knolselderij zei:early is vroeg , ik wil alleen meeten als iedereen al totaal niet meer nuchter is:P
True, smiddags ben ik nog wel nuchter
Rond een uur of 4 ergens bij de Drum'n Bass ofzo?

knolselderij zei:early is vroeg , ik wil alleen meeten als iedereen al totaal niet meer nuchter is:P

Lauu zei:dat is prima vind ik4uur bij de DnB
![]()
maarja als iedereen naar de klote is dan heb je meestal geen zin meer of ben je zo wazig dat je het gewoon vergeet :P dat heb ik iig soms
knolselderij zei:Lauu zei:dat is prima vind ik4uur bij de DnB
![]()
maarja als iedereen naar de klote is dan heb je meestal geen zin meer of ben je zo wazig dat je het gewoon vergeet :P dat heb ik iig soms
dat klopt jaa, ik zal het proberen 4 uur DnB. IEDEREEN n gele hoed op anders herken ik jullie niet
Lauu zei:knolselderij zei:Lauu zei:dat is prima vind ik4uur bij de DnB
![]()
dat klopt jaa, ik zal het proberen 4 uur DnB. IEDEREEN n gele hoed op anders herken ik jullie niet
net of je ons dan ziet als jij hallucineerd dat iedereen een gele hoed op heeft:P
Lauu zei:early hardstyle vind ik bestdaar sta ik toch wel
![]()
Lauu zei:early hardstyle vind ik bestdaar sta ik toch wel
![]()
Rabbithole zei:Lauu zei:early hardstyle vind ik bestdaar sta ik toch wel
![]()
Hmm denk dat ik je wel herken! Jij mij niet alleen, heb hier nog nooit foto's op gezet. :P Maar je ziet natuurlijk wel direct dat ik een mede-Leidenaar ben!![]()
Lauu zei:Rabbithole zei:Lauu zei:early hardstyle vind ik bestdaar sta ik toch wel
![]()
Hmm denk dat ik je wel herken! Jij mij niet alleen, heb hier nog nooit foto's op gezet. :P Maar je ziet natuurlijk wel direct dat ik een mede-Leidenaar ben!![]()
Mede Leienaar? had ik niet verwacht hier :P Als je mij herkent dan is het toch al goed? ik sta altijd links vooraan![]()

Rabbithole zei:als ik jou herken komt het inderdaad al goed, je weet toch hopelijk wel dat ik van het vrouwelijk geslacht ben? :P Anders sta je misschien een beetje raar te kijken, als je een stoere vent verwacht.
Lauu zei:Rabbithole zei:als ik jou herken komt het inderdaad al goed, je weet toch hopelijk wel dat ik van het vrouwelijk geslacht ben? :P Anders sta je misschien een beetje raar te kijken, als je een stoere vent verwacht.
liever een mooie vrouw dan een stoere vent eerlijk gezegd![]()
we zien elkaar(Athans jij ziet mij) dan wel links vooraan bij de early hardstyle![]()
echt fuuuucking zin an![]()
Heb ik met m'n wause hoofd weleens gedaanknolselderij zei:ik vraag gewoon aan iedereen die dr als n marcel uit ziet of ie marcel heet

Lauu zei:Rabbithole zei:als ik jou herken komt het inderdaad al goed, je weet toch hopelijk wel dat ik van het vrouwelijk geslacht ben? :P Anders sta je misschien een beetje raar te kijken, als je een stoere vent verwacht.
liever een mooie vrouw dan een stoere vent eerlijk gezegd![]()
we zien elkaar(Athans jij ziet mij) dan wel links vooraan bij de early hardstyle![]()
echt fuuuucking zin an![]()
Ahh, wat lief van je! Jij hebt ook een indrukwekkende voornaam, de volledige uiteraard.Deranged zei:Alle vrouwen die een voornaam hebben als jij zijn toch mooi?
knolselderij zei:ga je ns gauw schamen, jump en french tek is voor belgen
Lauu zei:knolselderij zei:ga je ns gauw schamen, jump en french tek is voor belgen
zijn genoeg nederlanders die het ook maken...Heb liever Jump & French Tek van nu dan de nichterige Hardstyle van nu...zelfde met Mainstream Hardcore...hoe snel het niveau daalt in dat genre...tering
het wordt zoiezo genieten voor mij bij de Jump/French Tek![]()
Rabbithole zei:Lauu zei:knolselderij zei:ga je ns gauw schamen, jump en french tek is voor belgen
zijn genoeg nederlanders die het ook maken...Heb liever Jump & French Tek van nu dan de nichterige Hardstyle van nu...zelfde met Mainstream Hardcore...hoe snel het niveau daalt in dat genre...tering
het wordt zoiezo genieten voor mij bij de Jump/French Tek![]()
Hardstyle is lange tijd bergafwaarts gegaan, maar er zijn nu weer een paar vernieuwende artiesten bezig. O.a. Crypsis, Noisecontrollers inderdaad, The Machine, Luna, Zatox is weer lekker en snoeihard bezig, zelfs Frontliner heeft een paar superrauwe nummers gemaakt de afgelopen tijd (hoewel ik normaal geen fan van hem ben). Ik voorspel een heropleving van de reversed bass, begonnen bij Summer of hardstyle van Headhunterz en The Prophet.
Er zijn zat mensen die de blije, simpele melodieën spuugzat zijn, en ook flink wat producers. Het komt echt wel weer goed.![]()
hersenspinsel zei:Snap de stap van early hardstyle naar jump/french tek niet echt..
hersenspinsel zei:[Ik moet zeggen dat ik liever naar die ''simele medodieen'' luister dan naar bijv. Summer of hardstyle
Lauu zei:ik ging van early hardstyle >> early hardcore/rave >> Jump/french tekdaartussen veel andere genres
![]()

knolselderij zei:wopwop MDMA binnen PEP binnen, morgen ff bier halen en ik heb n vet feestje, mijn god ik heb zin om loessoe te gaan

had eigenlijk wel een andere reactie van jou verwacht :PImmo zei:Zo het was een leuk feestje, zeker voor herhaling vatbaar.
Ik niet. Het enthousiasme spat er vanaf.Chris Pontius zei:had eigenlijk wel een andere reactie van jou verwacht :PImmo zei:Zo het was een leuk feestje, zeker voor herhaling vatbaar.
!