• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

pure joint 8.30 uur

lot

Badass junkie
het is alweer een tijdje geleje maar k schrijf hem toch ff want het heeft voor mij een groot verschil gemaakt met betrekking tot drugs.

het was donderdag ochtend half negen, ik had het eerste uur vrij en ik wilde wel is een pure smoken maar niet alleen dus ik vraag M of ie mee ging naja goed wij samen wat smoken, merkte nietzo goed hoeveel we inhaleerden en vonden alles wel grappig.

toen we terug naar school liepen begon ik het te merken:
mn blikveld werd heel klein,mond super droog, alles leek een eeuwigheid te duren ik dacht niet na over wat ik deed het leek alsof ik mezelf niet meer was maar vanaf een afstandje naar me stond te kijken, ik dacht het gaat zo wel over, ik kwam op school bij een vriendin maar die moes ff weg ik werd gek ik MOEST bij iemand zijn.

ik raakte een beetje in paniek en ben de toiletten ingelopen in de spiegel gekeken, ik schrok me kapot!!! ik was lijkbleek en zag er niet uit! me haar hing sluik langs me gezicht, het leek net of ik elk moment dood kon gaan..

uiteindelijk kon ik de moed opbrengen in de kantine te gaan zitten,
om de minuut ongv. keek ik op mn horloge het leek wel uren.
uiteindelijk naar de les heb er eigk niks van mee gekregen het enige wat ik me nog kan herinneren is dat die vrouw zei: Lotte doe je jas uit.
de rest van de les heb ik geslapen..

na die les hadden we pauze een vriendin van me heeft me heel goed geholpen en me rustig gehouden en is gewoon tegen me gaan praten en bleef praten zodat ik er met me hoofd bij bleef.. Na die pauze ging alles gelukkig weer goed en heb ik gezegd ik doe NOOIT meer drugs.

daarna nog 1x gesmoked maar hoef het nu allemaal niet meer

heel enge ervaring was dat!

HDA

Bewuste gebruiker
Dat overkwam me ook altijd, en ik hoefde écht niet veel in te draaien... Paniekaanvallen, verhoogd hartritme, ...
Hier paste slechts één conclusie bij : kappen met die hap ! (en dat heb ik dan ook maar gedaan) :grin:

Ik ben op weg naar een ascetisch leven, mensen... Nu enkel nog koffie en tabak kicken en ik ben van alles af ! :P

spacekonijn

Badass junkie
je kan aardig paranoia worden van wiet en jezelf dingen wijs gaan maken die helemaal niet aan de orde zijn.

de kunst is om jezelf gewoon ff wakker te schudden als je angstig word...

lot

Badass junkie
spacekonijn zei:
je kan aardig paranoia worden van wiet en jezelf dingen wijs gaan maken die helemaal niet aan de orde zijn.

de kunst is om jezelf gewoon ff wakker te schudden als je angstig word...

jah die vriendin heeft helemaal op me inepraat enzo en gezegd van ja je kan niet bad gaan van wiet je kan niet gek worden, so wake up doe rustig aan en bedenk je dat alles goed gaat..
enz. en toen ging het wel weer

BacingsPen

Badass junkie
lot zei:
het is alweer een tijdje geleje maar k schrijf hem toch ff want het heeft voor mij een groot verschil gemaakt met betrekking tot drugs.

het was donderdag ochtend half negen, ik had het eerste uur vrij en ik wilde wel is een pure smoken maar niet alleen dus ik vraag M of ie mee ging naja goed wij samen wat smoken, merkte nietzo goed hoeveel we inhaleerden en vonden alles wel grappig.

mn blikveld werd heel klein,mond super droog, alles leek een eeuwigheid te duren ik dacht niet na over wat ik deed het leek alsof ik mezelf niet meer was maar vanaf een afstandje naar me stond te kijken, ik dacht het gaat zo wel over, ik kwam op school bij een vriendin maar die moes ff weg ik werd gek ik MOEST bij iemand zijn.

ik raakte een beetje in paniek en ben de toiletten ingelopen in de spiegel gekeken, ik schrok me kapot!!! ik was lijkbleek en zag er niet uit! me haar hing sluik langs me gezicht, het leek net of ik elk moment dood kon gaan..

uiteindelijk naar de les heb er eigk niks van mee gekregen het enige wat ik me nog kan herinneren is dat die vrouw zei: Lotte doe je jas uit.

na die les hadden we pauze een vriendin van me heeft me heel goed geholpen en me rustig gehouden en is gewoon tegen me gaan praten en bleef praten zodat ik er met me hoofd bij bleef.. Na die pauze ging alles gelukkig weer goed en heb ik gezegd ik doe NOOIT meer drugs.

Begrijp ik goed dat je smorgens had geblowd?
Begrijp ik goed dat je vrijwel direct na het smoken naar school bent gegaan?
Begrijp ik goed dat je een tijdje alleen hebt moeten doorbrengen zonder dat je tegen een vriend of vriendin kon aanpraten?

lot

Badass junkie
SpacingBen zei:
lot zei:

Begrijp ik goed dat je vrijwel DIRECT na het smoken naar school bent gegaan?
Begrijp ik goed dat je een tijdje alleen hebt moeten doorbrengen zonder dat je tegen een vriend of vriendin kon aanpraten?

jah je begrijpt het helemaal goed

BacingsPen

Badass junkie
lot zei:
SpacingBen zei:
lot zei:

Begrijp ik goed dat je vrijwel DIRECT na het smoken naar school bent gegaan?

jah je begrijpt het helemaal goed

Dan begrijp ik zeker dat het ontzettend kut was haha...
Ik heb het nooit zo erg gehad als jij nu beschrijft, maar op deze manier vraag er natuurlijk ook een beetje om :sunglasses:

Ik blow nu toch al een tijdje, maar smorgens een joint roken VOORDAT ik naar school ga, en dan ook nog eens in mijn eentje?
Dat zal ik echt niet meer zo snel doen :P
(je moet die joint sowiesie ff een uurtje kunnen laten inslaan voor je naar school gaan, als dat uberhaubt al acceptabel is :P)

Maja, mijn 'oplossing' voor dit 'probleempje' heeft uiteindelijk wel voor een dure verslaving gezorgd, maja das weer een ander verhaal :P

lot

Badass junkie
Dan begrijp ik zeker dat het ontzettend kut was haha...
Ik heb het nooit zo erg gehad als jij nu beschrijft, maar op deze manier vraag er natuurlijk ook een beetje om

Ik blow nu toch al een tijdje, maar smorgens een joint roken VOORDAT ik naar school ga, en dan ook nog eens in mijn eentje?
Dat zal ik echt niet meer zo snel doen

Maja, mijn 'oplossing' voor dit 'probleempje' heeft uiteindelijk wel voor een dure verslaving gezorgd, maja das weer een ander verhaal

ik heb hem niet in mn eentje geblowd hoor!!
haha totdat we op school kwamen waren M en ik samen maar hij werd gebeld door een vriendin van m dus ging daar heen..

FlipMeister

Bewuste gebruiker
Als ik 1e uur vrij heb en ik heb wat wiet dan smoke ik ook wel voor school... is zo masterlijk om te zien. Die vent zit zich vet druk te maken over het feit dak me huiswerk niet afheb. Maar dan kan het me echt ALLEMAAL aan me reet roesten.. Zo mooi...!

A

Anonymous

Gast
Bij mij helpt wiet mij bij school. Als ik nuchter ben lul ik iedereen oren van hun kop en als ik stoned ben ben ik stil en ga ik rustig werken.

Ook iets grappigs: Bij een creatieve opdracht had ik een acht, was het op 1 na hoogste cijfer. Ik was knijterstoned en de rest van de klas was nuchter.

spacekonijn

Badass junkie
^ik heb precies hetzelfde , nuchter ben k echt alleen maar aan t ouwehoeren en grappig bezig omdat t me allemaal niet interesseert.

stoned ga k of supergeconcentreerd aan t werk of k ga tekenen.

ja en af en toe echt non stop lachkicks maargoed dan ga k gewoon t lokaal uit ofzo hehe iedereen weet toch al dat ik blow( incl leraren ) dus daar hoef k gelukkig geen geheim van te maken :mrgreen:

BacingsPen

Badass junkie
^^ hahaha, ckrs flex! :grin: Zo zou ik blijven zitten in de 4e van de havo... Had de hoop al opgegeven en school werd als maar saaier... Tot ik ontdekte dat smorgens vroeg een stukje spacecake wonderen kon doen :sunglasses: Ben door die positieve ervaring wel van een weekend-gebruiker een altijd-gebruiker geworden maar de vraag is of dat nou zo'n groot probleem is? :beer:

Ineens was zelfs GESCHIEDENIS interessant... En inderdaad, ook ik werd er meestal bloedserieus van en ging keurig netjes aan het werk :sunglasses:

@ lot, dacht al dat je die zin verkeerd zou opvatten, maar wist niet hoe ik het kort kon zeggen: Met z'n 2en een joint roken om vervolgens in je eentje in de klas te gaan zitten... Dat is nog een raardere zin want in de klas ben je nooit alleen, maar wat ik bedoelde is dat je dan dus ff niet in die klas met een leraar waar dan bijvoorbeeld geschiedenis gegeven wordt met een vriendin kan praten! Want, die zat dan dus niet (naast je) in de klas...

Die korte zin was dus om die hele lap tekst van hier boven te voorkomen :smoke: Hoopte dat je wel snapte wat ik bedoelde hehe maja...

Naja, anyway, smorgens een joint roken, dat gaat sowieso anders vallen dan normaal... Niet chillen nadat je die joint hebt gerookt is zeker niet leuk als een joint anders valt dan normaal... En dan als klap op de vuurpijl is het al helemaal een ramp als je dan super stoned naar SCHOOL moet en dan ook nog eens NIET met iemand kan praten die je gerust kan stellen...

Het is wel een goed idee als je graag slechte ervaringen met blowen wilt hebben :grin:

Zo zou ik mensen die willen stoppen met roken willen aanraden eens om 4 uur snachts de wekker te zetten, om vervolgens een sigaar te gaan roken, en dan over je longen :sunglasses:

Of je moet het prettig vinden om daarna bevend op de grond te liggen, dan heb je er een extra verslaving bij :grin:

BacingsPen

Badass junkie
spacekonijn zei:
^ik heb precies hetzelfde , nuchter ben k echt alleen maar aan t ouwehoeren en grappig bezig omdat t me allemaal niet interesseert.

stoned ga k of supergeconcentreerd aan t werk of k ga tekenen.

ja en af en toe echt non stop lachkicks maargoed dan ga k gewoon t lokaal uit ofzo hehe iedereen weet toch al dat ik blow( incl leraren ) dus daar hoef k gelukkig geen geheim van te maken :mrgreen:

Je leraren weten het ook?! :openmouth:

Dat zou ik hier dus niet moeten proberen te vertellen... Ik heb een lerares en die heeft het over een wietsigaretje dat net zo slecht is als harddrugs :confused:

Naja, EN wiet is tegenwoordig volgens de wetenschappers al harddrugs, MAAR het is dus zeker niet zo slecht als bijv. XTC

lot

Badass junkie
heb er in ieder geval wel van geleerd...
en tsjah een blowtje smorgens vroeg luste ik wel ja..
maar dit was de eerste keer ook dat ik een pure rookte..
dus dat kon zoieso niet goed gaan had het kunnen weeten maarja

A

Anonymous

Gast
Mijn leraren wisten er ook van. Ik legde het helemaal uit en onder de voorwaarde dat school er niet onder zou lijden was het geen probleem :stoned:
Mijn eerste pure joint beviel me wel hoor. Je hoeft er niet van uit te gaan dat bij elke 'eerste keer' het fout gaat.

minn

Badass junkie
HDA zei:
Ik ben op weg naar een ascetisch leven, mensen... Nu enkel nog koffie en tabak kicken en ik ben van alles af ! :P

heel goed :mrgreen:
veel succes :)

maar eff op lot dr verhaal,
heb dit alleen als k vet stoned ben, maar als t opkomt probeer ik t positieve ervan te zien, blijf goed drinken en k voel me super :grin:
maar school vindk gewoonweg kut om daar stoned te zitten
voel me dan niet op mn gemak en begin te shaken alsk weet nietwat

Freaky high

Bewuste gebruiker
wat grappig :mrgreen: heb 1 keer slechte ervaring gehad met wiet maar dat was ook al. heb nooit gezegd dat ik stop met drugs, wrm moet je nou stoppen door 1 slechte ervaring, en van 1 pure joint word je toch niet paranoia? of kan dit? ik blow soms wel 3 pure joints achter elkaar :confused:

lot

Badass junkie
minn zei:
HDA zei:

heel goed :mrgreen:
veel succes :)

maar eff op lot dr verhaal,
heb dit alleen als k vet stoned ben, maar als t opkomt probeer ik t positieve ervan te zien, blijf goed drinken en k voel me super :grin:
maar school vindk gewoonweg kut om daar stoned te zitten
voel me dan niet op mn gemak en begin te shaken alsk weet nietwat

op school vind ik het heeel chill.. ik heb een beetje n concentratie probleem en als k stoned ben kan ik me veeeel beter concentreren..
en als k bad ga denk ik ook altijd bij me zelf nee helemaal nie je gaat niet bad en dan gaat het wel weer maar hier hielp dat echt niet

Jadi

Bewuste gebruiker
herken dit verhaal van de TS wel, jah.
ik had toen uit een puurpijpje lopen hijsen en stond te trillen op mijn benen :( ik had toen wiskunde en was te laat, zag ik iedereen uit mijn klas me verschrikkelijk aankijken, beetje gniffelend want had rode bolle ogen. dus moest om een telaatbriefje en werdt helemaal gek! ik heb toen dat uur gespijbelt :rolleyes:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ik heb nog nooit een pure gerookt, wat is prcies het verschil dan? ik weet dat zo een gevoel moeilijk te omschrijven is maar wat is het verschil met een " normale joint " :stoned: :stoned:

BacingsPen

Badass junkie
need^weed zei:
ik heb nog nooit een pure gerookt, wat is prcies het verschil dan? ik weet dat zo een gevoel moeilijk te omschrijven is maar wat is het verschil met een " normale joint " :stoned: :stoned:

Het effect dat je krjigt is 'zuiverder' en 'eerlijker'... En ik blijf altijd wat langer knetter, en de behoefte naar een nieuwe joint is wat minder dan wannneer je met tabak rookt...

dat is toch wel hoe ik het zo kort mogelijk zou beschrijven :)

Jeller

Badass junkie
SpacingBen zei:
lot zei:

Begrijp ik goed dat je vrijwel direct na het smoken naar school bent gegaan?
is dat zo'n zonde?

Bovenaan