Hallo,ik heb een psychoafectieve afwijking en en ben toen ik 20 was psychotisch geworden mede door te veel drugs te gebruiken,dat heeft vier maanden geduurt en ben er voor opgenomen geweest.Nu gaat het heel goed al gebruik ik wel veel medicijnen om te zorgen dat ik niet terug val in een psychose en/of depressief raak.Ik gebruik 200 mg clozapine,20 mg citalopram,1000 mg lithiumcarbonaat en 40 mg oxazepam per dag.De dosis is de afgelopen tien jaar wel een stuk gedaalt maar ik voel me wel veel moe.Nu ben ik op zoek naar een middel om me wat fitter te voelen maar niet de werking van de clozapine verminderd zoals sintjanskruid.
Smartdrugs,kolanoot,cafeine,guarana,fatburners,taurine zouden slecht zijn.Hoewel kolanoot voor mijn gevoel een hele goede uitwerking heeft schijnt het dat je er toch psychotisch van zou kunnen worden.
Ik ben opzoek naar een middel dat mijn cocentratie verhoogt en/of lichamelijk energie geeft.
Als iemand een goed idee heeft zou dat mij ontzettend kunnen helpen!
Alvast bedankt voor alle reacties.
Smartdrugs,kolanoot,cafeine,guarana,fatburners,taurine zouden slecht zijn.Hoewel kolanoot voor mijn gevoel een hele goede uitwerking heeft schijnt het dat je er toch psychotisch van zou kunnen worden.
Ik ben opzoek naar een middel dat mijn cocentratie verhoogt en/of lichamelijk energie geeft.
Als iemand een goed idee heeft zou dat mij ontzettend kunnen helpen!
Alvast bedankt voor alle reacties.