Proeverij met xtc

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Hoi!

Ik was benieuwd welke dingen jij echt lekker vind met xtc op! Misschien heb je ook wel aparte dingen die je lekker vind dus kom maar op.

Dan kan ik vanavond een proeverij houden🤩

Poederpret

Bewuste gebruiker
Sowieso raketijsjes en perenijsjes, cola en sprite vind ik ook altijd geweldig als ik xtc heb gebruikt. En afentoe lekker een peukie doen, niet te vaak want dan word het ranzig vind ik zelf.

Martinus

Wijs gebruiker
Laatste keer dat ik XTC heb genomen heb ik wiet gerookt en daarna raakte ik zo van de kaart dat ik onder een koude douche terecht kwam.
Die douche was echt geweldig. Ik voelde de temperatuur van het water niet zo erg meer. De sensatie van water over mijn lijf. Oef.

Kijk wel uit. Je hoort wel een verhalen van mensen die oververhit raken van XTC en dood gaan. Dat kan omgekeerd natuurlijk ook als je de prikkels van je lichaam niet goed meer ervaar.

Sowieso raketijsjes en perenijsjes, cola en sprite vind ik ook altijd geweldig als ik xtc heb gebruikt. En afentoe lekker een peukie doen, niet te vaak want dan word het ranzig vind ik zelf.

Perenijsjes idd! 😍😍😍
Je bent een newbie, maar ik mag je nu al 👍😎

Oorsprong van mijn nickname:

En verder eet ik wel graag fruit zoals meloen dan, yoghurt is ook goed te eten. Drankjes zoals Vifit Goedemorgen of Breakers. En lollies natuurlijk! 😍

Poederpret

Bewuste gebruiker
Perenijsjes idd! 😍😍😍
Je bent een newbie, maar ik mag je nu al 👍😎

Oorsprong van mijn nickname:

En verder eet ik wel graag fruit zoals meloen dan, yoghurt is ook goed te eten. Drankjes zoals Vifit Goedemorgen of Breakers. En lollies natuurlijk! 😍
Thanks man! Peren ijsjes zijn gewoon de shit :sunglasses:

Danny0531

Belezen gebruiker
Hoi!

Ik was benieuwd welke dingen jij echt lekker vind met xtc op! Misschien heb je ook wel aparte dingen die je lekker vind dus kom maar op.

Dan kan ik vanavond een proeverij houden🤩
Eet eigenlijk alles gewoon met xtc op en alles smaakt de enige drugs waarmee ik niet kan eten is coke

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Eet eigenlijk alles gewoon met xtc op en alles smaakt de enige drugs waarmee ik niet kan eten is coke
So weird! Met xtc lukt het met te mezelf dwingen een beetje om iets makkelijk weg te krijgen. Met coke op kan ik eigenlijk zo goed als normaal eten alleen smaakt t voor geen meter.
Met speed op krijg ik echt 0,0 weg... Jij met speed?

geflipt

Wijs gebruiker
So weird! Met xtc lukt het met te mezelf dwingen een beetje om iets makkelijk weg te krijgen. Met coke op kan ik eigenlijk zo goed als normaal eten alleen smaakt t voor geen meter.
Met speed op krijg ik echt 0,0 weg... Jij met speed?
Ik ook met speed! Maar dat wist je al. Met mdma in mijn systeem krijg ik nog geen rijstwafels binnen!

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik ook met speed! Maar dat wist je al. Met mdma in mijn systeem krijg ik nog geen rijstwafels binnen!
droge wafels idd niet maar iets van fruit, zuivel en soms zelfs een patatje met mayo gaat met zelfdwang wel oke met xtc. Met speed echt nul, niks, noppes, nada :tearsofjoy:

Jesse Pinkvrouw

Badass junkie
Toen ik net begon met xtc kon ik letterlijk alles eten. Na een festival frikandelbroodje bij het station? No problem! Nu krijg ik echt enkel alleen fruit weg, maar zodra het sap uit dat fruit is word het ook al moeilijk 😂
met speed probeer ik altijd tussendoor wat kleine dingen te eten, zodat eten na die tijd ook niet zo heel lastig is
En als je in een thuis setting bent, tussendoor ff je tandenpoetsen. Dat zorgt ervoor dat je mond niet zo droog is en dan krijg je ook minder wondjes, geld voor speed en xtc

Poederpret

Bewuste gebruiker
Kan helaas niet tegen joints, kotsen gegarandeerd, vind het helemaal niks. Soms wel jammer, als ik zie hoe mensen daarop reageren
Volgens sommigen is een jointje roken in de comedown van xtc de hemel, is wel jammer dat je moet kotsen van wiet dan. Heb je dat altijd met joints of alleen als je x hebt gepakt?

KropSla

Bewuste gebruiker
Emeritus Mod
Tripreporter
Aww beterschap!
Bevroren fruit zoals bosbessen of ananas vind ik zelf wel verrassend lekker op X!

Hardcore_frk

Badass junkie
Speed: all you can eat sushi, no problemo.

Coke: zolang ik de drip heb/de smaak proef, nada. Daarna al snel weer veel (vreetkicks).

MDMA: zodra ik er weer aan denk (wat meestal niet zo snel gebeurt door diverse andere impulsen), met niet teveel problemen. Vaak wel een super droge mond, door het vele roken/blowen. Smaakvol en sappig eten zijn dan een goede speekselactivator.

Bovenaan