Q-Base 2009

Marcell`

Belezen gebruiker
knolselderij zei:
early is vroeg , ik wil alleen meeten als iedereen al totaal niet meer nuchter is:P

True, smiddags ben ik nog wel nuchter :rolleyes:

Rond een uur of 4 ergens bij de Drum'n Bass ofzo? :rockband:

Lauu

Badass junkie
dat is prima vind ik :) 4uur bij de DnB :)

maarja als iedereen naar de klote is dan heb je meestal geen zin meer of ben je zo wazig dat je het gewoon vergeet :P dat heb ik iig soms

knolselderij

Wijs gebruiker
Lauu zei:

maarja als iedereen naar de klote is dan heb je meestal geen zin meer of ben je zo wazig dat je het gewoon vergeet :P dat heb ik iig soms

dat klopt jaa, ik zal het proberen 4 uur DnB. IEDEREEN n gele hoed op anders herken ik jullie niet

Lauu

Badass junkie
knolselderij zei:
Lauu zei:

dat klopt jaa, ik zal het proberen 4 uur DnB. IEDEREEN n gele hoed op anders herken ik jullie niet

net of je ons dan ziet als jij hallucineerd dat iedereen een gele hoed op heeft :tearsofjoy: :P

knolselderij

Wijs gebruiker
Lauu zei:
knolselderij zei:
Lauu zei:

net of je ons dan ziet als jij hallucineerd dat iedereen een gele hoed op heeft :tearsofjoy: :P

ik hallucineer niet ik heb nog nooit drugs gebruikt en ik was het zeker neit van plan op q-base

Elohtibbar

Badass junkie
Lauu zei:
early hardstyle vind ik best :) daar sta ik toch wel :grin:

Hmm denk dat ik je wel herken! Jij mij niet alleen, heb hier nog nooit foto's op gezet. :P Maar je ziet natuurlijk wel direct dat ik een mede-Leidenaar ben! :wink:

Lauu

Badass junkie
Rabbithole zei:
Lauu zei:

Hmm denk dat ik je wel herken! Jij mij niet alleen, heb hier nog nooit foto's op gezet. :P Maar je ziet natuurlijk wel direct dat ik een mede-Leidenaar ben! :wink:

Mede Leienaar? had ik niet verwacht hier :P Als je mij herkent dan is het toch al goed? ik sta altijd links vooraan :grin:

Elohtibbar

Badass junkie
Lauu zei:
Rabbithole zei:
Lauu zei:

Mede Leienaar? had ik niet verwacht hier :P Als je mij herkent dan is het toch al goed? ik sta altijd links vooraan :grin:

Haha ja ben er niet geboren hoor, woon en studeer er wel. Als ik jou herken komt het inderdaad al goed, je weet toch hopelijk wel dat ik van het vrouwelijk geslacht ben? :P Anders sta je misschien een beetje raar te kijken, als je een stoere vent verwacht. :grin: En het is echt bizar toevallig, maar ik sta ook altijd links vooraan!

Zin innn! :grin: :rock:

Lauu

Badass junkie
Rabbithole zei:
als ik jou herken komt het inderdaad al goed, je weet toch hopelijk wel dat ik van het vrouwelijk geslacht ben? :P Anders sta je misschien een beetje raar te kijken, als je een stoere vent verwacht.

liever een mooie vrouw dan een stoere vent eerlijk gezegd :wink:

we zien elkaar(Athans jij ziet mij) dan wel links vooraan bij de early hardstyle :wave:

echt fuuuucking zin an :grin:

Immo

Badass junkie
Lauu zei:
Rabbithole zei:
als ik jou herken komt het inderdaad al goed, je weet toch hopelijk wel dat ik van het vrouwelijk geslacht ben? :P Anders sta je misschien een beetje raar te kijken, als je een stoere vent verwacht.

we zien elkaar(Athans jij ziet mij) dan wel links vooraan bij de early hardstyle :wave:

Om 4 uur 's nachts?

Marcell`

Belezen gebruiker
knolselderij zei:
ik vraag gewoon aan iedereen die dr als n marcel uit ziet of ie marcel heet
Heb ik met m'n wause hoofd weleens gedaan :tearsofjoy: Tevergeefs, kwam degene die ik zocht niet tegen :mrgreen:

Heb hier op het forum wel een foto geplaatst, is alleen niet al te duidelijk ...

knolselderij

Wijs gebruiker
Het grote ''ikblijfspammentotdatQ-baseisgeweest topic''

kaarten eindelijk besteld,slaapplaats geregeld,drugs/drank geregeld nu maar wachten

Elohtibbar

Badass junkie
Lauu zei:
Rabbithole zei:

Haha, wie zei iets over mooi? :wink: :tearsofjoy:
Sta je de hele dag bij de early hardstyle eigenlijk?

Elohtibbar

Badass junkie
Deranged zei:
Alle vrouwen die een voornaam hebben als jij zijn toch mooi?
Ahh, wat lief van je! Jij hebt ook een indrukwekkende voornaam, de volledige uiteraard. :)
Mijn achternaam zal je overigens tevens doen glimlachen, waarschijnlijk.

Immo

Badass junkie
HANGAR - POWER PLANT
17:00 - 18:45 Pavo [NL]
18:45 - 20:30 Luna (NL)
20:30 - 22:15 Isaac (NL)
22:15 - 00:00 Dana (NL)
00:00 - 01:45 Zatox [IT]
01:45 - 03:30 B-Front (NL)
03:30 - 05:15 The Prophet (NL)
05:15 - 07:00 Zany (NL)
Hosted by: Ruffian (NL)

OPEN AIR - CONTROL TOWERS
17:00 - 18:45 Ruthless (NL)
18:45 - 20:30 Brennan Heart (NL)
20:30 - 22:15 D-Block & S-te-Fan (NL)
22:15 - 00:00 Noisecontrollers (NL)
00:00 - 01:45 Italian Madness with Stephanie, Ivan Carsten & Tuneboy (IT)
01:45 - 03:30 Deepack (NL)
03:30 - 05:15 Tatanka (IT)
05:15 - 07:00 Neophyte Records All Stars
Hosted by: DV8 (NL)

BUNKER - COMMUNICATIONS
BULLSHIT AREA
18:00 - 20:30 Mo-Franco (NL)
20:30 - 22:00 Oliver Kucera LIVE (DE)
22:00 - 23:30 Patrick DSP LIVE (CAN)
23:30 - 00:00 Oliver Kucera VS Patrick DSP LIVE (DE/CAN)
00:00 - 01:30 Paul Langley (UK)
01:30 - 03:00 Boris S LIVE (DE)
03:00 - 05:00 Frank Kvitta (DE)
05:00 - 06:00 3Headzahead LIVE (DE)

BUNKER - NAVIGATION
FAUSTO'S CROSSOVER
17:00 - 17:45 Omeo (NL)
17:45 - 18:45 Artento Divini VS Chris Cortez (NL/NL)
18:45 - 19:45 Log:openmouth: ne & Wragg VS Louk (UK/UK)
19:45 - 20:45 Fausto VS Tommy Pulse (NL/NL)
20:45 - 21:30 Organ Donors (UK)
21:30 - 22:15 Thilo & Evanti LIVE (NL)
22:15 - 23:00 Xsif Jokers (NL)
23:00 - 00:00 Audio Psycho's VS Ricky Raw (NL/NL)

BUNKER - NAVIGATION
DIRTY WORKZ
00:00 - 01:00 Demoniak (BE)
01:00 - 01:30 Transfarmers LIVE (NL)
01:30 - 02:30 Fenix (NL)
02:30 - 03:30 Coone (BE)
03:30 - 04:30 Ruthless (NL)
04:30 - 05:30 Psyko Punkz (NL)
05:30 - 07:00 Deepack (NL)

BUNKER - QUARANTINE ZONE
THUNDERDOME
17:00 - 18:15 Gizmo (NL)
18:15 - 19:30 Stanton (NL)
19:30 - 20:45 Vince (NL)
20:45 - 21:45 Leviathan (NL)
21:45 - 23:00 Partyraiser (NL)
23:00 - 00:00 Jappo (IT)
Hosted by: MC Justice

BUNKER - QUARANTINE ZONE
NOIZE SUPPRESSOR IS SERVING
00:00 - 00:45 Noize Suppressor LIVE (IT)
00:45 - 02:00 Amnesys (IT)
02:00 - 03:30 Evil Activities VS Tha Playah (NL/NL)
03:30 - 05:00 Mad Dog (IT)
05:00 - 07:00 Noize Suppressor Mash up with Noize Suppressor, Mad Dog & Amnesys
Hosted by: MC Justice

BUNKER - SECURITY CENTER
r_AW
17:00 - 18:30 Jamie Ball (UK)
18:30 - 19:45 Peaky Pounder (NL)
19:45 - 21:00 Hilarious (NL)
21:00 - 21:30 N-Vitral (NL)
21:30 - 23:00 Rude Awakening (NL)
23:00 - 00:00 Sandy Warez (BE)

BUNKER - SECURITY CENTER
INDUSTRIAL STRENGTH
00:00 - 01:00 Richie Gee (ES)
01:00 - 01:30 Satronica Live (USA)
01:30 - 02:30 Broken Rules (USA)
02:30 - 03:30 Lenny Dee (USA)
03:30 - 04:30 Tymon (AU)
04:30 - 05:30 Unexist (IT)
05:30 - 06:30 Stormtrooper (AT)
06:30 - 07:00 ISR Tag Team

BUNKER - THE LAB
SCANTRAXX S.W.A.T.
17:00 - 18:00 Clive King (NL)
18:00 - 19:00 Scope DJ (NL)
19:00 - 20:00 A-Lusion (NL)
20:00 - 21:00 The Prophet (NL)
21:00 - 22:00 Headhunterz pst. Gostosa (NL/BRAZIL)
22:00 - 23:00 Frontliner (NL)
23:00 - 00:00 Alpha² (NL)
Hosted by: MC Da Syndrome (NL)

BUNKER - THE LAB
Q-DANCE
00:00 - 01:00 Adaro (NL)
01:00 - 02:00 The Pitcher (NL)
02:00 - 03:00 Ran-D (NL)
03:00 - 04:00 Dailucia (NL)
04:00 - 05:00 Beat Providers (NL)
05:00 - 06:00 Bass Modulators (NL)
06:00 - 07:00 Alphaverb (NL)
Hosted by: MC V

CHUCKIE'S FREESTYLE AREA
18:00 - 19:30 Streaver B (NL)
19:30 - 21:00 Chuckie (NL)
21:00 - 22:30 Chuckie VS Afrojack (NL/NL)
22:30 - 00:00 Chuckie VS Rehab (NL/NL)
00:00 - 01:30 Chuckie & Darren Mase (NL/NL)
01:30 - 03:00 Henzel & Disco Nova (NL/NL)
03:00 - 04:00 Chuckie VS Mystery guest (NL/NL)
04:00 - 05:00 Dock 45 (NL)
05:00 - 06:00 Arjen T (NL)

AMMO STORAGE UNIT
TRIPLE VISION - DRUM 'N BASS
18:00 - 19:30 Blue Carme & Jambossa (NL/NL)
19:30 - 21:00 Nicon & Shellshock (NL/NL)
21:00 - 22:30 Harsh & Pamb (NL/NL)
22:30 - 00:00 Dreazz & Benino Syndrome (NL/NL)

TRIPLE VISION - HARDTECHNO
00:00 - 01:00 Sorce & Formula G (NL/NL)
01:00 - 02:00 DJ Bold (DE)
02:00 - 03:00 Mike Drama (NL)
03:00 - 04:00 Lukas & Fernanda Martins (ES/BRAZIL)
04:00 - 05:00 Lexis (SLOVENIA)
05:00 - 06:00 HardtraX & Jackhamma (DE/DE)
Hosted by: MC Dart (NL)

knolselderij

Wijs gebruiker
05:00 - 07:00 Noize Suppressor Mash up with Noize Suppressor, Mad Dog & Amnesys

het laatste beetje energie wat er nog is er uit stampen

Lauu

Badass junkie
17:00 - 18:45 Pavo [NL]
18:45 - 19:30 Luna (NL)
19:30 - 20:45 Vince (NL)
20:45 - 21:45 Leviathan (NL)
22:15 - 00:00 Noisecontrollers (NL) or 23:00 - 00:00 Dana (NL)
00:00 - 01:00 Demoniak (BE)
01:00 - 01:30 Transfarmers LIVE (NL)
01:30 - 02:30 Fenix (NL)
02:30 - 03:30 Coone (BE)
03:30 - 04:30 Ruthless (NL)
04:30 - 05:00 Mad Dog (IT)
05:30 - 06:30 Stormtrooper (AT)

eindigen met Industrial...kan niet beter :grin:

Lauu

Badass junkie
knolselderij zei:
ga je ns gauw schamen, jump en french tek is voor belgen

zijn genoeg nederlanders die het ook maken...Heb liever Jump & French Tek van nu dan de nichterige Hardstyle van nu...zelfde met Mainstream Hardcore...hoe snel het niveau daalt in dat genre...tering

het wordt zoiezo genieten voor mij bij de Jump/French Tek :grin:

Elohtibbar

Badass junkie
Lauu zei:
knolselderij zei:

zijn genoeg nederlanders die het ook maken...Heb liever Jump & French Tek van nu dan de nichterige Hardstyle van nu...zelfde met Mainstream Hardcore...hoe snel het niveau daalt in dat genre...tering

Hardstyle is lange tijd bergafwaarts gegaan, maar er zijn nu weer een paar vernieuwende artiesten bezig. O.a. Crypsis, Noisecontrollers inderdaad, The Machine, Luna, Zatox is weer lekker en snoeihard bezig, zelfs Frontliner heeft een paar superrauwe nummers gemaakt de afgelopen tijd (hoewel ik normaal geen fan van hem ben). Ik voorspel een heropleving van de reversed bass, begonnen bij Summer of hardstyle van Headhunterz en The Prophet.
Er zijn zat mensen die de blije, simpele melodieën spuugzat zijn, en ook flink wat producers. Het komt echt wel weer goed. :)

hersenspinsel

Bewuste gebruiker
Rabbithole zei:
Lauu zei:
knolselderij zei:

Hardstyle is lange tijd bergafwaarts gegaan, maar er zijn nu weer een paar vernieuwende artiesten bezig. O.a. Crypsis, Noisecontrollers inderdaad, The Machine, Luna, Zatox is weer lekker en snoeihard bezig, zelfs Frontliner heeft een paar superrauwe nummers gemaakt de afgelopen tijd (hoewel ik normaal geen fan van hem ben). Ik voorspel een heropleving van de reversed bass, begonnen bij Summer of hardstyle van Headhunterz en The Prophet.
Er zijn zat mensen die de blije, simpele melodieën spuugzat zijn, en ook flink wat producers. Het komt echt wel weer goed. :)

Ik moet zeggen dat ik liever naar die ''simele medodieen'' luister dan naar bijv. Summer of hardstyle of nummers gecomponeerd door luna, ook live draait hij echt bagger :confused: Mja tis natuurlijk maar net wat je aanspreekt..

Snap de stap van early hardstyle naar jump/french tek niet echt..

Lauu

Badass junkie
hersenspinsel zei:
Snap de stap van early hardstyle naar jump/french tek niet echt..

moet er persee een stap zijn? ik hou van ontiegelijk veel genres...sommige zijn totaal anders dan de andere en hebben daardoor niks te maken met elkaar te maken...maar toch vind ik die beide genres prima om naar de luisteren :)

ik ging van early hardstyle >> early hardcore/rave >> Jump/french tek :grin: daartussen veel andere genres :)

Marcell`

Belezen gebruiker
hersenspinsel zei:
[Ik moet zeggen dat ik liever naar die ''simele medodieen'' luister dan naar bijv. Summer of hardstyle

Wil je zeggen dat Summer of Hardstyle geen simpele melody heeft? :tearsofjoy:

Aan de ene kant is het wel een geinig nummertje, maar aan de andere kant vind ik het maar een schrale rip-off van Zenith & Avex - Scream.

Lauu

Badass junkie
knolselderij zei:
wopwop MDMA binnen PEP binnen, morgen ff bier halen en ik heb n vet feestje, mijn god ik heb zin om loessoe te gaan

Idd de pep is binnen...nu capsules kristallen aan het maken voor vrienden en nogwat pillen liggen voor vrienden...en morgen bier halen voor in de bus :grin:

ik alleen aan de peppert & bier een keer...kanker zin an :rock:

Marcell`

Belezen gebruiker
Wát een feest!!

Van 5 tot 12 volle bak bij Hangar 1 gestaan, gruwelijke early hardstyle :rock: !

Vervolgens lekker rondjes gelopen met een maat van me. Beetje bij Techno en drum'n Bass en weetikhet gekeken!

Ook was Chuckie's area stiekem best wel vet. Leuke afwisseling, dat house! Net toen mijn pil begon in te werken draaide Chuckie een remix van een van mijn favoriete nummers; Underworld - Born Slippy. Perfecte timing! :grin:

Was mijn derde Q-Base, ik kan niet zeggen dat deze editie beter of slechter was dan de vorige twee... Alle Q-base edities zijn gewoon zwaar koning! :rock:

Lauu

Badass junkie
Mijn 6de keer...Dit jaar was helaas niet beter dan de vorige jaren...

De Early Hardstyle zoals Marcel zegt waren echt meesterlijk :grin: Isaac, Pavo, Dana & Luna gingen lekker door :rock:

De Early Hardcore was ook geweldig met de mix & scratch master Dj Vince & Acidcore pioneer Leviathan...wat ging dat lekker en de acid lekker spacend :rock:

De nieuwere hardstyle was ook redelijk te doen...wat ik niet had verwacht...A-Lusion wist toch een lekkere set neer te zetten in de Scantraxx bunker :) En Noisecontrollers waren mijn favoriet wat een fucking geniale set van hun altijd :hearteyes: The Prophet & Zany gingen ook wel lekker door in de Hangar :)

De jump viel helaas wat tegen met Demoniak...die hardstyle draaide in de jump area...Fenix maakte dat wel weer goed met wat lekkere harde jump kicks en melodietjes :grin:

Drum & Bass/Jungle area was ook gruwelijk :grin: En de Industrial aan het einde met Stormtrooper was echt ziekelijk hard en industrieel...een perfect einde van de lange dag/nacht/ochtend :grin:

De speed die ik had geregeld was ook achterlijk goed...maar helaas was het envelopje uit mijn zak gevallen ergens tijdens het hard gaan die nacht...godverdomme :angry: ...gellukig kwam ik de nacht wel door met wat ik op had... :)

knolselderij

Wijs gebruiker
kheb me wat af liggen stuiteren daar, alleen tog bij meerdere dj's daai foutjes gehoord

alleen kut sta ik te pissen wil ik mn mdma uit mn beurs halen, pakt security me bij mn schouder. heb het zakje snel nog snel weg kunnen gooien in die pisbak. 2 seconde later en ik zat op t politie bureau.

ik vond de controlle dit jaar zowieso vele male grover als vorig jaar.
dit jaar was mn 2e Q-base, twas wel vet maar kheb t nu wel weer gezien met Q-base.

Bovenaan