Ben gister best geschrokken. Ik had toen ik aan het trippen was van de lsd een week geleden een blackout gehad aan de telefoon. Dit was ongeveer 4 uur van nuchterheid verwijderd. Ik voelde me toen al vrij goed en iemand belde. Ik had opgenomen en de eerste 30 seconde gingen goed. Toen moest ik iets uitleggen aan haar en kreeg een volledige blackout. Ik wist niks meer. Uit paniek maar de telefoon opgehangen en 2 minuten later moeizaam afgemaakt.
Gister zat ik met een groep mensen, en de sfeer was erg serieus. Er waren ook oudere mensen bij en alle blikken stonden mijn kant op. Ik ben normalitair erg spontaan en altijd enthousiast dus normaal weet ik altijd precies wat te zeggen....maar dit keer....ik kreeg precies dezelfde blackout als bij de lsd toen aan de tel. Wat eng!
ik heb dit opgelost door even te accepteren dat ik niks meer wist, even diep inademen en vervolgens goed nadenken waar ik het over had.
Is dit een flashback? Hebben meer mensen dit rare fenomeen?
Thanks!
Gister zat ik met een groep mensen, en de sfeer was erg serieus. Er waren ook oudere mensen bij en alle blikken stonden mijn kant op. Ik ben normalitair erg spontaan en altijd enthousiast dus normaal weet ik altijd precies wat te zeggen....maar dit keer....ik kreeg precies dezelfde blackout als bij de lsd toen aan de tel. Wat eng!
ik heb dit opgelost door even te accepteren dat ik niks meer wist, even diep inademen en vervolgens goed nadenken waar ik het over had.
Is dit een flashback? Hebben meer mensen dit rare fenomeen?
Thanks!