rare sigaretten

Armani7

Bewuste gebruiker
ik heb onlangs sigaretten gekocht op www.simplysmoke.com bij het openhalen van de sigaret kwam stuitte ik op iets vreemd. iemand enig idee wat die zwarte brokjes zijn in de middenste filter (ja er zitten drie klein filtertjes in). merk is l&m en ze komen uit oekraine.

Armani7

Bewuste gebruiker
ik dacht dat het iets chemisch zou zijn voor de smaak of verslaving nog wat sterker te maken maar ik zou zo is een filter war nog niet van is gerookt moeten opendoen

azgaza

Badass junkie
De foto's zijn niet heel duidelijk; maar vreemd is het zeker, en het ziet er niet echt .. goed uit.

Armani7

Bewuste gebruiker
hmm heb net gezien dat er iets van informatie over staat bij een papiertje dat bij het pakje zat en op het pakje staat ook iets van 'triple filter' maar de itleg is in het cyrilisch :confused:

Armani7

Bewuste gebruiker
ja ik kon ze niet duidelijk maken :grin: maar ik ben wat op zoek op google maar ik begin te denken dat dit houtskool is.

Armani7

Bewuste gebruiker
omdat deze uit oekraine komen :grin: maar alles is te mooi gedaan om fake te zijn :P en het smaakt ook naar l&m

Armani7

Bewuste gebruiker
ja daar zat zo'n papiertje bij met informatie maar ik kan geen russich he :grin: strx is russische vriend opzoeken :grin:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik ben ook in Ukraine geweest vorig jaar, en daar verkopen ze pakjes sigaretten voor 70 eurocent ofzo (omgerekend) niet heel raar dat er dan zooi inzit. Sowieso heb je daar een grote illegale handel in sigaretten (zelf meegemaakt in bus van ukraine naar tjechie...) Dus t zal wel gewoon smerige zooi zijn. Zou ze niet roken als ik jou was.

Weednator

Bewuste gebruiker
TechNora zei:
Ik ben ook in Ukraine geweest vorig jaar, en daar verkopen ze pakjes sigaretten voor 70 eurocent ofzo (omgerekend) niet heel raar dat er dan zooi inzit. Sowieso heb je daar een grote illegale handel in sigaretten (zelf meegemaakt in bus van ukraine naar tjechie...) Dus t zal wel gewoon smerige zooi zijn. Zou ze niet roken als ik jou was.

in gewone sigaretten zit ook smerige zooi in

Solidius

Badass junkie
Weednator zei:
TechNora zei:

in gewone sigaretten zit ook smerige zooi in

Nee, lekkere zooi.

Armani7

Bewuste gebruiker
uiteindelijk kan het me niet schelen of dat nu fake sigaretten zijn of echte of wat er ook in die filter zit. het s goedkoop en lekker :grin:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
ik heb ooit ns zo'n sigarrettenpijpje gehad (zoals J depp in Fear and Loathing) en daarin zat een plastieken buisje gevuld met steentjes, en na een paar keer gebruike zagen die steentjes heleaam zwart, is dus een soort filtersysteem. het kan misschien dat zijn wa je bedoelt?

Armani7

Bewuste gebruiker
ja ik denk dat dat teer en dergelijke tegenhoud gezien het laatste filtertje veel witter ziet dan de andere. ik denk dat dit norit is ofzo.

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Armani7 zei:
ja ik denk dat dat teer en dergelijke tegenhoud gezien het laatste filtertje veel witter ziet dan de andere. ik denk dat dit norit is ofzo.
Hoe lang rook je dit al? En hoe lang kun je al niet naar het toilet?

:beer:

mattskovic

Wijs gebruiker
ExceptionalInsight zei:
Armani7 zei:
Hoe lang rook je dit al? En hoe lang kun je al niet naar het toilet?

:beer:

whaahahahahh
dat heb je met goedkope sigaretten :tongueout:

Bovenaan