Kan me redelijk vinden in Drugsgek.
Ik blow dagelijks een joint, behalve wanneer ik in het buitenland ben (m.u.v. festivals, dan smokkel ik toch wat de grens over) of bij mijn moeder logeer (woont ver weg).
Ik doe dit wel 's avonds na gedane arbeid en verplichtingen. Dit patroon houdt al ongeveer 11 jaar stand bij mij en ik ondervind er nauwelijks problemen van. Ik blow dus nooit overdag voordat ik ga werken of zo. Ik werk in de horeca met veel prikkels en vluchtig sociaal bla bla bla gedrag, dus dan blow ik echt niet, als was het maar voor de rode ogen. (Ik ben van nature sowieso erg prikkelgevoelig, dus voor mij is smoken ook een soort zelfmedicatie om echt tot innerlijke rust te komen. Het helpt mij ook om zaken die overdag gebeurd zijn in perspectief te plaatsen. En het is gewoon nog steeds erg lekker in combinatie met de juiste muziek!
Ik denk dat als je verstandig gebruikt, en niet gevoelig bent voor psychose en depressie je er gerust vredig oud mee kunt worden. En dat verstandig gebruiken waar ik het over heb, dat is dus voor iedereen verschillend, kwestie van jezelf goed kennen. Drugsgek geeft aan dat hij overdag gewoon zijn dingen doet onder invloed en dit geen problemen geeft. Een maat van mij heeft precies hetzelfde leidt, smoket de gehele dag, maar heeft ook een energieniveau waar je u tegen zegt. Die gaat echt niet de hele in de bank hangen!
Bij mij werkt dit dus niet, en bewaar het tot de late avond/vroege nacht. Lekker ontspannen, lekker slapen en de volgende dag gewoon weer aan de bak.