psilocybine snuiven

Snowseals

Experimenterende gebruiker
ik heb vraagje als je paddo's laat drogen kan je dan alleen de stof psilocybine over houwen? en dat dan in poeder voor maken?

bedoel dat je het ook zou kunnen snuiven of slikken, want 90% van de paddo is vocht, maar ik ken niks vinden op internet over een manier om alleen de stof over te houwen?

hebben mensen hier ervaring mee? of weet iemand of het kan?

alvast bedankt

KoxBox

Badass junkie
Snowseals zei:
ik heb vraagje als je paddo's laat drogen kan je dan alleen de stof psilocybine over houwen? en dat dan in poeder voor maken?

bedoel dat je het ook zou kunnen snuiven of slikken, want 90% van de paddo is vocht, maar ik ken niks vinden op internet over een manier om alleen de stof over te houwen?

alvast bedankt

:tearsofjoy:

donaldduck

Belezen gebruiker
90% van gedroogde paddos is geen vocht hoor :tearsofjoy:
Je kan psilocybine vast wel extraheren uit paddos of je dat kan snuiven weet ik niet.
Je kan wel gedroogde paddos vermalen en in een paar caps doen als je het ranzig vind.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Snowseals zei:

alvast bedankt

http://lmgtfy.com/?q=psilocybine+extraheren

Het kan zeker, maar is voor iemand zoals jou af te raden.

Andrew zei:
Psilocybine wordt toch geen poeder jonge

Jawel jonge!( of kristalletjes, wat makkelijk tot poeder kan stampen)

gtedbro

Bewuste gebruiker
Volgens mij zweeft er hier op het forum een topic rond van iemand die paddo's wou kweken in potten om daarna de werkzame stoffen te extraheren en het daarna in capsules te doen. Ben alleen te lui om het voor je op te zoeken.

Bovenaan