Probleem.

A

Anonymous

Gast
Ik heb vannacht mijn tanden hard geknarst, en ik voel van alle kiezen de zenuwen. Die erdoor zijn, ik heb een hulplijn gebelt, en die zeggen me dat ik 125 tot 500 euro moet voorschieten om spoedhulp te krijgen.

Ik heb dat nu niet, vanavond is het mogelijk maar hoe zou ik het mijn ouders moeten vertellen.

Ik stop met drugs voor een lange periode, mijn gebit en gezicht zijn naar de maan. En zo leuk is het allemaal niet meer.

J0rrit

Badass junkie
ehm kd8 dat je ouders wiste dat je pille deed? en andrs ja dan zou k t ze niet vertelle maar van iemand andrs die je kent geld lenen. Je broer of zus ofzo als je die hebt?

caatje

Badass junkie
das kut voor je zeg. Kzou niet weten wat je eraan kan doen. Kan je alleen veel succes wensen

dallandra

Wijs gebruiker
echt kut...
succes ermee!
ik heb trouwens nog nooit van gehoord dat je spoedhulp cash moet betalen overigens...beetje vaag vind ik het.

matthijs

Badass junkie
Als je daar neit voor verzekerd bent misschien wel. Of ze zinj naar een huisartsen praktijk geweest. Of hij heeft het tapijt onder zitten bloeden.
Of ze wonen gewoon in Belgie :wink:

A

Anonymous

Gast
Ik kan morgen pas naar de dokter/tandarts. Het is iig minder dan gister gelukkig, ik heb wel een gaaf weekend gehad.

caatje

Badass junkie
dallandra zei:
echt kut...
succes ermee!
ik heb trouwens nog nooit van gehoord dat je spoedhulp cash moet betalen overigens...beetje vaag vind ik het.

ik wel was een erg chagerijnige tandarts in Boxtel dr Jesserun

p4r4n01d

Experimenterende gebruiker
je zenuwen zitten onder je kiezen niet in de kiezen zelf ... lijkt me sterk dat je door tanden knarsen ineens je zenuwen door je kiezen komen .. tenzij je kiezen van de binnekant al verrot waren ..

A

Anonymous

Gast
Het valt allemaal reuze mee, ik had gewoon vreselijke pijn in me tanden en
omdat ik me vreselijk kut voelde leek het allemaal erger dan het was.

Ik heb wel een gaatje opgemerkt(was 2 weke geleden bij tandarts en toen had ik nix.). Mijn ondergebit staat ver(der) naar binnen, en er zitten 2 kiezen los.

Omdat ik vorige week nog half halucineerde leek het erg, volgens mij had ik ook een deel van die pijn erbij gehalucineerd.(Ja halucineren is niet alleen visueel, maar ook geluid, smaak, geur en gevoel)

Ik ga wel zo snel mogelijk naar de tandarts om dat gaatje te laten fixen :)

Bovenaan