ik las net op partyflock dat er geen andere sets zijn opgenomenImmo zei:Heb bijna heel het feest bij de Industrial zaal gestaan, het hoogtepunt voor mij was Lenny Dee wat draaide die gast abnormaal hard.Hoop dat er binnenkort setjes online komen te staan, tot nu toe nog niets kunnen vinden buiten een aantal hardstyle/hardcore setjes.
knolselderij zei:kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord
alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.
ik vond de controlle dit jaar zowieso vele male grover als vorig jaar.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.
Robbie_Rob_ zei:knolselderij zei:kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord
alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.
Idd , zag dat de security bij de Main er gewoon mensen uitpikte en meenamen.
Mogen zij je zomaar staande houden en fouilleren???
Lauu zei:Robbie_Rob_ zei:knolselderij zei:kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord
Idd , zag dat de security bij de Main er gewoon mensen uitpikte en meenamen.
Mogen zij je zomaar staande houden en fouilleren???
nee dat mag niet...ze vonden het waarschijnlijk verdacht of dachten dat ze wat zagen ofzo...
Robbie_Rob_ zei:Nee , er was niets aan de hand. Iemand pakte een kauwgom die moest meekomen.
Een ander keek een beetje raar uit haar ogen en werd ook meegenomen.
Ga toch eens een mailtje sturen naar Q-dance over hoe en wat....
en dan?Robbie_Rob_ zei:Nee , er was niets aan de hand. Iemand pakte een kauwgom die moest meekomen.
SperSIZEboon zei:en dan?Robbie_Rob_ zei:Nee , er was niets aan de hand. Iemand pakte een kauwgom die moest meekomen.
als de beveiliging jou verdacht bezig vind mogen ze je echt wel fouilleren hoor..
Op t feest zelf? Hoezo denk je dat?knolselderij zei:zou natuurlijk ook wel extra controle zijn door t feit dat t in duitsland is hea
Matthijs85 zei:Op t feest zelf? Hoezo denk je dat?knolselderij zei:zou natuurlijk ook wel extra controle zijn door t feit dat t in duitsland is hea
M'n guarana caps deden wel hun werk, maar waren redelijk snel weer uitgewerkt en werd er misselijk van.Rabbithole zei:Heb me supergoed vermaakt. Heerlijk dat er ook wat oudere nummers werden gedraaid in de hardstyle areas, maar daar staat Q-base om bekend.![]()
Lauu zei:Rabbithole zei:Heb me supergoed vermaakt. Heerlijk dat er ook wat oudere nummers werden gedraaid in de hardstyle areas, maar daar staat Q-base om bekend.![]()
Q-Base bekent op Early Hardstyle? niet echt...meer de aardig wat diverse genres...
we mochten van geluk spreken dat er uberhaupt early hardstyle was...q-dance kennende...
Rabbithole zei:En overigens is er op sommige andere Q-dance feesten ook wel eens een early hardstyle stage, zoals op In Qontrol een paar jaar geleden.
Lauu zei:Rabbithole zei:En overigens is er op sommige andere Q-dance feesten ook wel eens een early hardstyle stage, zoals op In Qontrol een paar jaar geleden.
zoals je zegt "een paar jaar geleden"B2S doet het beter voor de early liefhebbers..
Matthijs85 zei:Op t feest zelf? Hoezo denk je dat?knolselderij zei:zou natuurlijk ook wel extra controle zijn door t feit dat t in duitsland is hea
Rabbithole zei:Matthijs85 zei:Op t feest zelf? Hoezo denk je dat?knolselderij zei:zou natuurlijk ook wel extra controle zijn door t feit dat t in duitsland is hea
Er was gewoon Nederlandse beveiliging, van de Nederlandse organisatie Q-dance. Er liep beveiliging rond van hetzelfde bedrijf als bijvoorbeeld op Decibel.
Heb me supergoed vermaakt. Heerlijk dat er ook wat oudere nummers werden gedraaid in de hardstyle areas, maar daar staat Q-base om bekend.Helaas was het nogal ellende in de Terrorbus, volgend jaar zeker met de auto... En volgend jaar ook een hulpmiddeltje mee om het iets langer vol te houden.
M'n guarana caps deden wel hun werk, maar waren redelijk snel weer uitgewerkt en werd er misselijk van.
knolselderij zei:ik snap dat er nederlandse beveiliging was maar mischien werd die extra achter de veren gezeten juist omdat het in duitsland was
Rabbithole zei:knolselderij zei:ik snap dat er nederlandse beveiliging was maar mischien werd die extra achter de veren gezeten juist omdat het in duitsland was
Dat zou kunnen inderdaad, ook al is Duitsland naar mijn weten niet al te streng met drugs.
Rabbithole zei:knolselderij zei:ik snap dat er nederlandse beveiliging was maar mischien werd die extra achter de veren gezeten juist omdat het in duitsland was
Dat zou kunnen inderdaad, ook al is Duitsland naar mijn weten niet al te streng met drugs.
alleen die oude is tofLauu zei:"Alles naar de klote" wat een kanker nummer is dat...![]()
SperSIZEboon zei:alleen die oude is tofLauu zei:"Alles naar de klote" wat een kanker nummer is dat...![]()
SperSIZEboon zei:alleen die oude is tofLauu zei:"Alles naar de klote" wat een kanker nummer is dat...![]()
jeugdherinneringenLauu zei:SperSIZEboon zei:alleen die oude is tofLauu zei:"Alles naar de klote" wat een kanker nummer is dat...![]()
nee ook niet
http://www.youtube.com/watch?v=_-7FEKNOUWsImmo zei:SperSIZEboon zei:alleen die oude is tofLauu zei:"Alles naar de klote" wat een kanker nummer is dat...![]()
Heb je een linkje naar die oude? Ken alleen de "nieuwe".