikzelf ooit wel eens heb gehad was alleen maar geel :(
Ik zou het toch stiekem wel vet vinden om een keertje roze of rode pep te hebben :grin:

Aalpoepert

Badass junkie
SpacingBen zei:
Dat bedoel ik dus en had hij het ook over.. Het zegt dus meer dan niets?! iig in dit geval lijkt dat ook zo...

Ik ben toch wel benieuwd want het is echt KNAL pep.
Ja, knal je straks je hele neus eraf :mrgreen:
Ik zou daar maar niet te veel aandacht aan besteden, de verkoper van de Expert (de naam zegt het al!!) zegt ook dat de beste oordopjes die van 100 euro zijn.

de GT

Bewuste gebruiker
ik heb een x roze pep gehad (pasta), en dat kwam uit op 1%.

dusja, daar gaat de statistische mogelijkheid dat roze pep goed spul is al onderuit.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als er een oppervlakkig kleurtje in zit lijkt me de kans toch groter dat er iets raars bij toegevoegd zit. Gewoon testen dus voor zekerheid.

BacingsPen

Badass junkie
Stighar zei:
SpacingBen zei:
Dat bedoel ik dus en had hij het ook over.. Het zegt dus meer dan niets?! iig in dit geval lijkt dat ook zo...

Ik ben toch wel benieuwd want het is echt KNAL pep.
Ja, knal je straks je hele neus eraf :mrgreen:
Ik zou daar maar niet te veel aandacht aan besteden, de verkoper van de Expert (de naam zegt het al!!) zegt ook dat de beste oordopjes die van 100 euro zijn.

Dat is ook niet altijd zo! Ik heb zelfs een verkoper meegemaakt die TOEGAF dat het hem(na mijn opmerking: wat gaan die dingen opvallend snel stuk) inderdaad niets zou verbazen als ze die oordopjes express een kort geven dat snel kapot gaat.

(zit niet aan de pep, dus typen gaat neit zo meer na al dat bier...) rijmen lijkt weer wel te kunnen, dus zal snel mijn glas weer vullen :beer:

Je kan pep elke kleur geven die je maar wilt, het zegt geen ene tepelpiercing... :confused:

Als je geen argwaan wilt wekken laat je het gewoon wit lijkt me..

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb ooit eens knaloranje pep gehad, was speciaal voor Koninginnedag zo gemaakt... :mrgreen:

W.F.L.

Badass junkie
Ik heb eens gelezen dat je rode pep kan hebben omdat hij gemaakt is van (psuedo?) efedrinetabletten en ze de rode kleur er niet uitgewassen hebben. :openmouth: Of dat waar is..

BacingsPen

Badass junkie
W.F.L. zei:
Ik heb eens gelezen dat je rode pep kan hebben omdat hij gemaakt is van (psuedo?) efedrinetabletten en ze de rode kleur er niet uitgewassen hebben. :openmouth: Of dat waar is..

kijk! nu komen we ergens! Dat zou het wel verklaren...

BacingsPen

Badass junkie
Dat dacht ik mij inderdaad te kunnen herinneren, maar kon er geen topic meer over terug vinden?

Nuja, ik heb min of meer al een antwoord waar ik wat aan heb :wink:

Het zou toch kunnen dat iemand anders dit regelmatig heeft meegemaakt het wel eens heeft laten testen, en dat hij/zij kon vertellen dat het ''waarschijnlijk'' om (pseudo-ephedrine tabletten denk ik) gaat bijvoorbeeld.

psych-out

Bewuste gebruiker
roze pep bestaat,
maar soms als je geen sealtje hebt en je pakt een stukje papier met daarop bv een blauwe afbeelding, je stopt je snelle in het sealtje en als je hem dan na een tijdje trug opendoet heeft je witte speed nu een blauwe kleur.
aan de ene kant wel vet maar natuurlijk een stukje slechter (wat papier,inkt) dan gewoon witte speed

Chris Pontius

Badass junkie
LSDmathXtc zei:
roze pep bestaat,
maar soms als je geen sealtje hebt en je pakt een stukje papier met daarop bv een blauwe afbeelding, je stopt je snelle in het sealtje en als je hem dan na een tijdje trug opendoet heeft je witte speed nu een blauwe kleur.
aan de ene kant wel vet maar natuurlijk een stukje slechter (wat papier,inkt) dan gewoon witte speed
Ik snap dat je neit staat te springen om die inkt maar het feit dat die speed inderdaad bepaalde dingen los maakt (heb ik ook meegemaakt) laat volgens mij al zien dat je jezelf meer zorgen moet maken om de speed zelf dan dat beetje inkt :P.

Shizzah

Experimenterende gebruiker
Rode pep? kan dit niet komen dat er een teveel aan zwavelzuur is gebruikt in het maken van de pep?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
roze pep ...

je neemt 1 kg drijfnatte pep
je neemt 1 kg manitol
je neemt 1 verfmenger kleur rood
je neemt een schroefboor machine.

hee .... was dat nou ?
de verfmenger haar kleur lost op in de witte pep ...

ok dan heb ik nu roze pep !!!

superpep !!!

Debris

Bewuste gebruiker
Lysergine +1

Kleurtjes kun je makkelijk toevoegen.
Op korte termijn voegt het een soort merk toe aan de speed. Zoals de appeltjes speed, de meesten zullen nog wel weten hoe lekker die was. Maar als dat lang genoeg blijft rondgaan dan zullen er ook mensen zijn die denken "hé, als ik mijn kutpep nu eens groen maak..."
Dus uiteindelijk zegt het ook niet veel.

En als je het toch wilt weten: Ik heb laatst nog heerlijke roze pep uit Duitsland gehad.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Shizzah zei:
Rode pep? kan dit niet komen dat er een teveel aan zwavelzuur is gebruikt in het maken van de pep?

volgens mij is het inderdaad als je pep een licht roze tint heeft, dat er dan bij het proces: van amfetamine amfetamine-sulfaat maken iets te veel zwavelzuur is gebruikt,.. elke laborant maakt het op zn eigen maniet vandaar de vele verschillen maar ik heb ook een X roze Pep gehad nou daar moest je 1 volle gram van snuiven wil je daar normaal op gaan, veels te veel caffeine rusteloos en na een joint gewoon kunnen slapen, dat was gewoon troep meestal is de goede pep witte pasta met soms een gele tint (zie je alleen als je een grotere hoeveelheid hebt) (zoals 10 gram) meestal gewoon super nat maar wel snel droog

GrayMatter

bleh wat een onwetenheid weer alemaal zeg, ik dacht dat sommige van jullie wel beter wisten. Als er een roze/rode kleur in je speed zit is het over het algemeen ijzeroxide (roest) wat er in het productieproces in terecht is gekomen, kan weinig kwaad en geeft dus echt geen extra effect. Heeft je pep een groene kleur dan heeft dat er meestal mee te maken dat er koperoxide in terrecht is gekomen bij het maken... geoxideerde kopere leidingen bijvoorbeeld. En zo zijn er nog wel meer factoren die bij het produceren een afwijkende kleur veroorzaken, het heeft opzich helemaal geen reet met de kwaliteit/ sterkte te maken, stuur dat maar meteen naar het land der drugsfabels....

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
GrayMatter zei:
bleh wat een onwetenheid weer alemaal zeg, ik dacht dat sommige van jullie wel beter wisten. Als er een roze/rode kleur in je speed zit is het over het algemeen ijzeroxide (roest) wat er in het productieproces in terecht is gekomen, kan weinig kwaad en geeft dus echt geen extra effect. Heeft je pep een groene kleur dan heeft dat er meestal mee te maken dat er koperoxide in terrecht is gekomen bij het maken... geoxideerde kopere leidingen bijvoorbeeld. En zo zijn er nog wel meer factoren die bij het produceren een afwijkende kleur veroorzaken, het heeft opzich helemaal geen reet met de kwaliteit/ sterkte te maken, stuur dat maar meteen naar het land der drugsfabels....

De meeste reacties zeggen hier ook allemaal dat de kleur niks zegt over de sterkte, of lees ik dat nou verkeerd?

Observer

en wat is de prijs voor deze hoogqualitative speed in nl? in moffenkopcountry wij betalen 20-30€ ofzo. maar disco shit is roundabout 10€.

leppeh

Bewuste gebruiker
GrayMatter zei:

Volgens mij mag er wel flink wat metaal in je pep zitten voordat je dat soort kleuren gaat zien. Het lijkt me eerder een dealer die dacht dat zijn klanten rode speed toch iets aantrekkelijker zouden vinden...

http://www.chansbv.nl/nl/producten/100.html :P

W.F.L.

Badass junkie
'k zal het volgende week eens testen, ik draag een koperen armband dus dan zien we wel of hij groen wordt. :grin:

En het lijkt me sterk dat een dealer een klein deel van de pep rood zou kleuren en de rest niet, dat lijkt me nou niet bepaald aanlokkelijk. Zal wel een reden voor zijn.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
'k zal het volgende week eens testen, ik draag een koperen armband dus dan zien we wel of hij groen wordt. :grin:

En het lijkt me sterk dat een dealer een klein deel van de pep rood zou kleuren en de rest niet, dat lijkt me nou niet bepaald aanlokkelijk. Zal wel een reden voor zijn.

Welk deel van 'productieproces' begrijp je niet? =p

MrHenry

Newbie
Ik ken iemand die weleens in een speed lab gewerkt heeft en die zei dat pep in een van de laatste stadia knalrood is.... Waarom heb ik geen idee van... Weet niet hoe het gemaakt wordt...

W.F.L.

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Welk deel van 'productieproces' begrijp je niet? =p

Dat was een reactie op de post van Leppeh: "Het lijkt me eerder een dealer die dacht dat zijn klanten rode speed toch iets aantrekkelijker zouden vinden..."

peppie

Belezen gebruiker
Pep hoort gewoon altijd goed te zijn, of het nu rood/groen/blauw of van mijn part zwart is :angry:
Feit is dat er de laatste tijd alleen maar rommel is, en dealers er dan bv maar zgn appeltjes speed of rode/roze/groene van maken omdat er nog altijd figuren zijn die er intrappen :)

Wacky

Badass junkie
peppie zei:
Pep hoort gewoon altijd goed te zijn, of het nu rood/groen/blauw of van mijn part zwart is :angry:
Feit is dat er de laatste tijd alleen maar rommel is, en dealers er dan bv maar zgn appeltjes speed of rode/roze/groene van maken omdat er nog altijd figuren zijn die er intrappen :)

Laatste tijd alleen maar rommel is onzin.
Ik kocht laatst speed, nog goedkoop ook, verkoper teste nooit, maar hij dacht dat het ongeveer 35% zou zijn. Ik testen, bleek het 67% te zijn :grin:

TeKNoZem

Wijs gebruiker
peppie zei:

Zoals Wacky ben ik het hier absoluut niet mee eens. Dat jij alleen crap kan regelen zegt niks over de gemiddelde 'puurheid' van speed over het hele land gezien.

peppie

Belezen gebruiker
TeKNoZem zei:
Zoals Wacky ben ik het hier absoluut niet mee eens. Dat jij alleen crap kan regelen zegt niks over de gemiddelde 'puurheid' van speed over het hele land gezien.

Oke er zijn een aantal zaken die het moeilijker maken : 1) de regio waar je woont, in de regio overijssel is niet veel te vinden, ten zij je elk weekeinde in het uitgaans leven zit.
Daar komen we op punt 2 : als je wat ouder bent zit je niet meer el weekeinde in het uitgaans leven, dus tussen de dealertjes.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
peppie zei:
TeKNoZem zei:

Oke er zijn een aantal zaken die het moeilijker maken : 1) de regio waar je woont, in de regio overijssel is niet veel te vinden, ten zij je elk weekeinde in het uitgaans leven zit.
Daar komen we op punt 2 : als je wat ouder bent zit je niet meer el weekeinde in het uitgaans leven, dus tussen de dealertjes.

Dan is er nog steeds geen reden om te zeggen dat er alleen maar troep te vinden is, want dat is niet zo. Bovendien heb ik nooit in het 'uitgaanscircuit' gezeten, en ik kan nog steeds redelijk tot goeie troep kopen. Het enige wat ik als een bepalende factor zie is wat je ook al zegt, de regio waar je in woont.

Bovenaan