• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

[Report] XTC. Mijn eerste keer: GEWELDIG.

Pbekje900

Newbie
Helleu,

Dit is mijn eerste post, dus zal me eerst maar even voorstellen: Mijn naam is Dennis. Ben 17 jaar en woon in de stad Groningen.
---

Vorige week vrijdag was de planning dat ik met nog een paar jongens bij een kameraad thuis gezellig wat zou drinken. Zijn ouders zijn twéé week naar het buitenland, dus we konden even helemaal 'los'.. Echter wist ik toen nog niet dat het zo Ge-wel-dig zou worden.

Mijn kameraad die alleen thuis was noem ik in dit geval 'R', zijn zusje 'L', en de overige jongens zijn niet echt van toepassing.

Tegen een uur of 11 vrijdagavond kwam R met het idee om pilletjes te halen.. Ik zelf had dit nog nooit gebruikt, dus vond het op zich ook wel 'eng'.. Dit heb ik ook tegen hem gezegd. R vertelde mij dat het écht niet eng is, en als ik het niet durfde ik het ook niet hoefde te doen.. Uiteindelijk heb ik er mee in gestemd en heeft R een dealertje op gebeld die het eventjes thuis kwam brengen.

Ondertussen was ik al redelijk bezopen, en de dealer was gearriveert. R had een paar pillen opgehaald, ook voor de overige jongens, ook voor L, zijn zusje.

Eerst een half pilletje naar binnen gewerkt. De eerste tijd voelde ik er vrij weinig van, tot na 3 kwartier ongeveer. Ik voelde mijzelf langzaam extreem vrolijk en gelukkig worden. Ik kreeg izn om los te gaan op de muziek enzovoort. Het maakte mij op dat moment ook niet uit wat voor muziek, als het maar muziek was. Ondertussen had ik dikke gesprek met L, over van alles en nog wat. Na een half uurtje met L gepraat te hebben liep ik even naar de keuken om wat water te pakken. Daar zag ik R staan, ik heb die jongen nog nooit zo overdreven gelukkig gezien!. Haha.et r

R kwam op het idee om naar de stad te gaan, dat hebben we ook gedaan. Fietsen ging aardig goed, en ik had ook niet echt het idee dat ik compleet van de wereld was. Eenmaal in de binnenstad zijn we met L, R, en nog een paar jongens een discotheek in gegaan, wat echt GRUWELIJK was. De lampen, het muziek, alles vond ik mooi. Vooral de kleurtjes van de lampen was iets wat mij vooral heel erg veel boeide, en waarop ik ook 'los' kon gaan.

Heb nog een hele tijd met L staan dansen midden in de discotheek. Het rare is, op dat moment vond ik haar héél erg leuk, de dag erna alleen niet meer. Haha.

De tijd ging ook zo ongelofelijk snel, ik keek op mijn BlackBerry, en het was al half 7 sochtends. Toevallig kwam L op dat moment met het idee om naar huis te gaan, iedereen bij elkaar getrommelt en naar huis gefietst. Op dat moment voelde ik ook dat het P'tje begon uit te werken, en ik echt gruwelijk sloom begon te worden, en ineens ook voelde hoeveel alochol ik eigenlijk gehad had. Op het moment van 'leip' zijn voelde ik dat niet, en kon ik maar door blijven drinken.

Eenmaal bij R en L thuis gekomen nog eventjes een blikje RedBull gedronken, waarom weet ik ook niet, maar vond die blikjes op dat moment zeer aantrekkelijk, haha. L zei vervolgens ineens vannuit het niets tegen mij "Kom je bij mij slapen?", waarop ik heb geantwoord dat dat wel goed was. Ik heb nog eventjes gedoucht toen, wat ik écht heerlijk vond, en vervolgens ben ik heerlijk met L in slaap gevallen. (Voelde op dat moment echt heel goed, haha).

Heb wel heel verrot geslapen, werd aldoor wakker, en viel dan ook weer in slaap. Uiteindelijk 's middags tegen een uur of 2 / half 3 was ik echt weer goed wakker... Toen besefte ik me ook pas dat ik naast L geslapen had, waar ik achteraf zoiets van heb: "Oej, beter van niet"... Eenmaal beneden kwam ik R tegen, en die zag er echt vreselijk brak uit... Praatte amper, en voelde zich 'verrot' zoals hij het zelf zei.

's middags ben ik weer naar mijn eigen huis gegaan, even gedag gezegd tegen mijn ouders en later weer op bed gegaan.

De kater:
Alhoewel ik zaterdag dacht dat ik geen kater zou hebben, omdat ik 'top-fit' was, bleek dat dus niet het geval. Ik werd zondagochtend wakker en voelde mij echt zwaar klote. Alles was kut, alles was lelijk, niks was meer leuk.. Als iemand ook maar wat tegen mij zei wat me niet aan stond, kreeg ik echt de neiging om te gaan schreeuwen & te flippen.

Al bij al, echt een geweldig weekend gehad.. De kater heb ik er zeker voor over gehad, terwijl 't wel een drama was.

Vrijdag wordt ik 18, heb met mezelf af gesproken dan nog 1 x P'tjes te nemen, en dat het daarna de eerste tijd ook weer klaar is.

P.S: Ik heb wel de hele week al een dromerig, maar toch wel fijn gevoel.. Kan het niet echt omschrijven, muziek vind ik bijvoorbeeld nog steeds héél erg chill om naar te luisteren. Vooral nummers zoals Peter Luts - Cayo, en Avicii - Drownin'. Iemand die dit kan verklaren?

P.S2: Wat voor p'tjes het waren weet ik niet, ik weet alleen dat ik eerst een halve gehad heb, en niet veel later nog een halve.

Vragen?.. Kommaar :)!

Groet,
Dennis

Tichor

Newbie
Haha gaaf om zoon report te lezen uit Groningen klinkt als een hele geslaagde avond^^. Waar was je geweest in Groningen? Zelf ga ik vaak naar de Kokomo te fijn als je een pil hebt gehad(ook zonder pil natuurlijk):P
Het brak zijn is alleen een nadeel maarja dat heb je ook van drank als je een avondje helemaal naar de kloten gaat:wink:
Dat dromerige gevoel en dat muziek en dat muziek nog steeds chill is ken ik ook wel en zeker na de eerste keer weet niet waardoor dat komt omdat de MDMA uit de XTC volgens mij niet heel lang in je bloed blijft en helemaal niet als je maar 1 pil hebt gehad.
Ik zou trouwens niet zo snel weer een pil nemen want het effect van de pil is dan een stuk minder je kan beter een maandje of 2 maanden wachten en dat is ook beter voor je lichaam. Wat je ook kan krijgen is als je zo snel weer een pil neemt dat je bijvoorbeeld de week daar na weer uit gaat en dan denkt:'hmm met een pil zou het zoo veel chiller zijn' dat moet je een beetje voorkomen door het niet te vaak achter elkaar te doen:P
Maar anyway hoop dat je een fijne verjaardag hebt vrijdag :wink: alvast gefeliciteerd!

greetzz.

Pbekje900

Newbie
Hey!.

Ik ben inderdaad ook naar Kokomo geweest, geweldig is dat om daar los te gaan! :).

Ben eerst naar hij Pleidooij geweest (Komt op hetzelfde neer als kokomo, alleen dan 10 keer zo klein). Vond ik niet zo'n succes. Toen verhuisd naar Kokomo en daar ging ik inderdaad helemaal los :)!.

Dat het beter is om niet te vaak te doen weet ik, heb voorbeelden in mijn familie waarbij het uit de hand gelopen is..... Vandaar.

Het was echt een geslaagde avond, en kijk er nog steeds met een positive blik naar terug :)!

noppes

Newbie
Als je in Groningen pillen doet zou ik zeker naar subsonic, pand48 of pulse (eerder klup) gaan! Ze draaien wel techno/dubstep/drum 'n bass, ik weet niet of je daar van houdt, maar die plekken zijn heel chill en je zult er genoeg mensen tegenkomen die ook aan de pillen zitten. Goed om te horen dat je het zo leuk hebt gehad!

Bovenaan