Rc benzos's en uppers

anonyfred

Newbie
Beste,

Ik ben vrij nieuw op dit forum en überhaupt met het gebruik van RC (benzos). Ik merk de fijne effecten voor het slapen en de kalmerende werking overdag.

Ik ben verder welk bekend met ongeveer alle verschillende middelen die via die zwarte markt verkrijgbaar zijn.

Ik vroeg me af welke opwekkende RC goed te gebruiken zou zijn als de na effecten van de banzo zich nog voordoen. Met name als de effecten zich nog voordoen tijdens of voorafgaand aan werk lijkt me dit een fijne oplossing.

Hopelijk kan iemand mij hier meer over vertellen.

Met vriendelijke groet,

Af

anonyfred

Newbie
Daarnaast wil ik misschien welke benzos het meest helpen met angsten en gewoon een goed gevoel geven om bijvoorbeeld te werken. (No brain job) in plaats van het maken van alleen slaperig. Als dat al mogelijk is.

Groet

N3K0

Badass junkie
Daarnaast wil ik misschien welke benzos het meest helpen met angsten en gewoon een goed gevoel geven om bijvoorbeeld te werken. (No brain job) in plaats van het maken van alleen slaperig. Als dat al mogelijk is.

Groet
Die zijn er niet.
Wonder pilletjes bestaan sowieso niet. En zou dat idee ook maar snel loslaten. En bestaan ze wel dan zal het een quick fix zijn met alleen maar meer ellende erna.
Als je een duurzame oplossing wilt moet je gaan werken aan je angsten zodat je uiteindelijk een betere nachtrust hebt. Verslaafd raak je zo, en afkicken van deze troep is een hel.
Zoals kittycat ookal zegt ga aan jouzelf werken.
Dat verdien je en ben je waard en is het best werkende medicijn wat jij jouzelf kan geven en waar je de rest van je leven ook nog iets aan hebt.

k1ttyc4t

Belezen gebruiker
Je bent het inderdaad absoluut waard! Wat tijdens angst voor mij helpt zijn ademhalingsoefeningen en mediteren, dit klinkt misschien heel wazig en ik was in het begin sceptisch maar ik doe het nu ook bijna elke dag. En het fijne is je kunt het overal waar je bent, elk moment van de dag toepassen, je hebt het namelijk altijd "bij" je. Die RC benzo's lijken voor nu misschien een oplossing maar zorgen vaak uiteindelijk voor meer problemen.

_shikantaza

Badass junkie
Hopelijk kan iemand mij hier meer over vertellen.
Uppers en Benzo's is een explosieve combinatie. Toen ik er na jaren weekendgebruik cold turkey mee stopte sliep ik niet meer en raakte ik in een psychose. Aan Benzo's ben je zo verslaafd - een paar weken dagelijks gebruik is genoeg - en er af komen is een Hel met hoofdletter H. Ik heb na mijn psychose nog 2 keer een tijd Benzo's gebruikt omdat ik dacht dat ik niet nog een keer in de val zou trappen, maar mijn slaap werd slechter en slechter (door de Benzo's) en uiteindelijk was ik toch weer hooked. En dan gebruikte ik nog niet eens stims om de Benzo-dufheid te verdrijven.

Zoek maar eens op het forum, er zijn zat posts te vinden over de ellende die Benzo's opleveren.

Queenir

Experimenterende gebruiker
Een benzo die probleemloos te combineren is met uppers, je niet suf maakt en veel minder verslavend is dan de rest is Tranxene. Het werkt heel goed tegen angsten. Maar het is geen rc, het is van de gewone apotheek dus voorschrift nodig. Mijn dokter doet er niet moeilijk over omdat het de minst verslavende benzine is en ik dat ook niet alle dagen pak. Zonder voorschrift kan je natuurlijk gewoon bij de online apotheken bestellen, maar dat is heel duur.

Paradise

Experimenterende gebruiker
Benzo's kunnen de nadelen van stims weg doen.

En deze combo kan veel verslavender zijn.

Benzos maken je ook labiel bij je anxieties bijvoorbeeld. Als je die een week, eerder 2 weken of langer neemt.
Kan de supermarkt plots veel stresserender worden.

Bovenaan