Rare effecten weed?

steffeh

Newbie
Hallo;

ik had eens een vraagje ivm weed. Ik ben zelf 18, heb geen ervaring met andere drugs. Alleen weed.

Sinds de breuk met mijn ex(exact) die dag, heb ik soort van "bad trips".

Wat kan je daaronder verstaan. Nou, indien ik blow, thuis, en dus iets rustig doe (niet buiten staan, rondlopen, feestjes, oid) dan krijg ik bepaalde, niet leuke effecten.
Ik begin bepaalde lichaamsfuncties te "monitoren". Men ademhaling bijvoorbeeld. Ik kan me dan echt concentreren op de ademhaling. Ik voel de lucht in men keel naar beneden gaan, in de longen, en terug naar buiten. Bepaalde lichaamsdelen (men ogen bv) vallen dicht, zonder dat ik dat zelf wil.
Men arm begint soms vanzelf te bewegen e.d Men hart slaat 10x harder, en ik krijg ietswat paniekaanvallen.

Nu de eerste keer(met de breuk) zou het kunnen liggen aan het feit dat ik me zwaar kut voelde, en met een negatieve mood beginnen blowen, is vragen om problemen. Kan het nu zijn, telkens ik blow, ik terug denk aan dat effect, en dat ik zo dit telkens male terug krijg?

Zijn er trouwens dingen die de effecten kunnen verminderen, bijvoorbeeld, suiker ofzo. Want een overdosis kan je niet krijgen, maar een paniekaanval is niet echt leuk.

bedankt alvast

clowntje

Experimenterende gebruiker
steffeh zei:
Hallo;

ik had eens een vraagje ivm weed. Ik ben zelf 18, heb geen ervaring met andere drugs. Alleen weed.

Sinds de breuk met mijn ex(exact) die dag, heb ik soort van "bad trips".

Wat kan je daaronder verstaan. Nou, indien ik blow, thuis, en dus iets rustig doe (niet buiten staan, rondlopen, feestjes, oid) dan krijg ik bepaalde, niet leuke effecten.
Ik begin bepaalde lichaamsfuncties te "monitoren". Men ademhaling bijvoorbeeld. Ik kan me dan echt concentreren op de ademhaling. Ik voel de lucht in men keel naar beneden gaan, in de longen, en terug naar buiten. Bepaalde lichaamsdelen (men ogen bv) vallen dicht, zonder dat ik dat zelf wil.
Men arm begint soms vanzelf te bewegen e.d Men hart slaat 10x harder, en ik krijg ietswat paniekaanvallen.

Nu de eerste keer(met de breuk) zou het kunnen liggen aan het feit dat ik me zwaar kut voelde, en met een negatieve mood beginnen blowen, is vragen om problemen. Kan het nu zijn, telkens ik blow, ik terug denk aan dat effect, en dat ik zo dit telkens male terug krijg?

Zijn er trouwens dingen die de effecten kunnen verminderen, bijvoorbeeld, suiker ofzo. Want een overdosis kan je niet krijgen, maar een paniekaanval is niet echt leuk.

bedankt alvast

Wat jij meemaakt komt me bekend voor, ik heb dat ook als ik weed rook.
Bij mij helpt het wel eens(niet altijd) als ik een kopje thee neem, met 2 schepjes zuiker, beweging kan ook zijn vruchten afwerpen, gewoon even wat gaan doen, je hoeft niet te hardlopen, je hoeft niet te boenen, even naar de woonkamer even de benen strekken of hondje uitlaten kan genoeg zijn.

Ontspanningsoefenningen kunnen ook helpen, span ieder deel van je lichaam die maar aan te spannen is aan, doe dat gedurende per lichaamsdeel 30 seconden en laat daarna los, begeef je in een lege sportzaal, waarin alleen jij je bevind, adem diep in en adem diep uit, niet te geforceerd.

Klop je kussen lekker op en ga even liggen, kan ook helpen.

Succes!!! :)

let come

Belezen gebruiker
dat concentreren op ademhaling of iets dergelijks klinkt wel een beetje bekend, ik heb het wel eens als ik alleen thuis ben (dus niet op een fuif, bij vrienden,...)
ook een soort van paniekaanval soms als je dat echt zo wil noemen, ik begin dan soms te denken: "kut, straks zijn men ouders thuis, gaan ze iets zien,..."

bij mij helpt het dan altijd om wat muziek op te zetten, in het begin rustigere muziek die niet zo luidt staat, een half uurtje later is dat dan meer tempo muziek en is het volume ook al gestegen :wink:
precies of ik voel me dan openbloeien, heel apart en fijn

MUSIC IS MY TOOL :P

clowntje

Experimenterende gebruiker
let come zei:
dat concentreren op ademhaling of iets dergelijks klinkt wel een beetje bekend, ik heb het wel eens als ik alleen thuis ben (dus niet op een fuif, bij vrienden,...)
ook een soort van paniekaanval soms als je dat echt zo wil noemen, ik begin dan soms te denken: "kut, straks zijn men ouders thuis, gaan ze iets zien,..."

bij mij helpt het dan altijd om wat muziek op te zetten, in het begin rustigere muziek die niet zo luidt staat, een half uurtje later is dat dan meer tempo muziek en is het volume ook al gestegen :wink:
precies of ik voel me dan openbloeien, heel apart en fijn

MUSIC IS MY TOOL :P

Naar fijne muziek luisteren die je fijn vind is ook een optie i.d.d :)

nicolai

Wijs gebruiker
als ik eventjes iets te veel heb gehad, wordt ik soms ook wat paniekerig. waarschijnlijk niet zo erg als dat jij beschrijft, want ik ga nooit bad ofzo.

maar als ik paniekerig wordt, zet ik altijd lekkere muziek op. ga eventjes rechtop zitten...raampje open.

en anders gewoon wat minder blowen? of wat minder wiet erin doen?

Northawke

Wijs gebruiker
Ik herken dit wel bij vrienden. Een van de mensen die ik ken, was een keer op een feestje of bij vrienden aan het blowen en die hebben ze toen iets door z'n drinken gedaan. (Ik weet niet meer precies wat.) Daar is hij van geflipt en heeft doelloos door de stad lopen dwalen. Die gasten waren zelf verslaafd en vonden dat ze beter met hem konden omgaan als hij ook aan de drugs zat. Godzijdank niet gebeurt, maar sinds die dag kan hij niet meer normaal blowen zonder zich heel naar te voelen en een beetje te flippen. Is gewoon associatie en schijnbaar kan dat heel sterk werken met wiet. Zoals ik zei, hij is niet de enige die ik ken met zo'n probleem.

stuikeuh

Belezen gebruiker
Als julllie al slechte dingen gaan ervaren van weed, zou ik zeggen blijf met je handjes van de hallucigene middelen :)

Jaimie

Belezen gebruiker
steffeh zei:

Heb ik heel soms ook als ik binnen rook en dan vooral als het me eerst is, maar je moet je er gewoon overzetten, dat kan wel eens gebeuren

Bovenaan