Ritalin verlengde afgifte

Ar_n

Newbie
Ik hoi ik ben van plan om naar een feest toe te gaan met vrienden en ik ben van plan om ritalin te gebruiken om te wakker te blijven ik heb aleen verlengde afgifte of stellen jullie voor om de gewone te halen?

ljuv

DF-koningin
Ik stel voor dat je gewoon genoeg rust neemt van te voren en alleen middelen gebruikt die je ervaring verrijken ipv verlengen. En ik stel ook voor dat je geen dure medicatie gebruikt waar mensen afhankelijk van zijn maar je druggy ass bitch aan een dealer laat zien met echte shit zoals pep of sos.

Maar het is maar een voorstel. Have fun!

OtherShore

Badass junkie
of stellen jullie voor om de gewone te halen
De roes van gewone methylfenidaat is aangenamer, dus dat verdient voor recreatief gebruik de voorkeur.

En ik stel ook voor dat je geen dure medicatie gebruikt waar mensen afhankelijk van zijn maar je druggy ass bitch aan een dealer laat zien met echte shit zoals pep of sos.
Daar heeft @ljuv een punt. Alhoewel, medicijnen zijn wel veiliger.

ljuv

DF-koningin
Alhoewel, medicijnen zijn wel veiliger.
Hmmm ja ik zat hier vannacht over na te denken… Weet ik niet eigenlijk. Het is veiliger bij medicinaal gebruik. Maar bij recreatief gebruik…? is het niet verslavender doordat je minder negatieve gevolgen ondervindt? Of is het niet slecht dat je te veel vulmiddel tot je neemt omdat je bij reacreatief gebruik veel meer gebruikt?

Idk oprecht maar dronken ljuvvie dacht van wel😅

OtherShore

Badass junkie
Weet ik niet eigenlijk. Het is veiliger bij medicinaal gebruik. Maar bij recreatief gebruik…?
Ik had er eigenlijk niet zo diep over nagedacht. Je noemt nu allerlei factoren waar ik niet bij stil heb gestaan. Dus ik weet het eigenlijk ook niet 😅

• Like
Waarderingen: ljuv

New Dawn

Bewuste gebruiker
Volgens Reddit kun je zo'n tablet (met veel moeite) doormidden hakken zodat ie sneller werkt, het valt te proberen...

Interessante techniek wel:

Osmotic-controlled release oral delivery system

Het osmotisch gecontroleerde afgifte-orale toedieningssysteem (OROS) is een geavanceerd oraal medicijnafgiftesysteem met gecontroleerde afgifte in de vorm van een stijve tablet met een semi-permeabel buitenmembraan en een of meer kleine lasergeboorde gaatjes erin. Terwijl de tablet door het lichaam gaat, wordt water via osmose door het semipermeabele membraan geabsorbeerd, en de resulterende osmotische druk wordt gebruikt om het actieve medicijn door de lasergeboorde opening(en) in de tablet en in het maag-darmkanaal te duwen.

OtherShore

Badass junkie
Volgens Reddit kun je zo'n tablet (met veel moeite) doormidden hakken zodat ie sneller werkt, het valt te proberen...
Deze techniek werkt alleen bij Concerta en generieken daarvan. Dat zijn tabletten die je doormidden kunt snijden. Maar je hebt ook methylfenidaat capsules met verlengde afgifte. Het is me niet helemaal duidelijk wat de TS bedoelt.

Bovenaan