Q-Base 2009

Lauu

Badass junkie
de controle binnen in het feest was idd veel uitgebreider dan vorige jaren...maar bij de ingang hadden ze net goed iedereen gewoon door kunnen laten lopen want het stelde weer geen ene reet voor....

Immo

Badass junkie
Heb bijna heel het feest bij de Industrial zaal gestaan, het hoogtepunt voor mij was Lenny Dee wat draaide die gast abnormaal hard. :grin: Hoop dat er binnenkort setjes online komen te staan, tot nu toe nog niets kunnen vinden buiten een aantal hardstyle/hardcore setjes.

SperSIZEboon

Badass junkie
Immo zei:
Heb bijna heel het feest bij de Industrial zaal gestaan, het hoogtepunt voor mij was Lenny Dee wat draaide die gast abnormaal hard. :grin: Hoop dat er binnenkort setjes online komen te staan, tot nu toe nog niets kunnen vinden buiten een aantal hardstyle/hardcore setjes.
ik las net op partyflock dat er geen andere sets zijn opgenomen

Emine

Experimenterende gebruiker
omg dit was het 2e feestje waarop ik heb geknald en ik heb gewoon van half 11 tot half 8 me echt ZAAAAAALIG gevoeld, o ja heel veel mensen hebbe knuffels gekrege :tongueout: en tot op de laatste minuut ging ik ook nog los op de main stage :grin:, ik wil terug naar eergisteravond :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

68899

Bewuste gebruiker
knolselderij zei:
kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord

alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.

ik vond de controlle dit jaar zowieso vele male grover als vorig jaar.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.

Idd , zag dat de security bij de Main er gewoon mensen uitpikte en meenamen.
Mogen zij je zomaar staande houden en fouilleren???

Lauu

Badass junkie
Robbie_Rob_ zei:
knolselderij zei:
kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord

alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.

dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.

nee dat mag niet...ze vonden het waarschijnlijk verdacht of dachten dat ze wat zagen ofzo...

68899

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
Robbie_Rob_ zei:
knolselderij zei:

nee dat mag niet...ze vonden het waarschijnlijk verdacht of dachten dat ze wat zagen ofzo...

Nee , er was niets aan de hand. Iemand pakte een kauwgom die moest meekomen.
Een ander keek een beetje raar uit haar ogen en werd ook meegenomen.
Ga toch eens een mailtje sturen naar Q-dance over hoe en wat....

Lauu

Badass junkie
Robbie_Rob_ zei:

hmm dan mag het niet idd...iemand die wat op heeft mogen ze niet zo maar meenemen...

SperSIZEboon

Badass junkie
Robbie_Rob_ zei:
en dan?

als de beveiliging jou verdacht bezig vind mogen ze je echt wel fouilleren hoor..

68899

Bewuste gebruiker
SperSIZEboon zei:
Robbie_Rob_ zei:
en dan?

als de beveiliging jou verdacht bezig vind mogen ze je echt wel fouilleren hoor..

Vrees dat je idd. gelijk hebt. Heb nog nooit meegemaakt dat er zo streng gecontroleerd werd op een feest. Tijden veranderen.. Helaas.....

Elohtibbar

Badass junkie
Matthijs85 zei:
knolselderij zei:
zou natuurlijk ook wel extra controle zijn door t feit dat t in duitsland is hea
Op t feest zelf? Hoezo denk je dat?

Er was gewoon Nederlandse beveiliging, van de Nederlandse organisatie Q-dance. Er liep beveiliging rond van hetzelfde bedrijf als bijvoorbeeld op Decibel.

Heb me supergoed vermaakt. Heerlijk dat er ook wat oudere nummers werden gedraaid in de hardstyle areas, maar daar staat Q-base om bekend. :) Helaas was het nogal ellende in de Terrorbus, volgend jaar zeker met de auto... En volgend jaar ook een hulpmiddeltje mee om het iets langer vol te houden. :beer: M'n guarana caps deden wel hun werk, maar waren redelijk snel weer uitgewerkt en werd er misselijk van.

Lauu

Badass junkie
Rabbithole zei:
Heb me supergoed vermaakt. Heerlijk dat er ook wat oudere nummers werden gedraaid in de hardstyle areas, maar daar staat Q-base om bekend. :)

Q-Base bekent op Early Hardstyle? niet echt...meer de aardig wat diverse genres...

we mochten van geluk spreken dat er uberhaupt early hardstyle was...q-dance kennende...

Elohtibbar

Badass junkie
Lauu zei:
Rabbithole zei:
Heb me supergoed vermaakt. Heerlijk dat er ook wat oudere nummers werden gedraaid in de hardstyle areas, maar daar staat Q-base om bekend. :)

Q-Base bekent op Early Hardstyle? niet echt...meer de aardig wat diverse genres...

we mochten van geluk spreken dat er uberhaupt early hardstyle was...q-dance kennende...

Nee ik bedoel niet per se early hardstyle, maar dat er in de gewone hardstyle areas ook wat oudere nummers werden gedraaid, van bijv. 1, 2 of 3 jaar geleden. Daar is op andere feesten bijna geen sprake meer van, en daar staat Q-base wel degelijk om bekend. :)

En overigens is er op sommige andere Q-dance feesten ook wel eens een early hardstyle stage, zoals op In Qontrol een paar jaar geleden.

Lauu

Badass junkie
Rabbithole zei:
En overigens is er op sommige andere Q-dance feesten ook wel eens een early hardstyle stage, zoals op In Qontrol een paar jaar geleden.

zoals je zegt "een paar jaar geleden" :wink: B2S doet het beter voor de early liefhebbers..

Elohtibbar

Badass junkie
Lauu zei:
Rabbithole zei:

zoals je zegt "een paar jaar geleden" :wink: B2S doet het beter voor de early liefhebbers..

Ja, ik bedoel ook niet dat Q-dance veel doet voor de early liefhebbers hoor, maar ze doen niet nooit iets - dat probeerde ik te zeggen. :)

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Wat een lokatie.. Echt te ziek! Goed feesie :)

Heb nog filmpie gemaakt van Neophyte Rec Allstars ergens rond 6en, geludi is kut maar leuke sfeer impressie :) Masters of Ceremony - Rocking with the best, Neophyte - Braincracking, Evil Activities & The Viper - Raw To The Floor

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/U4VdpBEN-WU&hl=nl&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/U4VdpBEN-WU&hl=nl&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Over dat beveiligen btw, dat is niet de schuld van Q oid, zij huren namelijk een bedrijf in voor beveiliging (kan natuurlijk wel de schuld zijn van Q dat ze een kut bedrijf inhuren :P) maar in elk security bedrijf werken gasten die hun aanzien/macht misbruiken, voor drugs of voor geld.
Op de afgelopen Dominator zag ik het echt de gehele dag gebeuren dat Security stond te wachten tot mensen dixie's inliepen, om die dixies vervolgens met een sleutel te openen en dan mocht je gelijk mee naar buiten... Lullig, maar het blijft own risk.. Maar wat deden die security gasten daar, die namen eerst je drugs in en zeiden daarna doodleuk "Voor 50 euro mag je weer naar binnen".. En die staken ze ook nog eens in hun zak..

Zo zijn ze echt de hele dag bezig geweest met drugs afpakken, en als er een vechtpartij was kwamen de meeste te laat.. En als ze kwamen kwamen ze alleen maar ff praten, omdat het wss wel weer bekenden zouden zijn geweest.. Corrupt zooitje dus daar bij die security bedrijven :wink:

Elohtibbar

Badass junkie
Rabbithole zei:
Matthijs85 zei:
knolselderij zei:
zou natuurlijk ook wel extra controle zijn door t feit dat t in duitsland is hea
Op t feest zelf? Hoezo denk je dat?

Er was gewoon Nederlandse beveiliging, van de Nederlandse organisatie Q-dance. Er liep beveiliging rond van hetzelfde bedrijf als bijvoorbeeld op Decibel.

Heb me supergoed vermaakt. Heerlijk dat er ook wat oudere nummers werden gedraaid in de hardstyle areas, maar daar staat Q-base om bekend. :) Helaas was het nogal ellende in de Terrorbus, volgend jaar zeker met de auto... En volgend jaar ook een hulpmiddeltje mee om het iets langer vol te houden. :beer: M'n guarana caps deden wel hun werk, maar waren redelijk snel weer uitgewerkt en werd er misselijk van.

knolselderij

Wijs gebruiker
ik snap dat er nederlandse beveiliging was maar mischien werd die extra achter de veren gezeten juist omdat het in duitsland was

Elohtibbar

Badass junkie
knolselderij zei:
ik snap dat er nederlandse beveiliging was maar mischien werd die extra achter de veren gezeten juist omdat het in duitsland was

Dat zou kunnen inderdaad, ook al is Duitsland naar mijn weten niet al te streng met drugs.

Matthijs85

Belezen gebruiker
Rabbithole zei:
knolselderij zei:

Dat zou kunnen inderdaad, ook al is Duitsland naar mijn weten niet al te streng met drugs.

Hangt van de deelstaat af, maar ik dacht dat Duitsland bvb juist minder streng was met aantal beveiligers per bezoeker enz.

SperSIZEboon

Badass junkie
Rabbithole zei:
knolselderij zei:

ahum, ik weet niet of jij wel eens van de controles met bijvb. Nature One hebt gehoord hehehe..

als je daar bijvb. op vrijdag een joint rookt en voor de rest niks gebruikt ofzo en op zondag gepakt wordt krijg je alsnog een boete van paar honderd euro...

Rammelslakje

Belezen gebruiker
Was knallen!!!

Dikke polizei controle na Qbase van het festival tot de autobahn. Op de heenweg echt door n vaag donker bos gereden.. We waren in Nederland bij Nieuw-Bergen en opeens bij 't feest. Geen grens of iemand gezien :confused:

De Mosselman

Bewuste gebruiker
http://www.youtube.com/watch?v=U0wczziCZ3I

Dat is de originele Alles naar de klote, die hierboven is een remix gemaakt voor de film "Naar de klote" uit 97, en dus een stuk commercieeler in gesteld..

Meeste zullen de originele Alles Naar De Klote 1 bak tyfusherrie vinden, maar de hardcore heeft dit nodig gehad.. Experimenteren met het uiterste.. Deze plaat was echt zo'n plaat.. Just like Mescalinum United - We Have Arrived, die productief beter in elkaar zit..

Bovenaan