Put lsd serotine uit net als MDMA?

Diablo69

Bewuste gebruiker
Hallo kenners,

Wie van jullie weet of LSD je serotine uitput net als MDMA? Reden dat ik dit vraag is omdat ik bijna vakantie heb en met 1 vriendin heb afgesproken om LSD voor het eerst te doen (tripsitten aanwezig ) en met een andere vriendin een week later mdma.
Groetjes !

Diablo69

Bewuste gebruiker
Nee, LSD put je serotonine niet uit. Als het je eerste keer LSD wordt, zou ik wel rekening houden met het verwerken van de indrukken. Een week erna M doen, kan dan wel wat heftig zijn.

Veel plezier!
Bedankt voor de snelle reactie!! Jaa inderdaad ,,als ik dan nog van de kaart ben sla ik de mdma date even over. Moet wel leuk blijven :)

witte270

Bewuste gebruiker
Nee, LSD put je serotonine niet uit. Als het je eerste keer LSD wordt, zou ik wel rekening houden met het verwerken van de indrukken. Een week erna M doen, kan dan wel wat heftig zijn.

Veel plezier!

Ik heb dit dus gedaan een jaar geleden en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik het vond tegenvallen. Dus een zondag LSD (300 ug) en de zondag erna pilletje van 196 mg. Die pillen werkte gewoon niet als in er gebeurde niks. Wel een dinsdag dip helaas

Chillax

Bewuste gebruiker
Ik heb dit dus gedaan een jaar geleden en uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik het vond tegenvallen. Dus een zondag LSD (300 ug) en de zondag erna pilletje van 196 mg. Die pillen werkte gewoon niet als in er gebeurde niks. Wel een dinsdag dip helaas

Toch kun je hier nog niet echt een conclusie uit trekken. Het kan zijn dat je serotonine receptoren wat ongevoeliger zijn geworden, maar ik acht die kans niet zo groot. Het wordt ook wel vaker na elkaar gebruikt om meerdaagse festivals.

Ik heb wel vaker gehad dat XTC (MDMA) niet werkte, zelfs met grote pauze en zelfs de eerste keer. Het valt gewoon iedere keer anders en dat heeft te maken met tal van factoren. Ik acht de kans groter dat het niet aan de LSD lag dan wel.

witte270

Bewuste gebruiker
Toch kun je hier nog niet echt een conclusie uit trekken. Het kan zijn dat je serotonine receptoren wat ongevoeliger zijn geworden, maar ik acht die kans niet zo groot. Het wordt ook wel vaker na elkaar gebruikt om meerdaagse festivals.

Ik heb wel vaker gehad dat XTC (MDMA) niet werkte, zelfs met grote pauze en zelfs de eerste keer. Het valt gewoon iedere keer anders en dat heeft te maken met tal van factoren. Ik acht de kans groter dat het niet aan de LSD lag dan wel.

Zou best kunnen dat het inderdaad gewoon niet werkte wat jammer was. Er zat een jaar tussen het laatste MDMA gebruik. Rare was dat mijn vriendin (doe nog nooit MDMA heeft gebruikt) precies hetzelfde had, ook zij had de week ervoor LSD gebruikt

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Rare was dat mijn vriendin (doe nog nooit MDMA heeft gebruikt) precies hetzelfde had, ook zij had de week ervoor LSD gebruikt

Ik heb nog mensen gekende die de eerste keer MDMA veel minder voelden dan de 2de keer dus sluit nog niet uit dat het door LSD komt.

Chillax

Bewuste gebruiker
Ik voelde het echte MDMA pas de derde keer :) waren de pillen wel getest? Dat kan het ook nog zijn

L

Lid 147679

Gast
Wat je wel kan hebben is dat bij een candyflip (mdma en lsd samen ) de dip veel heftiger is en toch bijna drie tot vijf dagen kan duren. Ik heb dit zelf ervaren en nadien gelezen dat dit vaak voorkomend is. Misschien wel standaard , ik hoor het graag van anderen of zij dit ook zo beleven?

Laatst bewerkt door een moderator:

witte270

Bewuste gebruiker
Wat je wel kan hebben is dat bij een candyflip (mdma en lsd samen ) de dip veel heftiger is en toch bijna drie tot vijf dagen kan duren. Ik heb dit zelf ervaren en nadien gelezen dat dit vaak voorkomend is. Misschien wel standaard , ik hoor het graag van anderen of zij dit ook zo beleven?

Hoe was de dip hiervan? Ben best benieuwd aangezien dit als een van de eerste op mijn lijstje staat.

Ik heb een keer een dip gehad na drie pillen xtc en "natuurlijke" xtc (die naar mijn idee niet werkten). De dip was hel, vier dagen soms het gevoel alsof ik niks kon en voelde me heel futloos en zwaar waardeloos.

Chillax

Bewuste gebruiker
Hoe was de dip hiervan? Ben best benieuwd aangezien dit als een van de eerste op mijn lijstje staat.

Ik heb een keer een dip gehad na drie pillen xtc en "natuurlijke" xtc (die naar mijn idee niet werkten). De dip was hel, vier dagen soms het gevoel alsof ik niks kon en voelde me heel futloos en zwaar waardeloos.

"Natuurlijke XTC"?

witte270

Bewuste gebruiker
"Natuurlijke XTC"?

Ja niet lachen maar ik heb dus een keer NITRO X gekregen bij een internet bestelling, zogenaamde natuurlijke XTC die op basis van kruiden het effect van MDMA most nabootsen. Nou echt niet, wat een zooi zeg ben er alleen maar van over mijn hier gegaan.

Drugslab heeft er een keer een video over gemaakt. Maar bespaar jezelf de moeite de stof is het niet waard.

Bovenaan