raar voorval

airrmail

Newbie
Hey,

afgelopen weekend had ik ook weer pep genomen , ik doe dit wel regelmatig als ik uitga. maar deze keer was het toch iets anders... ik had het kokend heet en was abnormaal 'zenuwachtig' en onrustig... heel heel raar, ik probeerde eerst frisdrank maar dat hielp niet echt, dan alcohol en dat uiteindelijk ook niet, eigenlijk heb ik het die avond niet zo echt naar mijn zin gehad, door dit 'voorval'
maar naarmate later op de avond nam het wel af.. waarschijnlijk de uitwerking...

heeft iemand enige ervaring gehad met dit probleem? en zo ja, wat is/was het probleem dan?
thx

airrmail

Newbie
- hoe bedoel je cafeine?

- de speed pak ik al 4 maanden, en word getest door de dealer die ik ken jup.
nooit eerder problemen gehad, juist afgelopen zaterdag...

airrmail

Newbie
Exceptional Insight zei:
airrmail zei:
- hoe bedoel je cafeine?

- de speed pak ik al 4 maanden, en word getest door de dealer die ik ken jup.
nooit eerder problemen gehad, juist afgelopen zaterdag...
Dan lag het aan jou.
hmm zou ik toch raar vinden, heb al bijna een jaar ervaring met pep... en dat het nu pas zou blijken dat ik er niet tegen kan? weird...

Flameon

Badass junkie
wie zegt dat je nu dezelfde pep had als een maand geleden? zelfde daelaer wilt niet zeggen zelfde pep

Aalpoepert

Badass junkie
Denk je dat je dealer je zou vertellen dat het niet getest is of dat het zooi is?

Daar heb ik met de meiden van het testcentrum ook al om gelachen, ik ging een pilletje testen, ze vroegen wat de dealer erover vertelde waarop ik antwoordde dat hij zei dat het knallers waren.
Toen zei dat vrouwtje al dat ze nooit gehoord heeft dat een dealer zei dat het kutpillen waren ofzo of hele slechte.
Overigens beaamde het testcentrum dat het knallers waren :P

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Het klinkt inderdaad alsof je gewoon teveel caffeïne op had, laten testen is het enige wat een fatsoenlijk antwoord zal geven op je vraag.

Bovenaan