Ritalin 6 maanden over datum

Is ritalin nog redelijk veilig te gebruiken als het 6 maanden overtijd is?
Er stond namelijk op het doosje 7-09
En hoeveelritalin moet je gebruiken per dag als je even een weekje snel wat wil afvallen?

Flameon

Badass junkie
Ja je kan het nog gebruiken als het in de blister zit.
En afvallen binnen een week met ritalin is een lachertje, dat gaat je niet lukken.
Je kan beter gaan sporten, minder snoepen etc etc

Nou het zit dus zo, ik bn wat aangekomen in de kerst, En ik heb over 2 weken een belangrijke modellen opdracht in antwerpen. En ik dacht zo alle beetjes helpen.
Ik zou namelijk niet zo 1-2-3 weten hoe ik aan speed zou komen. En ritalin wel dus :wink:
vandaar

Toch bedankt voor de info

Wonderland

Belezen gebruiker
Afvallen door Ritalin te slikken gaat niet helemaal werken denk ik. Ik krijg inderdaad geen hap door mijn keel, wat alleen maar de stofwisseling (negatief) heeft beïnvloedt. Afvallen doe ik namelijk niet, aankomen wel als ik straks weer meer dan 4 happen per dag eet.

Gewoon om de dag een stukje hardlopen, geen tussendoortjes en 3 keer per dag een fatsoenlijke maaltijd. Geeft ook veel meer voldoening dan die stomme pilletjes

Dopezilla

Badass junkie
Wonderland zei:
Geeft ook veel meer voldoening dan die stomme pilletjes
Dat zie je dan weer verkeerd. Ik denk dat ze zich wel lekker gaat voelen met die pilletjes.

Maar het is inderdaad niet aan te raden om het te gebruiken om af te vallen. Dan stel je je al afhankelijk op naar de drugs, ook al lijkt ritalin een onschuldig middeltje.

Beweeg lekker, en bewaar die ritalin voor als je eens lekker door wilt gaan (al zou ik je dan toch nog aanraden liever aan de pep te gaan, dat is veel leuker). :grin:

Olle

Oom Klaas

Badass junkie
En als je na een week niets eten en veel ritalin slikken bij de foto shoot staat dan zie je er toch verrot uit :grin:

henkdevries

Belezen gebruiker
Oom Klaas zei:
En als je na een week niets eten en veel ritalin slikken bij de foto shoot staat dan zie je er toch verrot uit :grin:
Fotosjop FTW.

Nee sorry hoor, maar doe dat niet joh is niet goed voor je....
Heeft iemand dan tegen je gezegd dat je te dik bent?

Bontkikker

Experimenterende gebruiker
Ik neem gerust medicijnen die jaren over de datum van het doosje heen zijn. In 95% van de gevallen werken ze nog prima en als dat niet het geval is is de werking gewoon wat zwakker. Weten die pillen veel wat er op dat doosje staat gedrukt! :hearteyes:

G-J

Experimenterende gebruiker
Zolang het maar luchtdicht verpakt blijft, en koud bewaard wordt, kan het naar mijn idee niet zo snel ontbinden.

Bovenaan