Recept LSD

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
electergie zei:
Ze schrijven deze dagen vanalles op't internet...
haha maar wel een leuke uitvoering, dit zal voor na mijn leertijd zijn

Ik ben wel zeker dat ik deze vakantie enkele datura soortjes meeneem uit Oekraine :wave:

Waarom ga je hier dan niet op zoek naar de doornappel ? Komt uit dezelfde familie.

electergie

Belezen gebruiker
Waarom zoeken, als 't klimaat hier niet ideaal is en de meeste struiken geen goede zaden vormen. En na de duizenden plekjes die ik gepasseert ben, heb ik niks in 't oogspringends gezien. Ik ga op reis en neem mee...

zou toch leuk zijn als je naar Latijns America gaat en daar peyote zoekt, naar Afghaanistan voor de vlaktes en plateau's vol wietbomen (geen planten) of ... lsd in hoffman's labo printen
we voelen ons 'verlicht'' als we terug naar de bron gaan

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
electergie zei:
Waarom zoeken, als 't klimaat hier niet ideaal is en de meeste struiken geen goede zaden vormen. En na de duizenden plekjes die ik gepasseert ben, heb ik niks in 't oogspringends gezien. Ik ga op reis en neem mee...

zou toch leuk zijn als je naar Latijns America gaat en daar peyote zoekt, naar Afghaanistan voor de vlaktes en plateau's vol wietbomen (geen planten) of ... lsd in hoffman's labo printen
we voelen ons 'verlicht'' als we terug naar de bron gaan

Dat zou leuk zijn maar is niet altijd mogelijk... En ik denk dat de doornappel vrij goed te kweken is hier hoor :P

electergie

Belezen gebruiker
Dit wordt maar eenmaling (tenzij 't mij bevalt)
catussen vallen makelijker te kweken :P
lsd daarintegen...
(een donkere labo lijkt mij geen een aangename omgeving)

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
electergie zei:
Dit wordt maar eenmaling (tenzij 't mij bevalt)
catussen vallen makelijker te kweken :P
lsd daarintegen...
(een donkere labo lijkt mij geen een aangename omgeving)

Waarom niet ? Het donkere maakt het juist wat mysterieus :P

Je weet toch dat datura niet iets is om mee te spelen ?

electergie

Belezen gebruiker
tot dat je lsd op jezelf morst en je alle chemicalien ziet oplichten en out gaat :tearsofjoy:

ik ken genoeg ervaren personen die al wat ouder zijn waarmee ik daarover praat enzo...
don't worry, ik schrijf nog geen reports van mijn lsd trips omdat ik gewoon niet weet waar te beginnen en redelijk wat dingen vergeet door de gedachten die verschuiven..., maar een trip report van datura zal er zeker eind de zomer

Sunseed

Belezen gebruiker
electergie zei:
tot dat je lsd op jezelf morst en je alle chemicalien ziet oplichten en out gaat :tearsofjoy:

ik ken genoeg ervaren personen die al wat ouder zijn waarmee ik daarover praat enzo...
don't worry, ik schrijf nog geen reports van mijn lsd trips omdat ik gewoon niet weet waar te beginnen en redelijk wat dingen vergeet door de gedachten die verschuiven..., maar een trip report van datura zal er zeker eind de zomer
Good luck

Birdo

Experimenterende gebruiker
electergie zei:

Ben benieuwd. Heb aardig wat horror verhalen gelezen.
Voornamelijk door het feit dat mensen niet beseffen dat ze aan het trippen zijn,
zou me flink inlezen als ik jou was, ook om jezelf niet te vergiftigen..

KoxBox

Badass junkie
Waarom zou je datura willen nemen? Er lijkt me echt niets positiefs aan zo'n ervaring. Neem dan 1000mics ofzo als je toch dom gaat doen.

Drientje

DF-koning
KoxBox zei:
Waarom zou je datura willen nemen? Er lijkt me echt niets positiefs aan zo'n ervaring. Neem dan 1000mics ofzo als je toch dom gaat doen.
Laat hem of haar alsjeblieft Datura nemen. Zo geraken wij van alle domme mensen af.

Bovenaan