RC aanraders

Henk Smit / Oxy Lord

Belezen gebruiker
Goeden nacht iedereen op DF.
Ik ben na lange tijd weer van plan om wat RCs te gaan bestellen en ik vroeg me af of jullie nog leuke aanraders hebben, uppers, downers, maakt niet uit wat.
Met vriendelijke groet, henkie.

Casrus

DF-koning
Schiet op! Begin volgende maand worden ze waarschijnlijk illegaal.

Het leukste vond tot nu toe vond ik 2-FDCK, MAL, P-LSD, LSZ, Al Lad en het nu illegale 3MMC.

Blijf weg van 3-CMC, 2-MMC en andere aanverwante troep.

Kijkt uit met pyrovalerones en NEP.

Henk Smit / Oxy Lord

Belezen gebruiker

Het leukste vond tot nu toe vond ik 2-FDCK, MAL, P-LSD, LSZ, Al Lad en het nu illegale 3MMC.

Thanks man, ik ga over alles wat je zei even informatie zoeken

2fma, 2fa, 3fa, 4fma. Blijf weg van de cathinones zoals 3cmc of pyrros.

Wat is het verschil tussen 2fa en 3fa? Thanks voor je reply

Casrus

DF-koning
Oke, weet je toevallig welke RC het meeste voelt als LSD?
Ik zou zeggen RC's met LSD in de naam. B.v. P-LSD.
Al Lad is oppervlakkiger, LSZ is... ietwat anders, MiPLA is veel subtieler.
Eth Lad... wat ik nog wilde proberen is bij 'mijn' vendor helaas uitverkocht.

Casrus

DF-koning
^

8 - 12 uur... trek er gerust een heel weekend voor uit.

Hoe meer je neemt, hoe langer het schijnt te duren.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker

Waar heb je die informatie gehaald? Betreft dat ook disso's? Want uppers kunnen mij niks schelen. Ik wil nog iets van de oude disso's in december proberen namelijk.

Casrus

DF-koning
Waar heb je die informatie gehaald? Betreft dat ook disso's? Want uppers kunnen mij niks schelen. Ik wil nog iets van de oude disso's in december proberen namelijk.
Veel uitgeprobeerd, de rest van betrouwbare DF bronnen.

Van de disso's alleen 2-FDCK en ketamine (geen RC) uitgeprobeerd, dus daar heb ik zelf geen ervaring mee.

Dirkdirk

DF-koning
Dat driehoekje van 1cP-LSD maakt het legaal in Duitsland, maar valt er al snel vanaf wanneer de LSD in aanraking komt met water waardoor de subjectieve effecten zeer vergelijkbaar zijn.
Ik vraag me af, en misschien heb ik het al vaker gevraagd, maar is door de cyclopropyionyl de hele synthese route anders? Want anders staan ze op een gegeven moment toch met échte LSD in hun klauwen tot de FBI binnenvalt, moeten ze daar dan even snel een driehoekje bij-"tekenen"?

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Veel uitgeprobeerd, de rest van betrouwbare DF bronnen.

Van de disso's alleen 2-FDCK en ketamine (geen RC) uitgeprobeerd, dus daar heb ik zelf geen ervaring mee.
Ik heb ze beide ook getest, maar ik dacht dat er straks weer een ban op RC's in Nederland komt. Zo heb ik jou bericht begrepen. Ik heb veel verschillende RC disso's geprobeerd, waarvan ik de leukste DMXE, O-PCE en 3-Meo-PCE vond.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik vraag me af, en misschien heb ik het al vaker gevraagd, maar is door de cyclopropyionyl de hele synthese route anders? Want anders staan ze op een gegeven moment toch met échte LSD in hun klauwen tot de FBI binnenvalt, moeten ze daar dan even snel een driehoekje bij-"tekenen"?
Daar zijn ooit in een nieuwsbrief van de groothandel wel wat geruchten over verspreid; dat ze daarom gestopt waren met het produceren van ALD-52. Maar veel openheid wordt er niet gegeven over productiemethoden en -procedures. Zo is behoorlijk schimmig in welk (Europees) land de productielocatie precies zit. Dus eigenlijk is het beste antwoord: 'geen idee' :wink:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb ze beide ook getest, maar ik dacht dat er straks weer een ban op RC's in Nederland komt. Zo heb ik jou bericht begrepen. Ik heb veel verschillende RC disso's geprobeerd, waarvan ik de leukste DMXE, O-PCE en 3-Meo-PCE vond.
Het stofgroepenverbod in Nederland gaat gelden voor fenetylamines (inclusief alle cathinones, benzofurans, 2C's, en mescaline-analogen), synthetische cannabinoïden en fentanyl-analogen.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Het stofgroepenverbod in Nederland gaat gelden voor fenetylamines (inclusief alle cathinones, benzofurans, 2C's, en mescaline-analogen), synthetische cannabinoïden en fentanyl-analogen.
Dus niet voor arylcyclohexylamines (disso's), lysergamides (LSD-achtigen) en tryptamines (paddo- of DMT-achtigen).
Wel staat er in de wet een bepaling dat een minister of staatssecretaris met een Algemene Maatregel van Bestuur (AMvB) gemakkelijk een stofgroep toegevoegd kan worden aan het verbod. Dus dan wordt het heel makkelijk voor een staatssecretaris om snel even alle disso's te verbieden op het moment dat een paar nieuwsmedia paniekberichten verspreiden.

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Dus niet voor arylcyclohexylamines (disso's), lysergamides (LSD-achtigen) en tryptamines (paddo- of DMT-achtigen).
Wel staat er in de wet een bepaling dat een minister of staatssecretaris met een Algemene Maatregel van Bestuur (AMvB) gemakkelijk een stofgroep toegevoegd kan worden aan het verbod. Dus dan wordt het heel makkelijk voor een staatssecretaris om snel even alle disso's te verbieden op het moment dat een paar nieuwsmedia paniekberichten verspreiden.
Dat betekent het einde van de goede tijden van RC's. Helaas, want RC disso's zijn meestal veel beter dan keta. Daarna zijn ze nergens meer te verkrijgen zeker. Waarom maken ze niet drugs gewoon legaal i.p.v. alles maar te verbieden?

Dirkdirk

DF-koning
H2O, H2O2, het verschil? Een waterstof atoom...
H2O, 2H2O (water en zwaar water)... verschil één neutron... toch zul je jezelf vergiftigen als je teveel zwaar water drinkt. Etc.

Maar, Dirkjan, jij weet deze dingen véél beter dan ik.
Zwaar water, ik kriijg dan altijd zo'n "Donald Duck zware jongens" vibe, je wilt stoer zijn maar je bent niet echt stoer. Een soort kruimeldief van de chemicalien.

Casrus

DF-koning
Waarom deze wel, en de andere nog niet?

Hebben ze een lijst met aan deze chemicaliën gestorven personen?

Zwaar water, ik kriijg dan altijd zo'n "Donald Duck zware jongens" vibe, je wilt stoer zijn maar je bent niet echt stoer. Een soort kruimeldief van de chemicalien.
Terzijde, maar weet je die Koude Kernfusie nog?

Vraag me nu trouwens af of je een verschil voelt in drugs met verschillende isotopen...

Laatst bewerkt:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Waarom deze wel, en de andere nog niet?

Hebben ze een lijst met aan deze chemicaliën gestorven personen?
Geen idee, maar ik ga niet aan hen vragen waarom ze vergeten zijn om de tryptamines, lysergamides en arylcyclohexylamines in de conceptwet op te nemen :tearsofjoy:

Neo-Shulginist

Badass junkie
Bovendien vermoed ik dat RC-vendors al wel een lichting nieuwe stoffen op de plank hebben liggen voor na introductie van dat verbod maar dat ze nu nog ff de stash van de uitlopende rc's af proberen te komen.

Dirkdirk

DF-koning
Als je de phenethylamines bant heb je geen 6apb en geen 2c meer, de rest maakt me eigenlijk niet bar veel uit. Lsd heb ik nou ook wel gehad.

Bovenaan