Recept LSD

aapkut

Badass junkie
loadrunner zei:
omg, ben benieuwd hoeveel tijd Dhr Hoffman had, als hij dit met toeval heeft ontdekt...

hij had waarschijnlijk een verwachting van hou de stoffen op elkaar zouden reageren.

shokora

Wijs gebruiker
50 euro voor de gene die dit probeert zonder chemische studie en/of professioneel lab : D

Hofmann kreeg een klein beetje op zijn hand en begon licht te trippen, ik denk dat het met een amateur minder goed zal verlopen :P

_Kat_

Bewuste gebruiker
Hoffman diende zichzelf expres 250ug toe. Dat het een psychedelisch middel was kwam hij pas achter toen de trip begon. :P

ilyas

Bewuste gebruiker
de middelen zijn geen probleem, de kennis begint te komen maar waar de fuck vind ik een lab waar ik ongestoord kan werken :grin:

cropp

Badass junkie
loadrunner zei:
Ik heb kaliumchloride, zoutzuur, een rode lamp, en een gele lamp.

ben er bijna

hihi

ik heb een paar lege flugelflesjes, ik kom ze wel vullen volgend weekeind okee?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
alles is te krijgen bij de Gamma, Xenos, en karwei. maar het licht moet dan niet een geverfde gloeilamp zijn, maar een natriumlamp voor geel, en een platina voor t rode licht (t gloeidraadje is dan platina) die lampen zijn alleen te krijgen in labaratorium dinges..

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
shokora zei:
50 euro voor de gene die dit probeert zonder chemische studie en/of professioneel lab : D

Hofmann kreeg een klein beetje op zijn hand en begon licht te trippen, ik denk dat het met een amateur minder goed zal verlopen :P

Haha, die uitdaging wil ik best aan. Zodra ik klaar ben met mijn dmt te extraheren zal ik eens kijken of het me gaat lukken. :hearteyes:

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
een vriend van me studeert in de hoge school chemie en al die shit :grin:
ik heb hem het recept doorgestuurd, mss dat hij het als eindwerk kan maken.
tegen da hij een eige lab heeft, gaat hij het zoiezo eens proberen voor mij.. op hoop van zegen eh mannen. binnen 2 jaar.

psychopsychedelic

Wijs gebruiker
Die van mij smaakt naar appelkruimeltaart best raar dezelfde smaak maar een heele andere textuur in je mond :openmouth:[/quote]

:grin: net sjakie in zn chocoladenfabriek :tearsofjoy: xD

OF had gelezen dat lsd smaakloos was maar zo n zegeltje smaakt tog best chemisch :rolleyes:[/quote]
Inkt. :)[/quote]

hmm maybe, maar ook loste ze niet egt op,.. werd een vies prutje dat idd beetje naar inkt smaakte,.. maargoed verder niet belangrijk:P

rEvolver

Newbie
loadrunner zei:
maar het licht moet dan niet een geverfde gloeilamp zijn, maar een natriumlamp voor geel, en een platina voor t rode licht (t gloeidraadje is dan platina) die lampen zijn alleen te krijgen in labaratorium dinges..

eigenlijk als je gewoon een transparant rood plastiek voor de lamp houd of een vloeistof met rode kleur wordt alle lichtstralen met een andere golflengte dan de kleur van die vloeistof of plastiek niet doorgelaten.
Er komt dan alleen licht door met de golflengte van die rode kleur net zoals een platina lamp enkel licht uitstuurt met de golflengte van die rode kleur

veel goedkoper en makkelijker niet ?

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Het is al weer op joh! En ben nu wel iets te wazig geworden om het in de nabije toekomst nog eens te maken. Vraag het over een jaartje nog maar eens. :P

Sunseed

Belezen gebruiker
DrippTone zei:
Het is al weer op joh! En ben nu wel iets te wazig geworden om het in de nabije toekomst nog eens te maken. Vraag het over een jaartje nog maar eens. :P
Was het echt gelukt? :)

& lol @ Gamezzz :tearsofjoy:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Sunseed zei:
Was het echt gelukt? :)

daniel3927

Experimenterende gebruiker
het doet me altijd een genoegen om drugsrecepten te vinden op het internet. ik hou ook erg van scheikunde.

electergie

Belezen gebruiker
als ik iets niet vind dan vraag ik 't aan mijn oude scheikunde leeraar
die had volgens mij ook zo'n rode lamp liggen
en die stoffen zijn ook aanwezig :rock:
...
nu nog gaan vragen

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Als je aan de ergotamine kunt komen kun je al een stap overslaan normaal, maar toch het blijft link, je werkt met ergotamine... Dusja :)

electergie

Belezen gebruiker
dat is toch een schimmel, ergot, die op een gewas groeit
die bevat ergotamine...
mijn vader zei dat er wel gevallen in de 't zuidelijke oostblok waren waarbij mensen die per ongeluk gewassen opaten waarop een schimmel zat en dat die begonnen te trippen of misselijk werden...
waarom zou 't link zijn ?

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
electergie zei:
dat is toch een schimmel, ergot, die op een gewas groeit
die bevat ergotamine...
mijn vader zei dat er wel gevallen in de 't zuidelijke oostblok waren waarbij mensen die per ongeluk gewassen opaten waarop een schimmel zat en dat die begonnen te trippen of misselijk werden...
waarom zou 't link zijn ?

Ze gingen echt niet trippen hoor, dat is onmogelijk.
Voor de rest, zie hier de symptomen van ergotisme:

Ergotisme:

Vergiftiging met moederkoorn, dit is een uitgroeisel dat aan bepaalde soorten graan groeit. Verschijnselen door het eten van producten zoals brood met moederkoorn kunnen zijn: jeuk aan de ledematen, diarree, duizeligheid, grote pupillen, spierkrampen en afsterven van hand- en voetweefsel.

Daarom dus :)

electergie

Belezen gebruiker
Ze schrijven deze dagen vanalles op't internet...
haha maar wel een leuke uitvoering, dit zal voor na mijn leertijd zijn

Ik ben wel zeker dat ik deze vakantie enkele datura soortjes meeneem uit Oekraine :wave:

Bovenaan