Yolo2000
Belezen gebruiker
Dus dinsdag wouden we liften bij de shoppa dus vroegen een jongen rond 19 20 jaar was waarschijnlijk ( weet niet zeker ) een beetje dronken dus we dachten hij gaat sowieso wel naar shoppa dus eindstand hij zegt je kan bij mij kopen liet ie ze tasje zien eerst liet ie ze pistool in ze tasje zien daarna ze hasj we zeiden we hebben maar 4 euro we zouden een voorgedraaide jonko halen zei ie oke is goed gaf ie me een blokje hasj half grammetje ofzo gaf ik hem 4 euro zei hij is je laaste geld? Zei ik ja man zei ie hou maar gaf ie me die geld 4 euro terug en mog de hasj houden hebben we uitendelijk tog een vorie gehaald het regende en geen sigaretten en vloe en tip daarna gaf de helft van die hasj aan een maat van me die het eindstand verloren is zonde maar wil die hasj morgen gaan draaien maar ik denk ik ken die jongen niet kan ik dit vetrouwen misschien zit er ook iets anders dan hasj in rare drugs ofz als hero ofz zeg niet dat het zo is maar alles kan
De hasj zie je hier op de foto het ruikt wel naar hasj maar heefd niet echt die hele sterke geur dat je denkt van wow
De hasj zie je hier op de foto het ruikt wel naar hasj maar heefd niet echt die hele sterke geur dat je denkt van wow