Ja die beelden die je ziet zijn makkelijk te verklaren.. Dit is gewoon een half slaap/half wakker toestand.. Als ik in slaap wil vallen heb ik dit soms ook wel eens, dat ik mn ogen dicht en open heb tegelijk lijkt het dan wel.. Volgens mij heel normaal. Dromen dient om hetgeen wat je hebt meegemaakt in de dag te verwerken. Waren die beelden dan in overeenstemming met dingen die je toen recentelijk had meegemaakt? Je moet ook niet te gauw denken dat je in een psychose zit hoor

Die gedachte alleen al kan je gek maken.. je gaat jezelf obeserven als nooit tevoren.., en daardoor ontdek je altijd wel dingen die je niet 'normaal' acht, maar dat zijn ze eigelijk wel, je lette er vroeger alleen niet op.. Doe gewoon wat je normaal zou doen en zet het van je af, als je echt in een psychose zit is het nog wel een stapje heftiger, dat kan ik je verzekeren!

Dit is meer een uitgeputte geest die wat rust nodig heeft!
En dat angstig wakkerworden is gewoon omdat je in je je in je onderbewustzijn tijdens je slaap ook al angstig voelde, waarschijnlijk heeft dit je dan wakker gemaakt. Misschien had je (onbewust) een slechte droom ofzo.. kan gebeuren!