proberen

Hallo,

ik ben 17 jaar en heb al veel ervaring met truffels
maar vrienden van mij doen ook lsd en die zijn al wat ouder maar die hebben daardoor alles verloren lijkt het wel ze zwerven op straat nu enzo nu is mijn vraag zijn die mensen daar dan gelukkig mee of houden ze zichzelf door lsd zo erg voor de gek?
ik zit te denken om het ook te proberen

dernael

Bewuste gebruiker
Om de schuld van het op straat zwerven op de LSD te schuiven vind ik nogal makkelijk. Het gebruik zal vast een van de oorzaken zijn dat er problemen zijn, maar dat zal vast niet het enige zijn, denk ik.

Ik denk dat er genoeg mensen zijn, net als ikzelf, die relaxed een LSD-trip kunnen doen zonder daarvoor op straat te belanden. :wink:

Groetjes,
Dernael. :stoned:

is het niet zo dat je in illusies gaat leven en daardoor op een andere planeet gaat leven?
ze zeggen dat je leven nooit meer hetzelfde is is dat een goed iets of een slecht iets ?

dernael

Bewuste gebruiker
Je perspectief op het leven kan veranderen ja, of dat slecht is hangt puur van jezelf af denk ik.

Groetjes,
Dernael. :stoned:

Skippy

Wijs gebruiker
jantjuh1995 zei:
vrienden van mij doen ook lsd en die zijn al wat ouder maar die hebben daardoor alles verloren lijkt het wel ze zwerven op straat nu

ik zit te denken om het ook te proberen

:confused:
Waarom zou je het zelf dan ook willen proberen als je ziet wat er met anderen gebeurt.
En dat ze dakloos zijn heeft meer te maken met hun manier van leven en omstandigheden dan de LSD.
Het is juist een geestverruimend middel , je krijgt een andere kijk op het leven maar kan me niet voorstellen dat je er zo aan onderdoor gaat dat je je leven niet meer in de hand hebt.

Bovenaan