Rewind!?

Blackout

Belezen gebruiker
Ben gister best geschrokken. Ik had toen ik aan het trippen was van de lsd een week geleden een blackout gehad aan de telefoon. Dit was ongeveer 4 uur van nuchterheid verwijderd. Ik voelde me toen al vrij goed en iemand belde. Ik had opgenomen en de eerste 30 seconde gingen goed. Toen moest ik iets uitleggen aan haar en kreeg een volledige blackout. Ik wist niks meer. Uit paniek maar de telefoon opgehangen en 2 minuten later moeizaam afgemaakt.

Gister zat ik met een groep mensen, en de sfeer was erg serieus. Er waren ook oudere mensen bij en alle blikken stonden mijn kant op. Ik ben normalitair erg spontaan en altijd enthousiast dus normaal weet ik altijd precies wat te zeggen....maar dit keer....ik kreeg precies dezelfde blackout als bij de lsd toen aan de tel. Wat eng!

ik heb dit opgelost door even te accepteren dat ik niks meer wist, even diep inademen en vervolgens goed nadenken waar ik het over had.

Is dit een flashback? Hebben meer mensen dit rare fenomeen?

Thanks!

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Blackout zei:
Ben gister best geschrokken. Ik had toen ik aan het trippen was van de lsd een week geleden een blackout gehad aan de telefoon. Dit was ongeveer 4 uur van nuchterheid verwijderd. Ik voelde me toen al vrij goed en iemand belde. Ik had opgenomen en de eerste 30 seconde gingen goed. Toen moest ik iets uitleggen aan haar en kreeg een volledige blackout. Ik wist niks meer. Uit paniek maar de telefoon opgehangen en 2 minuten later moeizaam afgemaakt.

Regel nummertje nog iets ....

NEEM NOOIT DE TELEFOON OP

:wave:

Blackout

Belezen gebruiker
True, was de huistel. en had het gevoel dat ik weer behoorlijk normaal was :wink:

Maar....nog steeds niet mijn vraag beantwoord :wink:

azgaza

Badass junkie
Ik heb het nooit op LSD gehad en ook nooit nuchter. Het zou wel een flashback kunnen zijn.

Jeller

Badass junkie
mss soort van flashback kzout nie weten eigenlijk.. ik neem meestal wel de telefoon op als ik trip, behalve als het mijn ouders zijn neem ik niet altijd op

azgaza

Badass junkie
Jeller zei:
mss soort van flashback kzout nie weten eigenlijk.. ik neem meestal wel de telefoon op als ik trip, behalve als het mijn ouders zijn neem ik niet altijd op

Haha ik dan zelfs gewoon, hoewel mijn ouders er dan weer geen probleem mee hebben dat ik gebruik. Maar de eerste keer wist mijn moeder het niet en die belde me ook in de trip, en toen heb ik gewoon kunnen doen alsof er niks aan de hand was. Maar ik ben geloof ik behoorlijk immuun voor bad gaan, genoeg dingen mee gemaakt waar andere mensen echt niet etgen konden. En het was ook zo dat voor de bewuste avond mijn moeder zei 'alleen blowen hè, geen andere drugs gebruiken!'

DreamWeaver

Badass junkie
Bekend probleem. Ik heb laatst tijdens een intense acid trip ook zo iets meegemaakt, ik kon het gewoon niet aan om de telefoon aan te nemen, en paniek dreigde. De rest van de week voelde ik me nog steeds niet normaal. Alsof ik niet meer normaal kon reageren op dagelijkse situaties, en constant chaos in m'n hoofd had zoals alleen de lsd kan veroorzaken. Nu gaat het weer, omdat ik heb gedaan wat ik zou doen om bad gaan te vermijden. Ben een weekendje bij m'n vriendin geweest, en heb simpele, casual stuff gedaan zoals eten met je schoonouders. Je realiseerd je langzaam dat er eigenlijk helemaal niks veranderd is en dat je niet gek bent geworden, zoals je misschien wel dacht :wink:

Bovenaan